Mä en kestä enään... =,(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mikä tätä konetta vaivaa...muuten toimii hyvin , mutta äänet ei kuulu ollenkaan. Olen katsonut asetuksista ja äänenvoimakkuus on isolla joka kohdassa ja johdot kajareissa oikein..mä haluun kuunnella musaa... :(

tietäiskö joku voiko ladata jostain jonkun ohjelman jotta äänet palaisi , kysykää vaikka mieheltänne jos hän tietäisi , minuu harmittaa kun viikonloppu ja musa olisi niin kova juttu just nyt.. :(

ONko sulla näppiksessä mute-näppäin ja/tai äänenvoimakkuusnäppäimiä? Meillä on, ja yleensä vika korjautuu niitä painelemalla. HUOM! Kajarit pienelle ennekuin alat ränkläämään... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Ihmemaan Liisa:
ONko sulla näppiksessä mute-näppäin ja/tai äänenvoimakkuusnäppäimiä? Meillä on, ja yleensä vika korjautuu niitä painelemalla. HUOM! Kajarit pienelle ennekuin alat ränkläämään... ;)

Missä kohtaa näppiksessä sellanen näppäin voisi olla..mie oon ihan avuton tän asian kanssa... mutta kiitos kun autat! :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ihmemaan Liisa:

Missä kohtaa näppiksessä sellanen näppäin voisi olla..mie oon ihan avuton tän asian kanssa... mutta kiitos kun autat! :)

Meillä se on tossa varsiniasten näppäinten yläpuolella, hopeanharmaat että varmasi erottuu :D

Edellisessä näppiksessä se oli piilotettu muiden sekaan, sellainen pieni näppäin jossa symbolina kajari jossa viiva yli. TAi sit siinä voi ihan lukea mute. Tai sit on kajarin kuva ja +/- merkit näppäimen päissä. Sun pitää vaan suurennuslasin kanssa käydä läpi koko näppis ;)

Yhteistyössä