Mä en kestä miehen siskoa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kerpsis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kerpsis

Vieras
Poikamme 1v ei ole ollut vielä hoidossa kuin kaksi kertaa, silloinkin nukkui koko ajan. Nyt sain peruutusajan kampaajalle (juhlat tulossa) ja kysyin voisiko tämä X ottaa tytön siksi aikaa kun ei muitakaan ollut. Ei voinut kun oli mentävä ostamaan uusi takki. (?!?) . Kaiken lisäksi hän epäili lapseni itkevän ja kirkuvan koko poissaoloajan vierastustaan. Tämä nainen siis on neljän lapsen äiti ja monesti kehunut kuinka ei enää edes kuule vauvan itkua :D

No, ei sitten sinne viety. Myöhemmin sain häneltä kuulla kuinka minun pitäisi laittaa lapsi useammin hoitoon ettei tämä kärsisi hoitoonviennistä niin paljon. Mutta kun tuo X perheineen on toinen niistä kahdesta kelle lapsen voi antaa hoitoon joten mahdollisuuksia ei ole paljon.

Eli nyt olen tyhmä äiti kun en laita lastani useammin hoitoon, kun ei häntä kukaan huoli :,( Itkettää.

No ei ole pakko, mutta tämä olikin ainoa kerta kun olen pyytänyt, ja tilanne oli ns. pakkotilanne. (no, kampaaja ei ole PAKKO, mutta kuitenkin, ymmärrätte varmaan). En ole olettanutkaan että muut hoitavat lastani mutta edes joskus olisi kiva saada apua sitä pyydettäessä.

Ja itkun silmään toi se että sitten haukutaan kun ei lapsi ole koskaan hoidossa vaikka itse kieltäytyi ottamasta.

Poikamme 1v ei ole ollut vielä hoidossa kuin kaksi kertaa, silloinkin nukkui koko ajan. Nyt sain peruutusajan kampaajalle (juhlat tulossa) ja kysyin voisiko tämä X ottaa tytön siksi aikaa kun ei muitakaan ollut. Ei voinut kun oli mentävä ostamaan uusi takki. (?!?) . Kaiken lisäksi hän epäili lapseni itkevän ja kirkuvan koko poissaoloajan vierastustaan. Tämä nainen siis on neljän lapsen äiti ja monesti kehunut kuinka ei enää edes kuule vauvan itkua :D

No, ei sitten sinne viety. Myöhemmin sain häneltä kuulla kuinka minun pitäisi laittaa lapsi useammin hoitoon ettei tämä kärsisi hoitoonviennistä niin paljon. Mutta kun tuo X perheineen on toinen niistä kahdesta kelle lapsen voi antaa hoitoon joten mahdollisuuksia ei ole paljon.

Eli nyt olen tyhmä äiti kun en laita lastani useammin hoitoon, kun ei häntä kukaan huoli :,( Itkettää.

Valitse kampaaja-aika siihen aikaan, että lapsen isä on kotona. Meillä ei suostu hoitamaan kukaan aivan normilapsia (5v ja 2v). Edes isovanhemmat ei suostu, vaikka asuvat lähellä. MLL on käytetty tarvittaessa. Olenkin ajatellut, että niin makaa kuin petaa - isovanhemmat ievät meiltäkään tule apua saamaan.

Yhteistyössä