mä en kestä, mies vaan kuorsaa vieressä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija ms honey
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija ms honey

Vieras
Voitais rakastella rauhassa. Mutta nukkuminenhan on kivempaa. Kaiken jälkeen en kyllä enää kohta itsekkään halua seksiä(ainakaan ton miehen kanssa).
Juu ja miehellä on niinkin rankkaa että nousi ylös. Klo.7.35 vei pojan kouluun ja takas nukkumaan. Seuraavan lapsen heitti kouluun 9.30 ja takaisin nukkumaan. Tossa se v**** kuorsaa !

Tekisi mieli lähteä ovesta ja jättää se yksin kuorsaa kotiin, ehkä olen niin lapsellinen että laitan kännykän äänettömälle ja lähden kahville jonkun mies puolisen tutun kanssa. Jos sitten ensi kerralla ajattelisi muutaki ku nukkumista. Vituttaa.

Joo seksi tai no yleensä sen puuttuminen on pitkään ollut ongelma. Mutta isompi ongelma on se että tota äijää ei kiinnosta tehä asialle mitään.

Mä oon aina tuominnut pettämiset... Mutta nyt alan ymmärtää.

Haluttomat ihmiset ei ajattele kuin itseään. Sekin menee siinä metsään että jos toinen on koko ajan torjuttu vaikuttaa se väistämättä koko suhteeseen.

Ihmiset ei useinkaan näe ongelmia kuin muissa... Koitapa tehdä itsestäsi hieman miellyttävämpi, kiinnostavampi, haluttavampi kaikin puolin (ei todellakaan vain fyysisessä mielessä), lempeämpi sun muuta, niin voipi sitä miestäsikin alkaa tehdä sinua mieli. Mikään ei estä sinuakaan yllättämästä häntä, ja tekemään aloitteita. Todella ihana mieshän sinulla on, kun on noussut kuskaamaan lapsiakin. Annapa arvoa miehellesikin.

Yhteistyössä