Mä EN kestä, noloa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Porvoosta kait? En jaksa uskoa, että just sun naapurin SETÄ on joku sairaanhoitaja tai laboratorion Täti, joka työkseen ottaa papa-kokeita!! Olisit ees keksinyt, että kävit gynellä!!

Täällä kohtalotoveri. Muutettiin alkuvuodesta uuteen rivariin, lapsi tutustui yhteen tyttöön jonne halusi yöksi. Menin sitte tytön kanssa sen uuden tytön ovelle ihan sanoakseni kättäpäivää ja juttelemaan yökylästä..Ja oven avaa mun gyne..JESSSS!!! Onneks kuitenkin nainen..

[QUOTE="vieras";26716156]"Minulla oli sovittu tapaaminen gynekologin vastaanotolle loppuviikosta. Aikaisin aamulla sain soiton tohtorin vastaanotolta ja minulle kerrottiin, että aikani voitaisiin siirtää siksi aamuksi kello 9:30.

Olin tehnyt aamiaiset ja valmistanut lapset kouluun, kun kello oli jo 8:45. Matka vastaanotolle kestää n. 35 minuuttia, joten minulla ei ollut juurikaan luppoaikaa.

Kuten suurin osa naisista, minäkin kiinnitän erityistä huomiota hygieniaan ja siisteyteen ennen tällaista "käyntiä". Joten kiirehdin yläkertaan, riisuuduin, kastelin pesusienen, joka oli lähinna ammetta ja pesin "ko. alueen" varmistaakseni, että se oli "esittelykunnossa". Heitin pesusienen pyykkikoriin, puin päälleni ja hurjastelin autollani vastaanotolle.

Olin odotushuoneessa vain muutaman minuutin kun minut jo kutsuttiin sisälle. Toimenpiteen tuntien, kuten uskon kaikkien naisten tuntevan, hyppäsin toimenpidepöydälle ja katselin huoneen toista seinää ja kuvittelin olevani Pariisissa tai aivan muualla miljoonien kilometrien päässä.

Yllätyin hiukan kun tohtori sanoi "jahas, sitä on siistitty paikkoja oikein erityisellä huolella", mutta en vastannut mitään. Kun aikani oli ohi, huokaisin helpotuksesta ja lähdin kotiin. Loppupäivä sujui normaalisti- shoppailua, siivousta, kokkailua etc.

Koulun jälkeen kuusivuotias tyttäreni leikki itsekseen ja huusi minulle kylpyhuoneesta:
- "Äiti, missä mun pesusieni on?"
Käskin hänen ottamaan uuden seinäkaapista. Hän vastasi:
- "Ei! Tarvitsen sen mikä oli ammeessani, siinä on kaikki minun glitterit ja kimalteet!"[/QUOTE]

:laugh:

[QUOTE="harmaana";26716221]Ikivanha tarina.[/QUOTE]

Juu, oon kuullut tuon vitsinä!

Ap:lle :hug: Etkö siis tiennyt etukäteen hoitavan lääkärin nimeä?

Meidän tk:hon ei akuutissa tapauksessa pääse edes gynelle. Tavallinen tk-lekuri tutkii.

Kylläpä muissa kunnissa on hyvää palvelua, kun gynelle pääsee Papa-kokeen vuoksi! Meillä päin joutuu menemään ihan vaan labraan, jossa hoitaja ottaa näytteen...

:O OIKEESTI??!?!
Joukko-Papan otti terveydenhoitaja, samoin raskauksien välillä perhesuunnitteluneuvolan terkka, mutta on multa 3 kertaa ottanut ihan gynekin. Kunnallisella sekä yksityisellä.

[QUOTE="Hka";26718314]Ei täällä labrassa mitään papoja oteta. Ne ottaa terkka neuvolassa.[/QUOTE]

Pakko sielläkin päin on muukin paikka papan otolle oltava kuin neuvola:D Eihän neuvolan asiakkaita ole kuin odottavat äidit ja alle 6v lapset...

[QUOTE="vieras";26718409]Pakko sielläkin päin on muukin paikka papan otolle oltava kuin neuvola:D Eihän neuvolan asiakkaita ole kuin odottavat äidit ja alle 6v lapset...[/QUOTE]

Mulla ainakin otettiin papa ihan neuvolassa, ja nuorin lapsi on 12.v. enkä ole raskaana.

No jaa.. Mun mielestä se pöheikkö oli tossa melko merkityksetön. Olisiko se kivempi näytellä naapurin sedälle sitten trimmattua versiota ?

Pakko myöntää, en itse pystyisi. En puskaa enkä puskatonta:D käyn yksityisellä ja varaan ajan aina netistä. Jos vakkarille ei pääse, katson lääkärin aina kuvan mukaan :D

Entä jos se naapurin nainen on täällä kaks plussalla ja mies on ehkä möläyttänyt, että naapurin emäntä kävi vastaanotolla...nyt sit tietää karvoitustilanteesi myös naapuirn nainen ja hyvässä lykyssä muutama muukin naapuri ;)

Entä jos se naapurin nainen on täällä kaks plussalla ja mies on ehkä möläyttänyt, että naapurin emäntä kävi vastaanotolla...nyt sit tietää karvoitustilanteesi myös naapuirn nainen ja hyvässä lykyssä muutama muukin naapuri ;)

Sit voisi kivasti hommata sille naapurille potkut, sillä terveydenhuoltohenkilöstöä sitoo TÄYDELLINEN vaitiolovelvollisuus siitä, kuka on asiakkaana käynyt ja missä yhteydessä.

[QUOTE="Hka";26718314]Ei täällä labrassa mitään papoja oteta. Ne ottaa terkka neuvolassa.[/QUOTE]

Meillä ei neuvolassa saa papaa. Pitää ite varata aika kunnalliselle perhesuunnitteluun.. :S

Yhteistyössä