On kyllä, tämän vuoden malli se on, tykkään kans mukavaa ajaaOnko se automaattinen auto?Mulla on sellainen ja rakastan sitä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
On kyllä, tämän vuoden malli se on, tykkään kans mukavaa ajaaOnko se automaattinen auto?Mulla on sellainen ja rakastan sitä.
Mä en oikeasti tiedä mitä Milanna myy? Onko jossain oikea putiikki?
Olihan se mörkö-mukin myynti-ilmotus vitsi, olihan?
Onpas siellä päin moottoritiet huonossa kunnossa jos maasturi on siihen sopivaOn kyllä, tämän vuoden malli se on, tykkään kans mukavaa ajaa, viime vuonna ostin Peugeot 5008 kaikilla herkuilla, voin suositella kans ihme hyvä Peugeot, mutta oli pakko kokeilla tämä ja just työkäyttöön se on bueno, moottoritiellä kun paljon ajaa, tämä on juuri sopiiva.
HahaOnpas siellä päin moottoritiet huonossa kunnossa jos maasturi on siihen sopiva
Onpas siellä päin moottoritiet huonossa kunnossa jos maasturi on siihen sopiva
No niin näytit. Minua hävettää sun puolesta. Että jotkut kehtaa...Mut meitähän on joka lähtöö. Ei oo kyl kaikki muumit laaksossahttps://www.is.fi/kotimaa/art-2000006062296.html
Kauheasti kameroiden kanssa ihmiset juoksi mun perään, olen tänään varma 5 lehdessä, radiossa ja YLE uutisissakin hitto ja näytin niin kamalalta en kestä![]()