Ei mun elimistä kestä näköjään yhtään tervellistä ruokaa kun Taast polttelee ja närästää. en haluaisi joka ilta ottaa enne nukkumaanmenoa närästyslääkettä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:Vatsan kestää hetken tottua terveellisempään ruokavalioon. Mikä se hetki sitten kenellekin on, sitä en osaa sanoa. Mutta älä nyt vielä luovuta =)
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Jos sua närästää melkein päivittäin, niin kannattaa tutkituttaa onko sulla helico bakteeri.
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:siis mitä ihmettä syöt?
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:siis mitä ihmettä syöt?
hedelmiä, marjoja, vihanneksi ja muten syön ihan samaa normaalia kotiruokaa kuin tähänki asti. vai vähemmän kuin ennen.
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:siis mitä ihmettä syöt?
hedelmiä, marjoja, vihanneksi ja muten syön ihan samaa normaalia kotiruokaa kuin tähänki asti. vai vähemmän kuin ennen.
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:4-5kk on suhteellisen lyhyt aika elimistön tottua kun olet kuitenkin oletettavasti syönyt sitä ennen vuosia epäterveellisemminOotkos kokeillu mitään vatsaystävällisiä tuotteita, näitä maitohappobakteerijuttuja tms? jos vähän helpottaisi. tai oisko sun ruuassa joku sellanen aines nykyään joka sitä aiheuttaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:siis mitä ihmettä syöt?
hedelmiä, marjoja, vihanneksi ja muten syön ihan samaa normaalia kotiruokaa kuin tähänki asti. vai vähemmän kuin ennen.
jos se närästys johtuu sitten siitä lääkkeestä?
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Jos sua närästää melkein päivittäin, niin kannattaa tutkituttaa onko sulla helico bakteeri.
joudunko nielemään jonku putken :x :x :x
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:siis mitä ihmettä syöt?
hedelmiä, marjoja, vihanneksi ja muten syön ihan samaa normaalia kotiruokaa kuin tähänki asti. vai vähemmän kuin ennen.
Rasvattomi amaitotuotteita kannattaa käyttää, tasoittavat happamuutta.
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Jos sua närästää melkein päivittäin, niin kannattaa tutkituttaa onko sulla helico bakteeri.
joudunko nielemään jonku putken :x :x :x
Ei nyt sentään. Helico löytyy ulostenäytteestä.
Nykyisin voidaan tutkia jollain puhallustestilläkin. Mulla kans gastroskopian yhteydessä otettu helikobakteerinäyte, mutta se oli viime vuosituhannella eikä gastorskopiaa tehty helikobakteerin vaan ihan muun syyn takia. Siinä samalla vaan sekin näyte otettiin.Alkuperäinen kirjoittaja Jaa:Näyte on minulta ainakin nipsaistu tähystyksessä, ja kyllä jouduin putken nielemään
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Miehelläni oli kanssa närästystä jatkuvasti. Aina vaan uutta lääkekuuria (kallista) apteekista. Sit pääsinielemään letkua ja häneltä löytyi pallea tyrä! Se aiheuttaa närästyksen tyylisiä oireita. Leikkauksella paranee!!!