mä en kestä tätä enää

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rantakoivu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
HELICOBAKTEERI LÖYTYY KYLLÄ IHAN PUHALTAMALLA ILMAA PIENEEN PUTKEEN LABRASSA :D

eli ei tarvitse välttämättä tähystää ja ulostenäytteestä en ole kuullutkaan!
ja multa siis 4 kertaa se helicotesti otettu.
 
Ei se satu mut yökkäyttää kovasti. Riippuu onko aktiiviset lihakset. Miehelläni yökkäytti tod kovasti se putki ja oli lääk sanonu et nuoremmilla ihmisillä tekee sen. Ei se kestä kauaa n.10 minsaa jos on hyvä lekuri tähystäjänä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Miehelläni oli kanssa närästystä jatkuvasti. Aina vaan uutta lääkekuuria (kallista) apteekista. Sit pääsi :) nielemään letkua ja häneltä löytyi pallea tyrä! Se aiheuttaa närästyksen tyylisiä oireita. Leikkauksella paranee!!!

mua ällöttää se ajatuskin sitä letkun nielemisestä.
se varmaan sattuukin aivan kamalasti

Mutta jos siitä löytyy selitys närästykselle niin ehkä sen pienen hetken voi vähän kärsiä kun pääsee toivottavasti eroon siitä inhottavasta vaivasta :) vaikka kyllähän tollaset aina pelottaa ja inhottaa, mutta sitten kun se on tehty niin on hyvä mieli kun siihen kykeni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
mua ällöttää se ajatuskin sitä letkun nielemisestä.
se varmaan sattuukin aivan kamalasti
Ei satu yhtään. Ja oikeastaan kamalampiakin asioita on. Eihän se tähystys mikään kiva toimenpide ole, mutta se on kuitenkin "vain 15 minuutin örppätauti". Normaalit örppätaudit sentään kestää tuntikausia =)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaa:
Näyte on minulta ainakin nipsaistu tähystyksessä, ja kyllä jouduin putken nielemään
Nykyisin voidaan tutkia jollain puhallustestilläkin. Mulla kans gastroskopian yhteydessä otettu helikobakteerinäyte, mutta se oli viime vuosituhannella eikä gastorskopiaa tehty helikobakteerin vaan ihan muun syyn takia. Siinä samalla vaan sekin näyte otettiin.

No itse asiassa minullakin otettiin kys. näyte, kun tutkittiin ja hutkittiin mahahaavan mahdollisuutta, eip ollunna sitäkään vaan pirun sappikivet..

 
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
olen kokeillut,mutta ei se auta. mahani ei vaivannut läheskään näin usein ku söin rasvaisempaa ja epäterveellisempää ruokaa.

:o


Kuuli muuten joltakin että sydänoireet saattavat tuntuia närästyksenä, joten seki no tiety mahdollist, kun muutenkin on verenpainetta, silloinkun sydänoireet tulivat verenopaineen takia, ei otettu kuin ekg, ei mitän sydänfilmiä tai vastaavaa




toi lyhenne ekg on just se sydänfilmi
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piia:
HELICOBAKTEERI LÖYTYY KYLLÄ IHAN PUHALTAMALLA ILMAA PIENEEN PUTKEEN LABRASSA :D

eli ei tarvitse välttämättä tähystää ja ulostenäytteestä en ole kuullutkaan!
ja multa siis 4 kertaa se helicotesti otettu.

No täällä taka-hikiän peräkylän sairaalassa toi puhallustesti tuli vasta kuurin syönnin jälkeen. Itse bakteeri löydettiin ulostenäytteestä. Näin siis viime vuonna.
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
jos niitten terveellisten ruokien valmistustapa ei sovi sun elimistölle , kokeile laittaa niitä jotenkin erilailla ??

:o :o :o pärkkele vaihoit nikkiä!!!! piru vie äijä!!! |O |O |O :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jaa:
No itse asiassa minullakin otettiin kys. näyte, kun tutkittiin ja hutkittiin mahahaavan mahdollisuutta, eip ollunna sitäkään vaan pirun sappikivet..
Mulla oli se mahahaava. Heliko lisää alttiutta sille, mutta mulla ei helikoa kuitenkaan ollut.

 

Yhteistyössä