Mä en kestä tätä häpeän määrää :( Mun tissi viuhui yöllä baarissa valloillaan paljaana :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pinjukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pinjukka

Vieras
Valitettavasti oltiin tossa meidän oman kylän baarissa ja suurin osa siellä oli tuttuja. Mulla oli sellainen tosi avara toppi ja rintsikoiden avulla oli nostanut rinnat silleen ylös ja tanssiessa sit jotenkin olin kait toisella kädellä riuhatassut sitä toppia tai jotain ja tissi oli siinä paljaana. En ees huomannut heti vaan kaveri sit meni pian siihen mun eteen ja alkoi korjailla paitaa. Hävettää niin älyttömästi! En kehtaa naamaani enää näyttää kylillä.
Unohtuuhan tämmöiset nopsaan, unohtuuhan? Eihän tää ollut maailmanloppu vai mitä? Päätä särkee ihan siksikin kun mietin tätä asiaa :(

Jos sä olisit nähnyt baarissa jonkun toisen tissin paljaana, niin kauanko jaksisit miettiä ja kauhistella sitä asiaa? :) Mä en varmaan puolta minuuttia kauempaa.

Valitettavasti oltiin tossa meidän oman kylän baarissa ja suurin osa siellä oli tuttuja. Mulla oli sellainen tosi avara toppi ja rintsikoiden avulla oli nostanut rinnat silleen ylös ja tanssiessa sit jotenkin olin kait toisella kädellä riuhatassut sitä toppia tai jotain ja tissi oli siinä paljaana. En ees huomannut heti vaan kaveri sit meni pian siihen mun eteen ja alkoi korjailla paitaa. Hävettää niin älyttömästi! En kehtaa naamaani enää näyttää kylillä.
Unohtuuhan tämmöiset nopsaan, unohtuuhan? Eihän tää ollut maailmanloppu vai mitä? Päätä särkee ihan siksikin kun mietin tätä asiaa :(

Tuskin unohtuu jos on oikeasti pieni paikka. Kyllä ainakin meidän kylällä on porukalla lempinimiä pienien mokien tai hauskojenkin juttujen seurauksena.

Ihan normaalia meininkiä. Tuota ei varmasti kovin moni nähnyt ja jos näki niin olivat niin kännissä etteivät muista. Mitäpä tuossa on hävettävää, vahinkoja sattuu.

No jos olit tanssimassa, niin tuskin kovin moni edes näki, jos kaveri pian kuitenkin korjasi tilanteen. Eipä sinne tanssilattialle yleensä niin tarkkaan vahdata.

Jos yhtään sinua lohduttaisi..

Olin joo tanssimassa, mutta se tanssilattia on sillain koholla ja siellä ei hirveästi porukkaa ollut. Minä ja kaverini ja ihan pari-kolme muuta :( Toivotaan, ettei ne pöydissä tuijotelleet tanssilattialle vaan keskittyi toisiinsa siinä jutellessa tms!!!
En oikeesti meinaa kehdata kauppaan lähteä maitoa ostamaan. Kamalaa :( Onneksi tää häpeän tunnekin tästä kait parissa päivässä laantuu.

Halusin siitä sitten aika pian lähteä kotiin, vessassa itseni kokoamisen jälkeen. En mä huomannut silloin kiinnittää huomiota katsoiko joku muhunpäin vai ei kun halusin vaan vajota maan alle, mutta nyt kun mietin niin kyllä tais kaikki ihan normaalisti olla joiden ohi me siinä mentiin yms. Voi luoja :(
Kiitos lohdutuksista. Onneksi suurin osa oli varmasti kännissä ja olihan siellä aika hämärää. Ehkei porukka edes kiinnittänyt huomiota, ainakaan kukaan sellainen ilkeä tai pätijätyyppi. Toivotaan!

Elä oo millänsäkään. Se sun kaveri peitti näkymät ainakin osittain ja sitä paitsi, mieti jos vaikka imettää niin tissit on näkyvillä jatkuvasti. Enemmän hävettää ala-asteen opettajan puolesta jonka tissi tuli uimapuvusta ulos koulun liikuntatunnilla uimahallissa. Unohda koko juttu ja llaita seuraavan kerran vähän peittävämpää kudetta :D

Olin joo tanssimassa, mutta se tanssilattia on sillain koholla ja siellä ei hirveästi porukkaa ollut. Minä ja kaverini ja ihan pari-kolme muuta :( Toivotaan, ettei ne pöydissä tuijotelleet tanssilattialle vaan keskittyi toisiinsa siinä jutellessa tms!!!
En oikeesti meinaa kehdata kauppaan lähteä maitoa ostamaan. Kamalaa :( Onneksi tää häpeän tunnekin tästä kait parissa päivässä laantuu.

usko pois, morkkis on nyt paha mutta laantuu nopeesti. ei kukaan jaksa kovin kauaa kenenkään tissistä puhua, on sitä ihmeellisempääkin nähty ja kuultu. jos oot vähän juonut niin herkästi tulee morkkis olo alkoholin jälkeen vaikka mitään ihmeellistä ei olis tapahtunutkaan. krapulaisena kaikki tuntuu entistä pahemmlta. varsinkin jos meni myöhään etkä paljoa ole nukkunutkaan. lepäät ja koitat olla miettimättä asiaa. käy sielä kaupassa niin huomaat ettei kukaan puhu sun tissistä.
on tota itelleki nuorempana kun usein juhli niin sattunut yhtä jos toista ja usein aamulla oli niin järkky morkkis ettei ulos kehdannut. kaikki ne on kuitenkin viikon sisällä unohtunut :)

Mun kaverille kävi kanssa joskus 90-luvulla noin :D

Saako kysyä aiheutuiko tosta jotain ikävää sun kaverille?

Mulla kun oikeasti on noi lapsetkin ja silleen, olen täällä vielä töissä samalla kylällä ja moni näkee mua töissä ollessa jne. Olis tosi ikävää leimautua joksikin tissi-iitaksi :( :( Tai että olenko nyt ihan sopiva äiti tai työntekijä!!! kun silleen viuhauttelen ja miettivät varmaan että olin ihan kännissä tms. Aaarrgh.

Höpsis. Ei yks tissin vilautus susta mitään kylän jullkkista tee :D
Sitä ei huomenna enää kukaan muista, jos edes kukaan näkikään.
Ja jos muistaa, asia hoituu huumorilla. Sitä sulta ilmeisesti löytyy, otsikkosi on nimittäin hysteerisen hauska...
"Mun tissi viuhui yöllä baarissa valloillaan paljaana." :laugh:
Et tosiaankaan ole ensimmäinen, jonka tissi on on viuhahdellut. Aina välillä kuulee juttuja, kun jollain on tissi pullahtanut kaula-aukosta esim. bussiin juostessa, eikä ole huomannut ennen kuin on maksanut kuskille ja kävellyt koko bussin läpi tissi iloisesti heiluen... Ajattele, se olis paljon pahempi kuin joku pikku vilautus jossain pimeässä baarissa.

Älä välitä. Tuo unohtuu äkkiä. Jos joku sanoo jotain, naurat vaan. Oon kerran yli 20v sitten ollut eräässä peräjunttilan discossa, jossa dj illan myötä työnsä ohella nautti runsaasti paikan antimia, ja soitteli sitten vaaleissa housuissa tanssikansalle musaa - ripulipaskat housuissa :)

Mitäs yks tissinvilaus on tuohon verrattuna, tuokin vaan tuli seuraavanakin iltana taas levyjä pyörittämään :)

Yhteistyössä