mä en kestä ton miehen neuvomista!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ChEERS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ChEERS

Aktiivinen jäsen
08.11.2008
1 145
0
36
hemmetti sytytin takkaa niin tää hönkii niskassa koko ajan et ei sillee ja laita tollee ja avaa sitä luukkua enemmän, noi, hyvä, hienosti menee, sitten laita toi puu tonne ja sytytä tuolta ja PLAAPLAAPLAA paiskasin takan luukun kiinni ja tulin makkariin hengittään etten ihan räjähdä.
minen hitto soikoon kestä tollasta neuvomista YHTÄÄN ja mies tietää sen :kieh:

sama juttu autolla ajaessa, pari kertaa jättäny miehen tien poskeen :snotty: :xmas:
 
joo siis toi on miesten vika. aina on oma tapa paras ja muut surkeita, ja vaikka tekisitkin "ohjeiden" mukaisesti niin silti se on väärin ja täytyy hyysätä ja neuvoa lisää. ynh.
 
Pakkohan teitä naisia on neuvoa! Tekee niin pahaa katsoa vierestä kun teette jonkin asian hankalasti. Autolla ajaminen on ihan hyvä esimerkki, välillä naisilla aivan käsittämättömiä ratkaisuja liikenteessä! Varmasti naisille on vaikea myöntää, mutta miehet nyt vaan on fiksumpia monessakin asiassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Smart Guy:
Pakkohan teitä naisia on neuvoa! Tekee niin pahaa katsoa vierestä kun teette jonkin asian hankalasti. Autolla ajaminen on ihan hyvä esimerkki, välillä naisilla aivan käsittämättömiä ratkaisuja liikenteessä! Varmasti naisille on vaikea myöntää, mutta miehet nyt vaan on fiksumpia monessakin asiassa.

heh no naiset ratin takana aiheuttava huomattavasti vähemmän kolareita kuin miehet... joten :hug:

aplle On ärsyttävää jos joku holhoaa kokoajan! Toivottavasti huomas erheensä.

 

Yhteistyössä