mä en kestä tota lunta!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ChEERS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ChEERS

Aktiivinen jäsen
08.11.2008
1 145
0
36
maisemat on silmiä hivelevän kauniita ja on niin ihanan valoisaa ja tunnelmallista ja plaaplaa, mut jumankauta kun on koko ajan puntit märkänä ja kengät ja sukat märkänä vaikka yrittää kuinka tunkee punttia säärystimeen tai kenkään ja kulkee talvikengillä :headwall:

argh :xmas:

No jo on sulla murheet...
Kumma muuten kun mulla ei ole olleskaan. ja sit kun lähden ns. ulkoilemaan/ pihahommiin, mulla on asialliset vaatteet eikä mitään farkkuja ja piikkareita =)

53.jpg

:heart:

Lapsethan kyllä tykkää, mutta pukkaapa siinä pienimpiä tuplarattaissa auraamattomilla kevyenliikenteenväylillä, niin ei naurata vaikka olisi mitkä kamppeet itsellä päällä.

Kohta onneksi lämpimimmille maille muutamaksi viikoksi!

Tallusta Sievin saappailla niin ei mene lunta kenkään.

Tai sitten mun uusilla löydöillä, Icebug-kengillä, ei muuten lipsu. Aivan loistavat, mutta vartta ihan hitusen liian vähän. Näitä käytä siis vain silloin kun ei ole uutta lunta :), ei mene lumi kenkään.

Oiskin lunta :'( täällä vaan vettä piisaa ja jos yöllä sataa edes valkosena räntää on se vain hetken ilo silmille,mutta aamulla taas märkää ja loskaa ja muuten... Meitin pihalla paju tekee nuppuja ,on sekin puu jo seonnut. Mutta nurmikon leikkuuseen joudun heti kun ilma on kuivempi :/

missä kohtaa mä sanoin et mul on korkkarit? :o
ihan luulin kirjoittaneeni et talvikengät, ei meilläpäin korkkarit oo sellaset..
ja en mä pihatöistäkään puhunu, ihan matka autolle ja autosta töihin/kotiin saa puntit kastumaan :xmas: