Mä en kestä tuota kissaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saanko tunkea sen loppupäiväksi komeroon?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Saanko tunkea sen loppupäiväksi komeroon?

Vieras
Se pyörii ihan koko ajan jaloissa. Siis kirjaimellisesti. Sillä siunaaman sekunnilla kun sä otat askeleen, on tuo riivatun katti jalkojen alla. Arvatkaa montako kertaa mä oon meinannu astua sen päälle/astunut sen päälle/meinannut kompastua siihen/potkaissut sitä vahingossa. :headwall:

Ja sitten jos ei kävele/seiso, vaan istuu tai jopa yrittää nukkua, niin tuo penteleen iilimato on naaman kimpussa. Kiehnaa, tunkee naamalle, nuolee kaulasta ylöspäin kaikki, mieluiten sen etupuolen naamasta. Ja ei jumalauta lopeta vaikka tekee mitä. |O

MÄ EN JAKSA ENÄÄ |O |O

Olet kisusi kultamussu :heart:
Kissakaveri tosiaan voisi tehdä ihan hyvää. Toisin mulla oli ja yksi tuollainen ja ei siinä kaverit paljoa auttaneet. Annoin lopuksi pois yhdelle mummolle katä oli tosi yksinäinen ja nyt saa huomiota 24/7 ja ruokakin tarjoillaan ikkunalaudalle.
Siitä on neljä vuotta ja vieläkin saan kuulla kuulumisia :)
Oli meille hyvä valinta kun lapsiperheessä ei vaan ollut oikeesti aikaa kokoajan ruokkia toisen pohjatonta rakkaudennälkää.

On se ihana aina välillä, mutta kun tuota jatkuu _koko_ajan_ ilman sen siunaamaa rauhaa niin ei tätä kestä. Ja aamuisinkin ois kiva nukkua pitempään kuin klo 6 mut ei. Katinroikale on päättänyt että siihen aikaan noustaan, niin sitten myös noustaan. Huoks.

Meillä on yrmy kissa, joka kaipaa läheisyyttä vain öisin ja nukkuu silloin kerällä mun jalkojeni päällä.
Ei piittaa silityksistä, rapsutuksista, sylissä olemisesta, kiehnää jaloissa rääkkyen vain silloin kun on nälissään.

:snotty:

Vaihdetaanko?

Oletko kokeilu että auttaako jos annat sille hetken täyden huomion? Meillä on samanlainen tyttökissa, ja ei lopeta ennenku katon silmiin, juttelen sille ja laitan kaiken muun pois, lehteä ei saa lukea, kahvia ei saa juoda, nettiä ei kattoa.. Mut sit ku annan huomiota sen hetken ni sen jälkeen laittaa pötkölleen viereen eikä enää häiritse.

Oletko kokeillu? Jos se kokee että sää et huomaa häntä vaikka hän niiiiiiin rakastaa sinua!! =)

Ja meillä on kissakaveri, että se tuskin auttaa apnkään tilanteessa, Meillä ei auta. Mutta anna huomiota enempi ja ihan täyttä huomiota!! Laitat kaiken muun pois hetkeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Kahlemestari:
Olet kisusi kultamussu :heart:
Kissakaveri tosiaan voisi tehdä ihan hyvää. Toisin mulla oli ja yksi tuollainen ja ei siinä kaverit paljoa auttaneet. Annoin lopuksi pois yhdelle mummolle katä oli tosi yksinäinen ja nyt saa huomiota 24/7 ja ruokakin tarjoillaan ikkunalaudalle.
Siitä on neljä vuotta ja vieläkin saan kuulla kuulumisia :)
Oli meille hyvä valinta kun lapsiperheessä ei vaan ollut oikeesti aikaa kokoajan ruokkia toisen pohjatonta rakkaudennälkää.

Joo ja olen tosi paha ihminen kun pois menin antamaan, mutta se oli oikeesti aivan mahdotonta. Koko önkin huusi vieressä kun piti saada rakkautta kun päivällä kotitöiden ohella ei tarpeeksi ehtinyt. Nyt on varsin onnellinen kissa täyshoitolassa :D

Pakkohan mulla on välillä jakaa sille täydellinen huomioni, kun se ihan tosissaan ei anna hetken rauhaa. Mutta kun se ei saa tarpeekseen, vaikka sitä miten silittää ja rapsuttaa ja paijaa ja hellii ja vaikka mitä, niin ei. Se kiehanus ja nuoleminen ja puskeminen ja levottomuus vaan jatkuu ja jatkuu ja jatkuu.. Niin että ihan oikeasti mun on pakko vaan pistää se kerta toisensa jälkeen lattialle kun ei ite enää jaksa sitä hommaa. Eli ei auta.

Alkuperäinen kirjoittaja dd:
jos yöllä haluat nukkua sulje makuuhuoneen ovi.

Muuten joo, mutta kissanvessa on mun makkarissa ja lapset kulkee öisin veskissä jonne pääsee mun makkarista ainoostaan.. joten ei apua. (Asutaan vanhassa rintamamiestalossa jossa vähän kumma huonejärjestys)

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
No eikö sitä kissaveskiä voi siirtää minnekään muualle? :o

Kai sen sitten vois, jos kissa tajuaa sen paikan muuttuneen? Mutta silti nuo lapset ramppaa öisin ovesta, ja tuskin muistavat sitä sulkea perässään.. mutta kaipa tuota vois koittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Mystery:

Juu, en laittais makkariin :$

Ei meillä ole oikein muita vaihtoehtoja. Keittiöön en laita, olkkarissakaan se ei ole kiva, tässä "välihuoneessa" ei ole muualla tilaa kuin pakastearkun vieressä. Vessaan/kylppäriin ei mahdu muualle kuin pyykkikoneen viereen ja oon luullut ettei niin meluisaan paikkaan voi kissanvessaa laittaa?

Se onki ihanaa kun kissa huutaa oven takana koko yön ja hyppii kahvassa niin ettei varmana nuku sitten kukaan. Ovenkarmit kynsien raatelemat.

Nim. kokemusta on. Ei auta noissa rakkaudenkaivoissa ulos sulkeminen.
Kissat on erillaisia. Jotkut vaan tarvii 12 tuntia päivässä huomiota että riittäisi. Ei sille paljoa mitään voi.
Mulla on ollut viisi kissaa ja yksi vaan tuollainen. Onneksi :D

Suosittelen myös harkitsemaan toisen kissan ottoa. Kissat ovat paljon onnellisempia, kun on toinen lajitoveri seurana. Näin olen ainakin omien kissojeni kohdalla huomannut, että ne eivät vaadi silloin niin paljon ihmisen seuraa ja huomiota. Kissa kun ei ole yksineläjä, vaan laumaeläin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Mystery:

Juu, en laittais makkariin :$

Ei meillä ole oikein muita vaihtoehtoja. Keittiöön en laita, olkkarissakaan se ei ole kiva, tässä "välihuoneessa" ei ole muualla tilaa kuin pakastearkun vieressä. Vessaan/kylppäriin ei mahdu muualle kuin pyykkikoneen viereen ja oon luullut ettei niin meluisaan paikkaan voi kissanvessaa laittaa?

Niin, eihän sitä kissa veskiä kai suositella laitettavaksi meluisaan paikkaan. Meillä se kyllä on lähellä pesukonetta eikä mitään ongelmia ole ollut eli kaikki kisut käyvät veskissä ihan ok. Eihän se pesukone kuitenkaan ihan aina huruuta =)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Kai sen sitten vois, jos kissa tajuaa sen paikan muuttuneen? Mutta silti nuo lapset ramppaa öisin ovesta, ja tuskin muistavat sitä sulkea perässään.. mutta kaipa tuota vois koittaa.

kyllä se tajuaa. Kun siirrät laatikon, otat kissan ja pistät sen sinne laatikkoon. seuraavalla kerralla pitäs osata mennä sinne missä se uus paikka on.

Yhteistyössä