Mä en mee ihan v-tun varmasti koskaan enään parturiin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiitos!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja xx:
Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:
Alkuperäinen kirjoittaja kampaaja:
Suosittelen jokaista joskus kokeilemaan jotain uuttakin, sitä voi yllättyä iloisesti. Ja hiukset kun on uusiutuva luonnonvara.
Aivan. Pisin ei ole aina sopivin ja naisellisin.

Mutta JOIDENKIN mielestä on!
Jos asiakas haluaa ettei leikata, NIIN EI LEIKATA! Vaikka miten kampaajasta lyhyt olisi kivempi.
No joo, samaa mieltä, mutta kun mä en silti jaksa itkuhalia ap:tä, koska tod.näk. nyt on parempi..

Ap:n tapauksessa kyse oli siitä, että nykyisin hiusmalli ei sovi hänelle nyt yhtään, koska se on liian lyhyt. Hänelle sopii siis vain ylipuolenselän olevat, mutta kasvot näyttävät nyt siis aivan erilaisilta, koska hiukset ovat vain tisseihin asti. Moniko huomaa, että tuossa ei ole mitään järkeä? Ap ehkä halusi pitää hiukset pidempinä (sitten on tyydyttävä siihen että kerrostus ei näy) ja kampaaja ei saa leikata niitä sovittua lyhyemmiksi. Mutta se tosiasia, että kasvoille muka ei sovi ne tissipituiset hiukset niin.... moniko nielee tämän?

Tappelu, tappelu, tappelu!

Lähdenpä tästä kampaajalle, ja annan hänelle vapaat kädet tehdä mitä haluaa, ja tiedän että olen tyytyväinen tulokseen!

Heissan!

Suosittelen jokaista joskus kokeilemaan jotain uuttakin, sitä voi yllättyä iloisesti. Ja hiukset kun on uusiutuva luonnonvara.

Jos asiakas haluaa ettei leikata, NIIN EI LEIKATA! Vaikka miten kampaajasta lyhyt olisi kivempi.
No joo, samaa mieltä, mutta kun mä en silti jaksa itkuhalia ap:tä, koska tod.näk. nyt on parempi..

Todennäköisesti on parempia ja luultavasti kukaan sivullinen ei edes huomaa mitään muutosta niissä. Mutta ap saa pitää pitkän tukkansa, jos hän kerran niin tahtoo. Mutta tässä tapauksessa ei voida puhua, että hiukset olisi leikattu LYHYIKSI jos ne kerran on tisseihin asti.

Todennäköisesti on parempia ja luultavasti kukaan sivullinen ei edes huomaa mitään muutosta niissä. Mutta ap saa pitää pitkän tukkansa, jos hän kerran niin tahtoo. Mutta tässä tapauksessa ei voida puhua, että hiukset olisi leikattu LYHYIKSI jos ne kerran on tisseihin asti.
Joo ja kun tisseistä on kuitenkin hartioihin matkaa :whistle: Eli pituus on lähempanä alkuperäistä pituutta kuin hartiaa. No ihan sama, itkeköön ihmiset kruunuaan jos tahtoo, mun mielestä tuo on ap:lta täyttä energiantuhlausta.

Edelleenkään alkuperäisen kirjottajan pointti ei ollut tämä, vaan se, ettei kampaaja kuunnellut maksavaa asiakastaan.

Mut voin kait itsekin todeta (sivuraiteilla kun tämä keskustelu muutenkin on ollu jo pitkään), että mä olen antanu kampaajalle vapaat kädet ja aina on tullu erilainen lopputulos. Joskus on harmittanu ehkä hiukan, mutta eipähän ole ainakaan samanlainen lopputulos joka kerta :) Mutta mulla onki vaikea letti muutenki.

Alkuperäinen kirjoittaja kuka ei ymmärrä ja mitä =):
No mikä siinä on väärinymmärtämistä, jos itse haukut jatkuvasti pitkätukkaisia "liruleteiksi" ja muuksi? Lueppas nyt kommenttisi koko ketjusta. Olet usein osoittanut vähän huonoa asennetta pitkätukkaisia kohtaan. Tästä itse vedän johtopäätökset, että joko oma tukkasi ei kasva pitkäksi tai olet jollain tavalla katkera pitkätukkaisille..tai sitten sinua ärsyttää kun et saa leikellä uusia malleja ja kokeilla tai..sitten haluat nimeomaan rahaa. Eihän tuolle liruletti-jutulle nyt mitään muuta perustetta ole. Ja lue tosiaan nuo juttusi, niin huomaat, että asenne ei ole positiivinen. Jos asenne on sitä että "kyllä se tukka kasvaa", niin ei se paljon sitä pitkätukkaista enää auta.

Kampaaja: tässäpä sulle muunkin huomautus keskustelutaidoistasi.

Alkuperäinen kirjoittaja m:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Saitko korvausta? Sanoitko ettet ole tyytyväinen?

En saanut mitään korvausta, sanoin että ovat makuuni tosi lyhyet, maksoin ja lähdin. Eipä niitä hiuksia takas saa, vaikka ois ilmaseksi antanut koko käynnin.

Olisit saanut ilmaiseksi esim värjäyksen tai tulevaisuudessa leikkausajan toiselle kampaajalle. Tai rahakarvauksen. Sellaista se on kun ei uskalla sanoa paikan päällä..
Jos ostat paidan ja se mene heti rikki,niin vietkö sen takaisin kauppaan ja vaadit rohoja takaisin vai heitätkö sen roskiin kun se on kuitenkin jo rikki?

Ottakaa ihmiset selvää asiakkaan oikeuksista!

Mitäs sitten kun sanovat että esim.värjäys OMALLA VASTUULLA? Miten siitä voi valittaa :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Saitko korvausta? Sanoitko ettet ole tyytyväinen?

En saanut mitään korvausta, sanoin että ovat makuuni tosi lyhyet, maksoin ja lähdin. Eipä niitä hiuksia takas saa, vaikka ois ilmaseksi antanut koko käynnin.

Olisit saanut ilmaiseksi esim värjäyksen tai tulevaisuudessa leikkausajan toiselle kampaajalle. Tai rahakarvauksen. Sellaista se on kun ei uskalla sanoa paikan päällä..
Jos ostat paidan ja se mene heti rikki,niin vietkö sen takaisin kauppaan ja vaadit rohoja takaisin vai heitätkö sen roskiin kun se on kuitenkin jo rikki?

Ottakaa ihmiset selvää asiakkaan oikeuksista!

Mitäs sitten kun sanovat että esim.värjäys OMALLA VASTUULLA? Miten siitä voi valittaa :(

No sitten ei voi valittaa. Jos haluaa esim hampputukkaan blondauksen niin se on kai omalla vastuulla..

Alkuperäinen kirjoittaja AC:

Edelleenkään alkuperäisen kirjottajan pointti ei ollut tämä, vaan se, ettei kampaaja kuunnellut maksavaa asiakastaan.

Joo, ei ollutkaan ap:n pointti. Mun pointti oli seuraava:

Kun lisäksi se 9 cm:n ylimääräisen leikkaaminen ei ap:n pituisessa tukassa näy paljon missään. Kampaaja leikkasi vähän enemmän kuin asiakas pyysi, mutta onko se rähinä/itkuketjun arvoinen moka? Ymmärtäisin, jos olisi OIKEASTI hartioihin leikannut, mutta ei ollut, kun rintoihin asti. Eli pitkät on edelleen. Ap:n pyytämällä tavalla olisi (ilmeisesti) tullut just rinnan alle, nyt on rinnan kohdalle. Buhuu.

Yhteistyössä