Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
miehesi imitoi sinun käytöstäsi aina kun nalkutat siitä siivoamisesta. Mä en haluaisi olla sun miehes housuissa ei ole helppoa silläkään.
Jos olisit mun mies, kävisit töissä 5-6 pv viikossa, 8-10 h kerrallaan ja näkisit siellä muita aikuisia. Kun tulisit kotiin, riipuen työvuorosta pääsisit joko heti nukkumaan tai sit sua odottaisi lämmin ruoka. Ruoan jälkeen saisit tehdä mitä haluat, maata sohvalla, olla tietokoneella tms. Omat astiat sun pitäisi laittaa kuitenkin koneeseen. Töihin lähtiessä sulla olisi valmiit eväät jääkaapissa. Sun ei tarvitsisi siivota kotona juuri ollenkaan, ei aina edes omia vaatteita. Vaatteet tulisi kaappiin puhtaina ja silitettyinä, sun pitäisi vaan saada ne päältäsi pyykkikoriin. Imuriin ei tarvitsisi koskea eikä moppiin tai muutenkaan siivousvälineisiin. Keittiön matto pitäisi joskus viedä ulos, kun se on niin painava etten jaksa sitä kantaa. Eli jos mä vaadin, että edes ne omat astiat pitää laittaa koneeseen, niin onko se liikaa pyydetty? :/
Hui... Mitähän mun mies sanois kun lukis tai kuulis tämän?

Hän kun käy töissä 5 päivänä viikossa 8 tuntia kerrallaan. Kotiin tultuaan alkaa useimmiten tekemään perheelleen ruokaa, laittaa kuopuksen iltapäiväunille, siivoaa siinä ohessa kotia, pesee pyykkiä tms. Mä lähden yleensä viemään esikoista harrastuksiin tai sitten kahtena iltana viikossa menen oman harrastukseni pariin jolloin mies hoitaa töiden jälkeen täysin yksin kodin ja lapset. Joka ilta, olin mä kotona tai en niin mies hoitaa poikien iltatoimet, laittaa iltapalan ja menee niiden kanssa pesulle ja menee nukuttamaan kuopuksen, kun mä luen esikoiselle iltasadun. Roskat joutuu viemään aina. Imuriin ei kovin usein tarvi koskea, kun mä imuroin yleensä aina kun on poikien kanssa iltapesulla.
Mä vaan mietin, et jos mies lukis sun tekstisi niin juoksiskohan se nopeesti teille ja pyysis päästä asumaan?

:xmas:
Ei vaan, ei mies kyllä valita, ihan omasta halustaan tekee noi mitä tekee. Välillä mä joudun taistelemaan oikeuksistani käyttää myös keittiötä tai hoitaa tota kuopusta miehen kotona ollessa.