Mä en oikeesti enää jaksais miestäni. On yrittäjä ja jatkuvasti töissä, eikä se haittaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kypsää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kypsää

Vieras
Mutta jos mulla on jotain menoa, olen ilmoittanut miehelle, et olisi kotona lasten kaa silloin. Mut ei sit saavu paikalle ja mun on peruttava menoni tai saatava lapset jonnekin muualle hoitoon.
Ärsyttää sen likaisuus, ei voi kunnolla käydä suihkussa... inhottaa kun tulee haisevana lähelle... Olen maininnut asiasta, mutta ei kuuntele mua.

Jätä se sika, vietä loppuelämäsi yksin nauttien voimaistuneisuudestasi ja anna pillusi kasvaa horsmaa!

Luuletko että nämä "ongelmat" ratkeavat täällä palstalla?

No meillä mies myös yrittäjä tekee likaista työtä mutta osaa käydä suihkussa. Mitään omia harrastuksia ei voi ottaa koska ei koskaan tiedä mihin aikaan tulee illalla kotiin ja lomaa ei vuodessa paljoa ole.

Mulla yrittäjämies jolla tuottamaton yritys tai silleen et ei rahat riitä mihinkään. Ei kyllä tee mitään hirveitä työpäiviä koska ei saa asiakkaita hommattua kun on siihen liian laiska.
Mä sit maksan meidän lainakorot ja sähköt sun muut työttömyyskorvauksesta koska sillä menee suurin osa rahoista sen omaan yrityksen lainaan. Tosi hienoo.

Yhteistyössä