mä en oikein viihdy suurimman osan naisten seurassa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä myös viihdyn paremmin miesten kuin naisten seurassa. Toisaalta tuntemistani naisista ei yksikään mitään singstaria laulele tai esittele kynttilöitään. Jos myös naisseuraa kaipaat, kannattaa hakeutua sellaisten naisten seuraan, jotka ovat saman tyyppisiä kuin sinä itse.

Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Minä myös viihdyn paremmin miesten kuin naisten seurassa. Toisaalta tuntemistani naisista ei yksikään mitään singstaria laulele tai esittele kynttilöitään. Jos myös naisseuraa kaipaat, kannattaa hakeutua sellaisten naisten seuraan, jotka ovat saman tyyppisiä kuin sinä itse.

Singstaria laulavat niin miehet kuin naisetkin. Kynttilöistä ja meikeistä puhuminen on jo harvinaisempaa...

niitä vaan on harvassa. mutta ne harvat on kyllä sitäkin mahtavampia tyyppejä. :heart:

jotenkin tuolla illanvietossa tuntui pahimmalta se, että kun en tuntenut oloani niin kotoisaksi ja yritin vaihtaa porukkaa niin mut haettiin sieltä pois. eli mua ei pidetty oikein normaalina ja illan emäntä kai jotenkin ajatteli että mä häiritsen niitä miehiä tai jotain. :(

Mä viihdyn sekä miesten että naisten seurassa, jos ihmiset ovat rentoja ja puheenaiheet mielenkiintoisia. Keskustelen suvereenisti lapsista, kynttilöistä, eläimistä, remontoinnista, uskonnosta, politiikasta jne. Äkkiseltään muistan vain parit kekkerit/illanistujaiset, joissa en ole sanottavammin viihtynyt... Molemmissa väki oli nurkkakuntaista ja ihmiset jakautuivat korkeintaan kolmen hengen ryhmiksi, jotka puhuivat yksityisasioitaan ja joihin ei kehdannut tuppautua :| Istu siinä sitten luontevasti yksin sohvannurkassa siideriä siemaillen...

Alkuperäinen kirjoittaja Data:

Singstaria laulavat niin miehet kuin naisetkin. Kynttilöistä ja meikeistä puhuminen on jo harvinaisempaa...

Meidän kaveripiirissä singstaria eivät laulele miehet eivätkä naiset.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

niitä vaan on harvassa. mutta ne harvat on kyllä sitäkin mahtavampia tyyppejä. :heart:

jotenkin tuolla illanvietossa tuntui pahimmalta se, että kun en tuntenut oloani niin kotoisaksi ja yritin vaihtaa porukkaa niin mut haettiin sieltä pois. eli mua ei pidetty oikein normaalina ja illan emäntä kai jotenkin ajatteli että mä häiritsen niitä miehiä tai jotain. :(

Mua hieman häiritsee tämä vastakkainasettelu. Tulee väkisin mieleen, että jotkut naiset (ei ap välttämättä niinkään) jotenkin korottavat itseään sillä että ovat mielummin miesten kanssa.

Sanomalla, että naiset ovat kamalia kanoja tulee sitten samalla lokeroineeksi itsensä siihen muottiin että naiset nyt vaan ovat vähäisempiä kuin miehet. Ja vähemmän hauskoja ja fiksuja. Paitsi jos yrittävät olla tai sattuvat olemaan "miehekkäitä".

Itseäni on tituleerattu miesten taholta hyväksi jätkäksi muksusta asti, mutta omasta mielestäni olen kyllä ihan nainen. :) En ala miksikään jätkäksi, vaan väitän että naisissa ja miehissä on molemmissa kivoja piirteitä ja jostain syystä kaikkia mukavia piirteitä HALUTAAN pitää miesten "omina".

Naisystäviä löytyy myös, eikä jutuissa ole mitään olennaista eroa missään porukoissa. Ehkä mä vedän puoleeni fiksuja ihmisiä. ;)

Ai niin, pari vuotta sitten olin samassa illanvietossa vain miesten seurasata tykkäävän naisen kanssa.( Hän ei tiennyt, että mulla on runsaasti miehiä kavereina) Kuulin kuinka tämä nainen puhui meistä muista naisista jollekin miehelle juuri siihen tyyliin että hän on erilainen ja tykkää kaveerata miesten kanssa ja nää naiset on kauheita kanoja. Ei sitten vaivautunut koskaan selivttämään edes, millaisia olemme. :D Ko. nainen oli suuren luokan flirtti, joten hänen kohdallaan se "kaveeraaminen" taisi olla ihan huomion hakua...

Meidän kaveripiirissä singstaria eivät laulele miehet eivätkä naiset.

Minusta se on kätevä väline laulamisen opetteluun, kun saa välittömän visuaalisen palautteen eikä joudu olemaan kuuloaistin varassa. Siinä olisi tuon suhteen vielä kehittämistä, koska se ei osaa erottaa oktaavin eroja. Nykyisellään taitaa olla sama korottaako ääntä puolellatoista oktaavilla vai vähentääkö sitä puolella.

Alkuperäinen kirjoittaja Data:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
menee pilkun nussimiseksi, mutta mun tuntemista miehistä ei kyllä kukaan metsästä. :D osa urheilee mutta en oo kuullu niitten puhuvan urheiluvaatteista kuitenkaan.

Jopa nörtit voivat puhua vaatteista, kunhan ne ovat oikeanlaisia.

Hehe, mä tunnistan itseni tästä nörtistä. Äärimmäisen harvoin mun työkaverit puhuvat vaatteista, ovat sitten miehiä tai naisia, joskus kuitenkin. Esim. kun on löytynyt jotkut hyvät ulkoiluvaatteet.

Niin miehet kuin naisetkin innostuvat puhumaan omista lapsistaan, ihan takuuvarmasti. Samoin useimmat puhuvat omista harrastuksistaan, kun sen harrastuksen vain löytää.

Itse siis työskentelen miehisellä alalla - takuuvarmasti en puhu meikeistä, enkä lue naistenlehtiä - en kyllä miestenlehtiäkään. Itse luen mieluiten sisustuslehtiä, kotiaiheisiä lehtiä (esim. Kotivinkki), jossa on aiheita monipuolisesti, Tiede ja matkailu sekä oman alan ammattilehdet kuuluvat vakiolukemiseen.

En minä miesten kanssa äijien juttuja kuitenkaan puhu, ihan tavallisia ihmisten juttuja, mutta kovasti pidetty olen, ja mulle sitten uskoudutaankin, ja läheisiä miespuoleisia ystäviä on useampia. Nyt kun olen vaihtamassa työpaikkaa, on tullut yllättäviä avautumisia läheisiltä työkavereilta.

Mutta on niissä työkavereissa myös monenlaisia naisia, kaikkien kanssa tulen juttuun.

Eli likikään kaikkia naisia ei kiinnosta ne jutut, joista kirjoitit, ja lisäksi melkein jokaisen kanssa pystyy jostakin keskustelemaan, kun näkee vähän vaivaa.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Musta on omituista ettet tuu molempien kanssa toimeen? Mäkin oon aina enemmän ollu poikaseurassa, lapsesta asti leikkiny poikien kanssa "poikien leikkejä". Oon myös melko miesvaltaisessa ammatissa. Ei mulla silti oo mitään vaikeuksia tulla naisten kanssa toimeen. Parhaat kaverit mulla on naisia. Välillä voi heittäityä "naiselliseksi" ja jutella "naistenjutuista", vaikka ei niistä niin kaikista ymmärtäisikään. Ja tossa jo jokui sanoikin, että voihan sitä itsekin aloittaa puheenaiheen siitä mistä tykkää. Voi olla, että se kuivuu äkkiä kasaan, mutta voi käydä toisinkin...

Mä oon myös tämmöinen... viihdyn ja en viihdy joidenkin naisten ja joidenkin miesten seurassa. Mulla on ollut työkavereina enimmäkseen miehiä. Mutta myös mukavia naisia. Ja ystävinä kumpiakin, naisia enimmäkseen.

Mä en tykkää naisista, jolla pinta on tärkein ja meikit ym. Ymmärrän että vieraampien kesken jutut on mitä on, eli enimmäkseen puhutaan lapsista. Miesten armeija-urheilu-formula-auto ym. juttuja en jaksa kuunnella senkään vertaa.

Voisin ilmaista ajatukseni asiasta kuten nimin. nainen minäkin ja poikia3.

Sekä naisista että miehistä löytyy monenmoista persoonaa/yksilöä. Molemmista sukupuolista löytyy ihmisiä joiden seurassa viihtyy paremmin ja toisten seurassa sitten vähemmän paremmin. On täysin sterotypiaa luulla, että kaikkia naisia kiinnostaa vaan itsensä laittaminen (meikit, vaatteet, laihduttaminen jne)....kyllä meitä metsästyksestä, kalastuksesta, urheilusta, autoista, jne pitäviä naisia kuin miehiäkin löytyy. Ja jos tunnelma on oikein vapaa, niin voidaan keskustella ihan mistä vaan!

jep jep, ja sitten te jotka ette millään voi sietää naisten seuraa notkutte täällä kaksplussan palstalla :laugh:

mutta siis, mulla on ystäviä sekä miehistä että naisista. kaikki ovat omantyylisiä mutta juttu kolahtaa. naisten kanssa ei keskustella meikeistä eikä varsinkaan kynttilöistä vaan samoista asioista kuin miestenkin kanssa. tosin ap:n kuvailema tilaisuus olisi epämukavaa jos siitäkin syystä että ajatuksena oli että miehet juttelee miesten juttuja ja naiset naisten. meidän kaveripiirissä tollasta jakoa tulisi vaan kaikki keskustelisivat kaikkien kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jep jep, ja sitten te jotka ette millään voi sietää naisten seuraa notkutte täällä kaksplussan palstalla :laugh:

mutta siis, mulla on ystäviä sekä miehistä että naisista. kaikki ovat omantyylisiä mutta juttu kolahtaa. naisten kanssa ei keskustella meikeistä eikä varsinkaan kynttilöistä vaan samoista asioista kuin miestenkin kanssa. tosin ap:n kuvailema tilaisuus olisi epämukavaa jos siitäkin syystä että ajatuksena oli että miehet juttelee miesten juttuja ja naiset naisten. meidän kaveripiirissä tollasta jakoa tulisi vaan kaikki keskustelisivat kaikkien kanssa.

Senpä takia täällä voikin skipata suurimman osan aloituksista, esim. Partylite, tassutustissitys sekä heimeaskarrellaan-ketjut.

mä olen huomannut, että sellaiset naiset jotka aina sanoo tulevansa paremmin toimeen miesten kanssa, on just sellaisia jotka itse luulevat myös olevansa jotain miestennielijöitä. Siis kauniisti kiertoteitse ilmaistu "miehet tykkää minusta enemmän".

mä olen huomannut, että sellaiset naiset jotka aina sanoo tulevansa paremmin toimeen miesten kanssa, on just sellaisia jotka itse luulevat myös olevansa jotain miestennielijöitä. Siis kauniisti kiertoteitse ilmaistu "miehet tykkää minusta enemmän".

Minä en ole tuolla kannalla. Pahimpia miestennielijöitä ovat korostuneesti neitimäiset, jotka vielä usein tekeytyvät avuttomiksi.

miehet pääsääntöisesti eivät tykkää musta yhtään. paitsi kaverina mikä sopii mulle oikein hyvin. olisi aika ikävää jos mun kaveri kuolaisi mun persettä :D :x

Kyllä monet mun tuntemista miehistä diggaa myös ihan petolinnun perseen näköisistä naisista (itseni mukaan lukien tietysti).

Mua ei mikään ällötä niin pahasti kuin puhe "poikienilloista" tai "tyttöjenilloista". Mä olen kasvanut täysin tasavertaisessa ympäristössä ja niin meillä mennään edelleenkin. En koe/näe mitään syytä ryhmittymiseen kutsuilla tai illanvietoissa.

Yhteistyössä