Alkuperäinen kirjoittaja Data:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
menee pilkun nussimiseksi, mutta mun tuntemista miehistä ei kyllä kukaan metsästä.

osa urheilee mutta en oo kuullu niitten puhuvan urheiluvaatteista kuitenkaan.
Jopa nörtit voivat puhua vaatteista, kunhan ne ovat oikeanlaisia.
Hehe, mä tunnistan itseni tästä nörtistä. Äärimmäisen harvoin mun työkaverit puhuvat vaatteista, ovat sitten miehiä tai naisia, joskus kuitenkin. Esim. kun on löytynyt jotkut hyvät ulkoiluvaatteet.
Niin miehet kuin naisetkin innostuvat puhumaan omista lapsistaan, ihan takuuvarmasti. Samoin useimmat puhuvat omista harrastuksistaan, kun sen harrastuksen vain löytää.
Itse siis työskentelen miehisellä alalla - takuuvarmasti en puhu meikeistä, enkä lue naistenlehtiä - en kyllä miestenlehtiäkään. Itse luen mieluiten sisustuslehtiä, kotiaiheisiä lehtiä (esim. Kotivinkki), jossa on aiheita monipuolisesti, Tiede ja matkailu sekä oman alan ammattilehdet kuuluvat vakiolukemiseen.
En minä miesten kanssa äijien juttuja kuitenkaan puhu, ihan tavallisia ihmisten juttuja, mutta kovasti pidetty olen, ja mulle sitten uskoudutaankin, ja läheisiä miespuoleisia ystäviä on useampia. Nyt kun olen vaihtamassa työpaikkaa, on tullut yllättäviä avautumisia läheisiltä työkavereilta.
Mutta on niissä työkavereissa myös monenlaisia naisia, kaikkien kanssa tulen juttuun.
Eli likikään kaikkia naisia ei kiinnosta ne jutut, joista kirjoitit, ja lisäksi melkein jokaisen kanssa pystyy jostakin keskustelemaan, kun näkee vähän vaivaa.