mä en ole avioliitonrikkoja..enhän?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ujo tyttö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

ujo tyttö

Vieras
siis kun olen nyt alkanut seurustella miehen kanssa, joka erosi yli vuosi sitten..aluksi meistä tuli hitaasti ystäviä ja sen jälkeen mies kertoi että on eronnut vaimostaan, mutta olisi valmis rakastumaan uudelleen ja haluaisi aloittaa suhteen kanssani. en siis ole rikkonut miehen avioliittoa vaan aloimme seurustella vasta paljon myöhemmin. jotenka enhän ole avioliitonrikkoja?

Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:
jos he on eronneet jo ennen kuin sinä tulit kuvioihin niin miten ihmeessä sun oleminen vois vaikuttaa heidän eropäätökseen?

sitä minäkin mietin..mies ei syytä minua mistään, mutta nainen kyllä.

älä nyt sitä naista kuuntele, se on vain katkera erosta ja purkaa pahaa oloaan sinuun. Ilmeisesti haluaisi miehen takaisin. Sitä paitsi, vaikka mies ja exänsä olisivat silloin olleet avioliitossa kun tapasitte, niin mielestäni silloinkaan SINÄ ET olisi ollut mikään avioliitonrikkoja, vaan mies. Hänhän sen päätöksen olisi tehnyt ja hän on se, joka oli avioliitossa tuon exänsä kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja ujo tyttö:
Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:
jos he on eronneet jo ennen kuin sinä tulit kuvioihin niin miten ihmeessä sun oleminen vois vaikuttaa heidän eropäätökseen?

sitä minäkin mietin..mies ei syytä minua mistään, mutta nainen kyllä.

jätä tuollainen omaan arvoonsa. et sä ole kenenkään perhettä rikkonut.

Alkuperäinen kirjoittaja tursas:
Niin no minulla meni erosta selviämiseen 10 v. kun oltiin oltu 20 v. yhdessä. Tuon kymmenen vuoden aikana seurustelut eivät vain onnistuneet.

olitko sängyssä niiden miesten kanssa joiden kans yritit seurustella?

Alkuperäinen kirjoittaja ujo tyttö;15044157:
siis kun olen nyt alkanut seurustella miehen kanssa, joka erosi yli vuosi sitten..aluksi meistä tuli hitaasti ystäviä ja sen jälkeen mies kertoi että on eronnut vaimostaan, mutta olisi valmis rakastumaan uudelleen ja haluaisi aloittaa suhteen kanssani. en siis ole rikkonut miehen avioliittoa vaan aloimme seurustella vasta paljon myöhemmin. jotenka enhän ole avioliitonrikkoja?

Mietin mitä haet tekstilläsi, hyväksyntääkö? Jos kaikki on käynyt kuten kerrot, niin mikäpä siinä. Oma kokemukseni on, että mies ei välttämättä aina puhu totta, eikä kyllä aina nainenkaan. Ex mieheni sortui harjoittelupaikassaan nuorempaan naiseen, jonka tehtäviin kuului mieheni perehdyttäminen tehtäviinsä. He työskentelivät päivittäin yhdessä ja vaikka nainen tiesi, että mies oli varattu se ei estänyt häntä tarjoutumasta kun työpaikalla oli niin mukavaa. (No, ammatillisuutta on nähtävästi monenlaista.) Hän lähetti miehelleni viestin, että toivoi tämän ottavan yhteyttä - tarvitsi hän sitten "mitä tahasa". Tästä alkoi heidän lyhyt tarinansa. Siinä ei sinänsä ollut mitään pahaa, mutta minun olisi mielestäni kuulunut tietää siitä etukäteen, sillä vaimollakin pitäisi olla oikeus tehdä omat valintansa tällaisten tietojen pohjalta. Kukaan ei vain kertonut minulle - sain tietää vahingossa. Mieti miltä tuntuu, jos oma mies pettää, eikä kerro siitä ja olet tietämättäsi maannut edelleen hänen kanssaan ja saanut kaikki mahdolliset taudit, mitä toisella on?

No jos asia on noin niin kuin kerrot niin et ole mikään avioliiton rikkoja. Mutta onko se vain exän katkeruutta kuin syyttää sinua vai onko ex todellakin luullut että heidän suhteensa miehen kanssa vielä jatkuu ja yhtäkkiä huomannutkin että sinäkin olet kuvioissa mukana?

Kun kerran mies on eronnut vaimostaan ennen kuin tapasi sinut,etkä ole millään tavalla vaikuttanut miehen eropäätökseen,niin et ole avioliitonrikkoja misään nimessä.

Yhteistyössä