Mä en ole ikinä saanut orgasmia miehen kanssa, mutta viikko sitten tuli vastaan mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Anki"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mut sä kerroit kumminkin, et sullekin on teeskennelty, koska nainen ois halunnut lopettaa, mutta et antanut lopettaa, vaan jatkoit vaan, jolloin nainen ilmeisesti sai tai teeskenteli niin, että lopulta uskoit. Minusta tämä ihan oikeasti vaan vaikuttaa ihan hirveän yksisilmäiseltä ja ahdistavalta.

Jep, lue vielä uudestaan se mitä kirjoitin, tilanne oli se että meillä ei vaan ollut kovin paljoa aikaa ja nainen kyllä halusi sitä ihan samoin kuin minäkin, en halua kertoa miksi ei ollut aikaa siihen mutta se aika riitti mitä meillä oli. Ei se nyt mitään väkipakkoa ollut kuitenkaan :D Ei kuulu minun toimintaan se että sidon kiinni ja pakotan sen siihen.

Mikä ihmeen motivaatio muuten kellään on teeskennellä orgasmia? Tuntuu jotenkin pahuksen typerältä ajatukselta. Sama kuin söisi paskaa ruokaa ja kehuisi suureen ääneen kuinka maistuu hyvältä.

Mä ainakin tein joskus niin, koska halusin saada sen ääliön viimein lopettamaan. :ashamed: Ja päästä nukkumaan. :whistle: Kun monikin mies on EHDOTTOMAN varma, että juuri HÄN on se uros, the master, joka VARMASTI saa naiselleen orgasmin. Ja se käy jotenkin itsetunnon päälle, ja sitten sitä jyystetään vaikka kaksi tuntia kun luullaan että sillä se toinen saa. No ei saa.

[QUOTE="vieras";22755333]Ja nainenko ei pahoita mieltään, jos pitää vaan jatkaa sitä jyystöä, joka ei tunnu hyvältä?[/QUOTE]

Nainen joka sanoo nussimista jyystöksi ei ole kovin kiihottava muutenkaan, taitaa olla frigidi.

[QUOTE="sama";22755320]No kun se ei ole, eihän ole suotavaa vetää lapselta pois viimeistä karkkiakaan kädestä vaikka se kuinka tykkäisi syödä sitä karkkia? On vaan asioita joita ei kannata lopettaa kesken kuin äärimmäisessä hädässä. Toisen mielen siinä pahoittaa todella pahasti.[/QUOTE]

Jos toinen saa kipeää, niin kyllä silloin lopetetaan.

[QUOTE="sama";22755366]Nainen joka sanoo nussimista jyystöksi ei ole kovin kiihottava muutenkaan, taitaa olla frigidi.[/QUOTE]

Aha, sinä et siis ymmärrä, että joskus vastaan vain tulee sellasia kertoja, että seksi ei maistukaan, ei tunnu hyvältä, eikä nainen siksi halua jatkaa sitä enää, kun tietää, ettei sitä orkkua ole tulossa. Frigidiyden kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.

[QUOTE="sama";22755320]No kun se ei ole, eihän ole suotavaa vetää lapselta pois viimeistä karkkiakaan kädestä vaikka se kuinka tykkäisi syödä sitä karkkia? On vaan asioita joita ei kannata lopettaa kesken kuin äärimmäisessä hädässä. Toisen mielen siinä pahoittaa todella pahasti.[/QUOTE]

Eiks seksin idea kuitenkin ole olla kivaa molemmille? Jos se jostain syystä kesken kaiken lakkaa olemasta kivaa jommallekummalle, niin eikai sitä ole mitään järkeä jatkaa, yksinkertaista. Se toinen osapuoli voi vaikka vetää käteen, koska mitään muuta kuin runkkaamista toisen vartalolla ei kuitenkaan ole seksi, jota toinen osapuoli jatkaa vaan pelosta että toinen suuttuu tai pahoittaa mielensä.

Se on peruskoululaisten seksivalistuksessakin ihan tärkein opetettava asia, että aina saa sanoa ei, ja toisen on AINA kuunneltava sitä. Kesken kaiken lopettaminen, mistä tahansa syystä, ei ole mikään rikos. Se, että jatkaa tietoisesti seksiä vastoin toisen tahtoa sensijaan on, sitä nimitetään raiskaukseksi. Asiaan ei vaikuta se, onko henkilö ollut aluksi suostuvainen seksiin.

[QUOTE="Anki";22755368]Jos toinen saa kipeää, niin kyllä silloin lopetetaan.[/QUOTE]

saa kipeää? miten saa kipeää, ymmärrän jos toinen on kipeä ja siltä saa mutta sana muotoiluasi en ymmärrä ollenkaan, oletko muuten tuo scarlett harava? =)

Musta se on vähän tyhmää kuvitella, että on niin hyvä tuossa hommassa, että saa joka ikisen naisen tyytyväiseksi, niin, ettei naisella ole lupaa lopettaa kesken. Kauheen ahdistava juttu.

Todellakin ihan tyhmää ja suorastaan uskomatonta, että joku näin kuvittelee. Mutta monikin mies, ainakin sellainen, johon mä olen törmännyt, kuvittelee niin. Vain yksi seurustelukumppanini oli selkeästi sitä mieltä, että ihan joka kerta ei voi eikä tarvitse sen enempää miehen kuin naisenkaan saada orgasmia. Joskus seksi voi olla tosi ihanaa, vaikkei orgasmia saisikaan. Ja joskus se voi olla kurjaa, vaikka sen orgasmin sattuisikin saamaan. Kuulostaa ihan teini-ikäisen ajattelulta, että sitä sitten jatketaan niin kauan että nainen saa.

[QUOTE="sama";22755391]saa kipeää? miten saa kipeää, ymmärrän jos toinen on kipeä ja siltä saa mutta sana muotoiluasi en ymmärrä ollenkaan, oletko muuten tuo scarlett harava? =)[/QUOTE]

Tekee kipeää. Ehkä nyt ymmärrät. :)

[QUOTE="vieras";22755390]Eiks seksin idea kuitenkin ole olla kivaa molemmille? Jos se jostain syystä kesken kaiken lakkaa olemasta kivaa jommallekummalle, niin eikai sitä ole mitään järkeä jatkaa, yksinkertaista. Se toinen osapuoli voi vaikka vetää käteen, koska mitään muuta kuin runkkaamista toisen vartalolla ei kuitenkaan ole seksi, jota toinen osapuoli jatkaa vaan pelosta että toinen suuttuu tai pahoittaa mielensä.

Se on peruskoululaisten seksivalistuksessakin ihan tärkein opetettava asia, että aina saa sanoa ei, ja toisen on AINA kuunneltava sitä. Kesken kaiken lopettaminen, mistä tahansa syystä, ei ole mikään rikos. Se, että jatkaa tietoisesti seksiä vastoin toisen tahtoa sensijaan on, sitä nimitetään raiskaukseksi. Asiaan ei vaikuta se, onko henkilö ollut aluksi suostuvainen seksiin.[/QUOTE]
Olet asian ytimessä, seksin tarkoitus on nimenomaan olla mukavaa kummallekin, sitä en ole kertaakaan kieltänyt missään vaiheessa, taisi tuo leukistinen alkoholistin tekstit nyt johdattaa teidätkin harhoille siitä mitä minä kirjoitin.

[QUOTE="sama";22755413]Olet asian ytimessä, seksin tarkoitus on nimenomaan olla mukavaa kummallekin, sitä en ole kertaakaan kieltänyt missään vaiheessa, taisi tuo leukistinen alkoholistin tekstit nyt johdattaa teidätkin harhoille siitä mitä minä kirjoitin.[/QUOTE]

Jos nainen haluaa lopettaa seksin kesken, sinä pistät oman etusi etusijalle, ja olet sitä mieltä, ettei niin pidä tehdä, koska sinä pahoitat siitä mielesi pahasti. Sillä ei ole mtn väliä, että naisesta se seksi ei tunnu hyvältä. Tämä tuli selväksi.

[QUOTE="sama";22755413]Olet asian ytimessä, seksin tarkoitus on nimenomaan olla mukavaa kummallekin, sitä en ole kertaakaan kieltänyt missään vaiheessa, taisi tuo leukistinen alkoholistin tekstit nyt johdattaa teidätkin harhoille siitä mitä minä kirjoitin.[/QUOTE]

En ole alkoholisti, kiitos vaan. Sinun juttusi sisältää sen oletuksen, että olet niin hyvä, että jokainen haluaa sinun kanssa olla ja vielä nauttii siitä tavattomasti. Kun et ota huomioon, että joku ei ehkä tykkäisikään ja sanoisi, että haluaa lopettaa kesken, niin se kyllä kuulostaa aika kamalalta.

Voisitko Sama ystävällisesti vastata tuohon kun kirjoitin esimerkin.. että mitä siinä tilanteessa ajattelisit/tekisit jos nainen saisi kesken teidän aktin tietää että hänen läheisensä on kuollut ja haluaisi lopettaa seksin?

[QUOTE="sama";22754856]Ei sitä voi verratkaan kesken kiihkeän panemisen pakosta lopettamista naisen pyynnöstä tai jotain muuta vastoinmielistä, alunalkaenkaan siihen naimiseen ei olisi menty jos se olisi ollut vastenmielistä naisen mielestä?[/QUOTE]

No mä voin vastata tähän. Tottahan seksin aloitetaan yleensä niin, että molemmat haluavat seksiä, ja molemmat haluavat ehkä jopa orgasmia. Mutta jos se homma vaan jatkuu ja jatkuu, siis että pannaan, pannaan, pannaan, ilman mitään sen kummempaa kiihoketta, niin onko se tosiaan väärin, että nainen kokee tilanteen epämiellyttäväksi ja haluaa lopettaa?Vai pitäisikö sinusta vain jatkaa, koska "siihen on lähdettykin"? Joskus on minullekin käynyt niin, että mies on lähinnä maannut päälläni hiessä kylpien ja nylkyttänyt menemään. Se ei ole lainkaan kiihottavaa tai kiihkeää minun mielestäni, vaan lähinnä vastenmielistä, vaikka miehen mielestä olikin varmaan hyvin kiihkeää touhua. Paikatkin siinä alkoivat tulla kipeäksi, satun olemaan varsin herkkä, ja se paukuttaminen alkoi ihan tosi sattua. Ja kun tämä mies sattui olemaan samanlainen hölmö kuin sinä, jonka mielestä ei saa seksin aikana sanoa, että nyt riittää, niin tuli teeskenneltyä että aah aah ja aah. Ja sitten se loppui ja pääsin nukkumaan. :)

Tuon mestarirakastajan eli nimimerkin "sama" kirjoituksista paistaa niin selvästi läpi ajatusmalli, että seksi on joku tekniikkalaji jota voi suorittaa joko hyvin tai huonosti. Näinhän ei todellakaan ole, vaan ennen kaikkea seksissä on kyse kemioista ja toisen kuuntelusta ja huomioonottamisesta eikä siitä, millaisia temppuja suoritetaan ja miten taitavasti.

[QUOTE="vieras";22755428]Jos nainen haluaa lopettaa seksin kesken, sinä pistät oman etusi etusijalle, ja olet sitä mieltä, ettei niin pidä tehdä, koska sinä pahoitat siitä mielesi pahasti. Sillä ei ole mtn väliä, että naisesta se seksi ei tunnu hyvältä. Tämä tuli selväksi.[/QUOTE]

:laugh: No hyvä että tuli selväksi, sitä en vaan tajua että miten naiset voi olla niin putkiaivoja että ei tajua lukemaansa?

[QUOTE="sama";22755473]:laugh: No hyvä että tuli selväksi, sitä en vaan tajua että miten naiset voi olla niin putkiaivoja että ei tajua lukemaansa?[/QUOTE]

Hei kato jotkut tajuaa...

[QUOTE="sama";22755391]saa kipeää? miten saa kipeää, ymmärrän jos toinen on kipeä ja siltä saa mutta sana muotoiluasi en ymmärrä ollenkaan, oletko muuten tuo scarlett harava? =)[/QUOTE]

Ottaa pilluun kipeää. Miksi tämä on vaikea ymmärtää? Etkö ole koskaan kuullut, että nainen voi saada pilluun kipeää? Mulla ainakin tuon miehen kanssa otti lopulta kipeää koska olimme panneet niin kovaa ja ennen tuota jo.

En ole Scarlet.

[QUOTE="vieras";22755467]Tuon mestarirakastajan eli nimimerkin "sama" kirjoituksista paistaa niin selvästi läpi ajatusmalli, että seksi on joku tekniikkalaji jota voi suorittaa joko hyvin tai huonosti. Näinhän ei todellakaan ole, vaan ennen kaikkea seksissä on kyse kemioista ja toisen kuuntelusta ja huomioonottamisesta eikä siitä, millaisia temppuja suoritetaan ja miten taitavasti.[/QUOTE]

Minulle se on tekniikkalaji eikä mitään tunteellista hömpötystä, en ole koskaan rakastanut ketään mutta minua on rakastettu ja seksi on aina hoidettu kunnialla pois alta kuleksimasta, jos se sinulle on sitä henkistä hempelyä enemmän niin älkä yleistä kun se ei ole kaikille sitä, sanoinhan että en seurustele vaan lentelen kukasta kukkaan ja teen mitä haluan.

[QUOTE="Anki";22755513]Ottaa pilluun kipeää. Miksi tämä on vaikea ymmärtää? Etkö ole koskaan kuullut, että nainen voi saada pilluun kipeää? Mulla ainakin tuon miehen kanssa otti lopulta kipeää koska olimme panneet niin kovaa ja ennen tuota jo.

En ole Scarlet.[/QUOTE]

Sanamuodoilla on iso merkitys miten osaa artikuloida ulosantiaan.

[QUOTE="sama";22755473]:laugh: No hyvä että tuli selväksi, sitä en vaan tajua että miten naiset voi olla niin putkiaivoja että ei tajua lukemaansa?[/QUOTE]

Kirjoitit kyllä selvästi, ettei ole kovinkaan hyväksyttävää lopettaa seksiä kesken, koska siitä tulee miehelle niin paha mieli.

[QUOTE="sama";22755514]Minulle se on tekniikkalaji eikä mitään tunteellista hömpötystä, en ole koskaan rakastanut ketään mutta minua on rakastettu ja seksi on aina hoidettu kunnialla pois alta kuleksimasta, jos se sinulle on sitä henkistä hempelyä enemmän niin älkä yleistä kun se ei ole kaikille sitä, sanoinhan että en seurustele vaan lentelen kukasta kukkaan ja teen mitä haluan.[/QUOTE]

hoijettu kunnialla? pelkkä suoritusko son sulle? ihan ku auton tankkaus pakollinen ja sitä rataa? vai hoijetaan nyt pois alta ku tuon nainen sitä kerta haluaa? ja luulet/tiät/tunnet/ uskot sen siitä nauttivan? jos olet niin taitava ku väität ja tiät aina ku nainen feikkaa, tai jopa saa oikeasti. niin mistä tiät sen? miehiä on helppo kusettaa....

[QUOTE="vieras";22755538]Kirjoitit kyllä selvästi, ettei ole kovinkaan hyväksyttävää lopettaa seksiä kesken, koska siitä tulee miehelle niin paha mieli.[/QUOTE]

Eihän se olekaan mutta en minä kirjoittanut että väkisin otan sen naisen jos se ei halua seksiä, miksi pitää ymmärtää tahalleen väärin kirjoitetut asiat, minähän kirjoitin että NAISELLE pitää tehdä olo niin mukavaksi että se ei halua lopettaa, sama kai tänne on oikeastaan mitä kirjoittaa kun kaikki vaan haluaa ottaa sanat irti asiayhteydestään.

[QUOTE="sama";22755514]Minulle se on tekniikkalaji eikä mitään tunteellista hömpötystä, en ole koskaan rakastanut ketään mutta minua on rakastettu ja seksi on aina hoidettu kunnialla pois alta kuleksimasta, jos se sinulle on sitä henkistä hempelyä enemmän niin älkä yleistä kun se ei ole kaikille sitä, sanoinhan että en seurustele vaan lentelen kukasta kukkaan ja teen mitä haluan.[/QUOTE]
Eipä ole välttämättä tunteellista hempeilyä mutta intohimoista kylläkin, eikä mitään teknistä kikkailua. Vaikka toiseen ei olisi rakastunut niin silti pääasia on, että kemiat kolahtaa ja että kuulostelee, mistä se kumppani syttyy. Kaikki kun ei nauti samoista jutuista. Mitkään viimeisen päälle hiotut ja ulkoaopetellut liikkeet ei paljon lämmitä jos sitä kipinää ei löydy tai toinen ei tajua, että jokainen on seksinkin suhteen yksilö.

Yhteistyössä