Mä en ole ikinä saanut orgasmia miehen kanssa, mutta viikko sitten tuli vastaan mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Anki"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="sama";22755591]Eihän se olekaan mutta en minä kirjoittanut että väkisin otan sen naisen jos se ei halua seksiä, miksi pitää ymmärtää tahalleen väärin kirjoitetut asiat, minähän kirjoitin että NAISELLE pitää tehdä olo niin mukavaksi että se ei halua lopettaa, sama kai tänne on oikeastaan mitä kirjoittaa kun kaikki vaan haluaa ottaa sanat irti asiayhteydestään.[/QUOTE]

Etkö oo huomannu, että täällä ymmärretään asiat just niin kun haluaa ja joku hullu kun jotenkin alkaa asioita käännellä, niin sieltä seuraa hyeenalauma perässä... Minkäs ikäinen muuten itse olet ja mistäpäin?

hoijettu kunnialla? pelkkä suoritusko son sulle? ihan ku auton tankkaus pakollinen ja sitä rataa? vai hoijetaan nyt pois alta ku tuon nainen sitä kerta haluaa? ja luulet/tiät/tunnet/ uskot sen siitä nauttivan? jos olet niin taitava ku väität ja tiät aina ku nainen feikkaa, tai jopa saa oikeasti. niin mistä tiät sen? miehiä on helppo kusettaa....

Tiedäthän itsekin miten voit huijata saaneesi orgasmin? En minä ala tässä sitä selittämään mistä minä sen huomaan mutta herkkyys ainakin lisääntyy klitoriksessa, pillu kostuu enemmän, on olemassa useita merkkejä siitä saako vai eikö saa ja ainakaan se ääntely ei merkitse sitä että saako nainen vai ei. Miten sinä sen haluaisit kuulla sanottavan?
, kun me rakastelimme niin... Minä kun olen vapaa lintu lentelemään kukasta kukkaan niin eipä ole ollut tarvetta kiinnittää puhumiseen mitään huomiota sanonko hoidin panon alta vai sanonko että rakastelin kiihkeästi.

[QUOTE="sama";22755366]Nainen joka sanoo nussimista jyystöksi ei ole kovin kiihottava muutenkaan, taitaa olla frigidi.[/QUOTE]

Mies joka vain jyystää ja jyystää, ja kuvittelee sillä tunnin päästäkin vielä antavansa naiselle orgasmin, ei ole niitä parhaita rakastajia...

[QUOTE="sama";22755648]Tiedäthän itsekin miten voit huijata saaneesi orgasmin? En minä ala tässä sitä selittämään mistä minä sen huomaan mutta herkkyys ainakin lisääntyy klitoriksessa, pillu kostuu enemmän, on olemassa useita merkkejä siitä saako vai eikö saa ja ainakaan se ääntely ei merkitse sitä että saako nainen vai ei. Miten sinä sen haluaisit kuulla sanottavan?
, kun me rakastelimme niin... Minä kun olen vapaa lintu lentelemään kukasta kukkaan niin eipä ole ollut tarvetta kiinnittää puhumiseen mitään huomiota sanonko hoidin panon alta vai sanonko että rakastelin kiihkeästi.[/QUOTE]

en huijaa, miksi pitäis? ei ole ollu tämän miehen kans sitä ongelmaa että tarvis huijata. aikasempien kans en saanu, ihmettelin vain pitäiskö tästä nauttia? ei feikkausta yms. nykynen mies opetti ja näytti että seksistä kuuluu nauttia :)

Kertokaa miten mies voi jatkaa panemistaan, jos on itse jo saanut? Siis että haluaa vaan jyystää ja jyystää ja odottaa, että nainenkin saa? Eikös se lerpulla munalla ole aika hankalaa?

[QUOTE="vieras";22755672]Mies joka vain jyystää ja jyystää, ja kuvittelee sillä tunnin päästäkin vielä antavansa naiselle orgasmin, ei ole niitä parhaita rakastajia...[/QUOTE]

No siinä olet varmaan oikeassa enkä minä ole niin sanonutkaan että pitäisi vaan panna kokoajan.

[QUOTE="hmmm";22755678]Kertokaa miten mies voi jatkaa panemistaan, jos on itse jo saanut? Siis että haluaa vaan jyystää ja jyystää ja odottaa, että nainenkin saa? Eikös se lerpulla munalla ole aika hankalaa?[/QUOTE]

Ei ainakaan itselläni ole aina lerppa panon jälkeen, siihen vaikuttaa se kuinka hyvin nainen on mukana ja se miten itseäni vielä panettaa. Useastikin on mahdollista laukeamisen jälkeen aloittaa uudestaan paneminen, ei se mitään taikoja tarvi vaan riippuu miehestä.

[QUOTE="hmmm";22755678]Kertokaa miten mies voi jatkaa panemistaan, jos on itse jo saanut? Siis että haluaa vaan jyystää ja jyystää ja odottaa, että nainenkin saa? Eikös se lerpulla munalla ole aika hankalaa?[/QUOTE]

No ei se ollenkaan kaikilla lerpahda heti kun saa.

[QUOTE="sama";22755661]30-40v. ja Jyväshyvän pohjoispuolelta.[/QUOTE]

Jopas oli tarkka ikä, olet siis varmaan ainakin nelikymppinen... ei se mitään. Tuon ikäisellä miehellä alkaa jo hommat olla hanskassa!

[QUOTE="sama";22755868]Lähempänä kolmeakymmentä olen, pituus 183cm. paino 78Kg. en tumma enkä vaalea, ei laseja, hiuksissa ei geeliä tai muuta kiinneainetta, valkoiset hampaat, omistan uudehkon auton, sosiiaalinen, tärkeimmät varmaan siinä?[/QUOTE]

juu kai ne tärkeimmät oli siinä... ehkä ;)

[QUOTE="sama";22755868]Lähempänä kolmeakymmentä olen, pituus 183cm. paino 78Kg. en tumma enkä vaalea, ei laseja, hiuksissa ei geeliä tai muuta kiinneainetta, valkoiset hampaat, omistan uudehkon auton, sosiiaalinen, tärkeimmät varmaan siinä?[/QUOTE]

Jaa, minne jäi mahanalusulokkeen koko?

[QUOTE="sama";22755366]Nainen joka sanoo nussimista jyystöksi ei ole kovin kiihottava muutenkaan, taitaa olla frigidi.[/QUOTE]

Kyllä se vain ikävä kyllä on joillakin miehillä jyystöä ja he luulevat naisen nauttivan siitä yksitoikkoisesta touhusta.

[QUOTE="vii";22756174]Jaa, minne jäi mahanalusulokkeen koko?[/QUOTE]

Voinhan kertoa nekin jos kiinnostaa, pallit vähän isommat kuin kananmuna =) peenis velttona arviolta mustekynän mittainen, seisokissa arviolta HK sininen mittainen paksuuskin varmaan samaa luokkaa en ole mitannut.

[QUOTE="sama";22761106]Voinhan kertoa nekin jos kiinnostaa, pallit vähän isommat kuin kananmuna =) peenis velttona arviolta mustekynän mittainen, seisokissa arviolta HK sininen mittainen paksuuskin varmaan samaa luokkaa en ole mitannut.[/QUOTE]

Jopas kuullostaa hyvältä

[QUOTE="vieras";22755467]Tuon mestarirakastajan eli nimimerkin "sama" kirjoituksista paistaa niin selvästi läpi ajatusmalli, että seksi on joku tekniikkalaji jota voi suorittaa joko hyvin tai huonosti. Näinhän ei todellakaan ole, vaan ennen kaikkea seksissä on kyse kemioista ja toisen kuuntelusta ja huomioonottamisesta eikä siitä, millaisia temppuja suoritetaan ja miten taitavasti.[/QUOTE]

Osuma!

[QUOTE="vieras";22755163]Tämä nyt on ihan bullshittia. Mä saan aina mieheni kanssa orkun, myös yhdynnässä, jos MYÖS mun klitorista kiihotetaan. Mutta ihan pelkästä yhdynnästä en laukea, vaikka se älyttömän hyvältä tuntuukin. Erään teorian mukaan myös ns. emätinorgasmit ovat todellisuudessa klitorisorgasmeja, sillä naiset ovat rakenteellisesti erilaisia ja toisilla klitoris on sellainen, että sen kiihotus onnistuu myös emättimen seinämän kautta. Klitorishan on huomattavasti sitä näkyvää osaa suurempi ja toisilla se ulottuu emättimen seinämään saakka. Kyse on siis ihan rakenteellisistakin eroista.[/QUOTE]

Peesi. Ne joilla on klitoris lähempänä emättimen aukkoa saavat yhdyntäorgasmin helpommin kuin ne joilla se on ylempänä. Tästä on tehty joku tutkimus, mutta en löytänyt sitä nyt kun hain.

Yhteistyössä