Ä
äiti
Vieras
Niin en ollut siis ikinä pessy pyykkiä, tehny ruokaa en siis edes keittäny perunoita. Äiti aina teki kaiken silleen et jos hän ei ollu kotona niin tarvi lämmittää vaan mikrossa ruoka. Sitten en ollut myöskään silittäny vaatteita, pessy ikkunoita, pyyhkiny pölyjä, leiponu, ommellu edes nappeja, en käyny kesätöissä. Äiti kyl osti vaatteetkin kun on vaatekaupassa töissä. 19vuotiaana muutin sit poikaystävän kanssa asumaan ja hyvin oon oppinu kaikki. Vuos meni sillein et arki haki vähän rutiinejaan esim ku en osannu tehdä ruokaa niin ostettiin kioskilta ym
Nyt oon 25v ja osaan kyllä kaiken tarvittavan ja käyn töissäkin=)
Nyt oon 25v ja osaan kyllä kaiken tarvittavan ja käyn töissäkin=)