V
"Vieras"
Vieras
tehnyt yhtään oikeaa työhakemusta. (vain koulussa harjoitellut)
Mitä sä et ole koskaan tehnyt? Katsotaan kuka on omituisin.
Mitä sä et ole koskaan tehnyt? Katsotaan kuka on omituisin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
en ole koskaan nähny kummisetä-elokuvia enkä myöskään talvisota-elokuvaa. Miun miehen mielestä se on omituista....
en ole koskaan nähny kummisetä-elokuvia enkä myöskään talvisota-elokuvaa. Miun miehen mielestä se on omituista....
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22080475:Enpä ole muuten minäkään tehnyt koskaan yhtään oikeaa työhakemusta. En edes harjoitellut sellaisen tekemistä koulussa. Enkä ole koskaan ajanut autoa selvinpäin.
En ajele ollenkaan, kun ei tullut hankituksi ajokorttia.En mäkään ole tehnyt työhakemusta koskaan. Ajeletko sä pienessä sievässävai et ollenkaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22080489:En ajele ollenkaan, kun ei tullut hankituksi ajokorttia.
Mun mielestä on hauska sanoa, että en ole koskaan ajanut autolla selvinpäin. Joskus kuulijan naama on näkemisen arvoinenNo sen arvasin, en todellakaan kuvitellut sun hutikassa ajelevan (siksi siinä olikin tuo)
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22080489:En ajele ollenkaan, kun ei tullut hankituksi ajokorttia.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22080509:Mun mielestä on hauska sanoa, että en ole koskaan ajanut autolla selvinpäin. Joskus kuulijan naama on näkemisen arvoinen![]()
Eipä sitä korttia ole miullakaan,sujuvasti osaan kyydissä istua :saint:
Enkä oo niitä kummisetiäkään kahtonut,mutta talvisodan kyllä ja ite oon rustannut pari työhakemustakin.
antanut hieroa jalkojani, koska inhoan sitä kun jalkoihini kosketaan!
En ole koskaan vaihtanut täällä nikkiä.