Mä en oo nähny lapsia kahteen päivään..hurraa vuorotyö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
On tämä herkkua tehdä vuorotyötä. Isä vei muksut aamulla tarhaan kun minä palauduin eilisestä iltavuorosta. Onneksi nämä iltavuorot loppuvat ja vuorotyötä on vain tämä kesä. Pitäisi varmaan vapaapäivinä pitää lapset kotona, mutta kun olen ihan poikki ja pitäisi palautua töistä..käy tämä taas paskamutsufiiliksille.

Alkuperäinen kirjoittaja ohhoh:
Siis etkö ihan oikeasti pidä lapsia vapaapäivinä kotona?

Aika paska musti oletkin.

En pidä, mä tiedän. Vapaapäivät menee talon siivoamiseen ja asioiden hoitamiseen. Sitten pitäisi vielä saada fyysinen ja psyykkinen palautuminen takaisin ennen kuin työt alkaa taas.Olen hirviö.

Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
sitten ymmärrän että lapset on hoidossa jos vanhemmalla yövuoro. mutta kyllä iltavuoron jälkeen lapset voisivat olla kotona.

Onhan ne kotona kun isä hakee lapset tarhasta 16.00. Mun iltavuoro on 14-22 joten lapset on nukkumassa kun tulen kotiin. Iltavuoron jälkeen ei saa nukuttua kunnolla ja aamulla pitää saada muutama tunti unta takaisin. Isä vie lapset aamulla tarhaan ja minä lähden taas iltavuoroon tai aamuvuoroon 7-15.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
sitten ymmärrän että lapset on hoidossa jos vanhemmalla yövuoro. mutta kyllä iltavuoron jälkeen lapset voisivat olla kotona.

Onhan ne kotona kun isä hakee lapset tarhasta 16.00. Mun iltavuoro on 14-22 joten lapset on nukkumassa kun tulen kotiin. Iltavuoron jälkeen ei saa nukuttua kunnolla ja aamulla pitää saada muutama tunti unta takaisin. Isä vie lapset aamulla tarhaan ja minä lähden taas iltavuoroon tai aamuvuoroon 7-15.

Suattashan sitä iskääkin väsyttää :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Suattashan sitä iskääkin väsyttää :whistle:

Kyllä sitä väsyttääkin..iskällä vaan on päivätyö ja viikonloput vapaana joten näillä mennään :/

Yhteistyössä