Mä en pysty elämään tän salaisuuden kanssa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Lähisukulaiseni (en viitsi tarkemmin kertoa), kertoi mulle pettävänsä miestään, eikä edes kaduta kuulemma, aikoo jatkaa salasuhdettaan miehen selän takana.

Totta puhuen, en olis halunnu tätä salaisuutta tietää. Koko ajan kalvaa mieltä, tiedän että pettää miestään...mutta en voi käräyttää tätä pettäjää, koska on niin läheinen....pahalta silti tuntuu miehen puolesta ja lasten.

Olen siis yrittänyt kyllä puhua järkeä tälle pettäjälle, mutta se on päätöksensä tehny.

Mitä itse tekisitte tällasessa tilanteessa? Toisaalta toisten asioihin ei saa puuttua, mutta ei ole kiva katsoa tällasta vierestä.

welcome to real world and get over it.

nykypäivää, ja oikeesti sun ei tartte tehä mitään muuta kun päästä noista omista huonoista fiiliksistä.

joko ilmoitat tai sitten et...

Ap, minä kyllä sinuna yrittäisin vielä puhua tälle läheiselle että kertois. Itse en ainakaan voisi käyttäytyä normaalisti tän naisen perheen läsnäollessa tietäen tuollaista.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Ei kuulu sulle. Ja turhaan sinä lasten puolesta olet pahoillas, eihän ne liity asiaan millään tavalla. Ei se äiti lapsiaan petä.

Ja kyllä pettää lapsiaan siinä samalla, jos elää valheessa. Hassu ajattelutapa sulla. Mutta se ei loukkaa, mitä ei tiedä...

Alkuperäinen kirjoittaja ViErAs:
Ap, minä kyllä sinuna yrittäisin vielä puhua tälle läheiselle että kertois. Itse en ainakaan voisi käyttäytyä normaalisti tän naisen perheen läsnäollessa tietäen tuollaista.

Tätä mä just tarkotan, että miten voin olla niiden seurassa ihan normaalisti.
Kyse on siskostani ja kertoi siitä kun viimeksi kävivät meillä kylässä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No, ei heillä varmasti mene liitossaan muutenkaan häävisti jos siskos voi tosta vaan pettää miestään mut kyllä minun mielestä miehellä on oikeus tietää. Ja kyllä siinä kärsii lapsetkin kun elävät valheen keskellä, lapset aavistaa yllättävän paljon asioita.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No, ei heillä varmasti mene liitossaan muutenkaan häävisti jos siskos voi tosta vaan pettää miestään mut kyllä minun mielestä miehellä on oikeus tietää. Ja kyllä siinä kärsii lapsetkin kun elävät valheen keskellä, lapset aavistaa yllättävän paljon asioita.

Ei ole sisko onnellinen ja siksi kehotinkin häntä harkitsemaan eroa, sen sijaan että pettää. Sitten on vapaa etsimään uutta miestä.

Mulla oli samanlainen tilanne siskoni ja miehensä kanssa. Kumpikin pettivät ja mä tiesin.

Mä en kertonut koskaan mitä näin, että siskon mies teki. Siskon pettämisiä en koskaan nähnyt, vaan arvasin jutuistaan.

Kyllä mä luulen, että kumpikin jollain lailla tiesi kuitenkin. (eronneet jo ovat ajat sitten...)