Mä en saa koskaan töitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Työtön luuseri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Muutto töiden perässä niin kuin muutkin tekee. Perhe mukaan, mökki myyntiin. Niin se vaan on.
Mutta viesteistä päätellen taidat olla valittavaa sorttia ja laiskan pulskea mikä ehkä selittänee sen miksi ei töitäkään saa.

Muutto töiden perässä niin kuin muutkin tekee. Perhe mukaan, mökki myyntiin. Niin se vaan on.
Mutta viesteistä päätellen taidat olla valittavaa sorttia ja laiskan pulskea mikä ehkä selittänee sen miksi ei töitäkään saa.
Minkä takia muuttaisi toiseen kaupunkiin,kun sitten mies jolla on vakituinen työpaikka täällä yli 20v.jo ollut töissä vakituisena,jäisi työttömäksi....??? Nyt hei HALOO. Ehkä sinkut voi muuttaa työn perässä...

Äly hoi älä jätä.

Taloa ei täällä niin vain myydä. Miehen työpaikka on täällä eikä todellakaan muuteta jonnekin muualle niin, että yritettäisiin elää lähihoitajan palkalla ja mies on työtön. Kun ei sormia napsauttamalla myydä taloa ja hankita työpaikkaa. Lisäksi meidän elämä ja tukiverkko on täällä. Ei haluta asua missään muualla. Eikä ole sun asiasi päättää muutetaanko vai ei. Se on meidän päätös. Mielummin olen sitten vaikka työtön kuin muutan asumaan jonnekin minne en halua muuttaa.

En todellakaan ole mikään valittaja ja laiska. Mä teen töitä kun niitä on. Vituttaa tuollaiset typerät besserwisserit jotka kuvittelee tietävänsä kaikesta kaiken eikä ole mitään tajua todellisesta elämästä.

Äly hoi älä jätä.

Taloa ei täällä niin vain myydä. Miehen työpaikka on täällä eikä todellakaan muuteta jonnekin muualle niin, että yritettäisiin elää lähihoitajan palkalla ja mies on työtön. Kun ei sormia napsauttamalla myydä taloa ja hankita työpaikkaa. Lisäksi meidän elämä ja tukiverkko on täällä. Ei haluta asua missään muualla. Eikä ole sun asiasi päättää muutetaanko vai ei. Se on meidän päätös. Mielummin olen sitten vaikka työtön kuin muutan asumaan jonnekin minne en halua muuttaa.

En todellakaan ole mikään valittaja ja laiska. Mä teen töitä kun niitä on. Vituttaa tuollaiset typerät besserwisserit jotka kuvittelee tietävänsä kaikesta kaiken eikä ole mitään tajua todellisesta elämästä.

Äly hoi älä jätä.

No lopeta sitten kitinä ja ole työtön. Miksi pitää olla niin toope, että laittaa talon jonnekin hiton korpeen!

No lopeta sitten kitinä ja ole työtön. Miksi pitää olla niin toope, että laittaa talon jonnekin hiton korpeen!
Ei me tätä taloa ole tähän laitettu, kyllä se ihan oli jo tässä kun me se ostettiin. :rolleyes::whistle: Niin typerä ilmaisu tuo "laittaa talo". Opettele suomea.

Kyllä olen mielummin työtön kuin muutan muualle ja mä kitisen juuri niin paljon kuin haluan. Eikä meidän talo ole missään korvessa. Se on pienen paikkakunnan keskustassa lähellä palveluita. Korpi on jossakin keskellä metsää joita riittää tämän paikkakunnan sivukylillä.

En anna en. Joka päivä etsin töitä ja nytkin mietin kuinka kaukana olisi järkevää ja taloudellisesti kannattavaa kulkea töissä

Monilla on samankaltainen tilanne, ei ole helppoa. Olet sentään saanut ansiosidonnaista, se on jo varmasti tuonut helpotusta.

Meikäläisellä ei yksinyrittäjänä ole sellaista mahdollisuutta. Nytkin kun on hiljainen jakso, on vain sinniteltävä pienillä palkkioilla ja pyytää lisäaikaa verojen maksuun..

Olenko mä väittänyt niin?? Se nyt vain on niin, että sen kuntayhtymän työpaikat on näitä lähiseudun paikkoja. Väännän vielä rautalangasta kuitenkin, että olen hakenut töitä monesta eri paikasta enkä vain kuntayhtymältä.

Miksi ihmiset ei lue näitä viestejä kunnolla?!
Kai nyt siellä lähikaupungissa on muutakin kuin kuntayhtymän paikkoja. Varsinkin muuallakin kuin vanhustenhoidossa.

Jotkut itseään täynnä olevat kermaperseet ei tajua, että töitä ei ole joka paikassa. Ei, en ole työtön vaan kokopäiväisessä työssä. Näen kuitenkin omaa napaa pidemmälle.

Olenko mä väittänyt niin?? Se nyt vain on niin, että sen kuntayhtymän työpaikat on näitä lähiseudun paikkoja. Väännän vielä rautalangasta kuitenkin, että olen hakenut töitä monesta eri paikasta enkä vain kuntayhtymältä.

Miksi ihmiset ei lue näitä viestejä kunnolla?!
Ei lue eikä kaikki vaan ymmärrä sanoilla samaa, mitä oikeasti tarkoittaa.
MUTTA, jospa opiskelisit lisää, puheterapeutiksi? Ne tietääkseni voivat tehdä joitakin hommia osittain etänäkin ja valtava pula on. Mitä sinulta puuttuu sellaiseen?

Jotkut itseään täynnä olevat kermaperseet ei tajua, että töitä ei ole joka paikassa. Ei, en ole työtön vaan kokopäiväisessä työssä. Näen kuitenkin omaa napaa pidemmälle.

Vai että kermaperse?

Ellei omalla alalla oo duunia, otetaan vastaan jotain muuta duunia. Suomenkielinen henkilö saa ihan varmasti koeajan jälkeen vakipaikan ellei oo koeajalla saikuttanut vuoroin selän ja jalkojen takia.

Ja sit jos päästään siihen, että "ei mun kannata ottaa mitään siivoustyötä ku saan ansiosidonnaisella paremmin rahaa" niin hyi hitto.

Laiskoja, mukavuudenhaluisia lois-eläjiä.

Vai että kermaperse?

Ellei omalla alalla oo duunia, otetaan vastaan jotain muuta duunia. Suomenkielinen henkilö saa ihan varmasti koeajan jälkeen vakipaikan ellei oo koeajalla saikuttanut vuoroin selän ja jalkojen takia.

Ja sit jos päästään siihen, että "ei mun kannata ottaa mitään siivoustyötä ku saan ansiosidonnaisella paremmin rahaa" niin hyi hitto.

Ja varmaan asutaan Hesassa,jossa vaan kävelet työpaikalle niin saat sen???? Työn HAKEMISESTA ei tajuta mitään??

Vai että kermaperse?

Toivottavasti et mua tällä tarkoittanut. Mulle kelpaa kylläkin muutkin kuin oman alan työt.

Sille ei voi mitään jos selkä tai jalka menee ja joutuu sairaslomalle. Inhottavaa tuollainen toisten sairaslomien väheksyntä. On siitä kokemusta ja epäiltiin mun vain ryyppäävän ja olevan krapulassa. Todella kivaa. Kun totuus oli aivan muuta.

Yhteistyössä