Mä en saa lapselle ehkä syksyksi hoitopaikkaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pojan puolesta surullinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pojan puolesta surullinen

Vieras
On silloin 3v mutta nyt olen saanut hoitopaikan kun olen opiskelija mutta todennäköisesti mulla ei ole syksyllä töitä eli joudun lasta hoitamaan kotona. Surullinen juttu kun poika viihtyy hoidossa ja kaipaa ikäistään seuraa.

Miksi muka et voi pitää hoitopaikkaa? Meillä ei ole kummallakaan tietoa töistä syksyksi, mutta ei me hoitopaikkaa pois anneta! Ja toivotaan toki että töitäkin löytyisi.

[QUOTE="vieras";23367630]Kyllähän sen hoitopaikan saa kuka vaan ja vaikka vanhempi olisi kotona. Moni tosin on nyreissään kun äiti kotona ja lapsi hoidossa.[/QUOTE]

Lisään vielä, että sain itsekin lapselle hoitopaikan vaikka olin itse kotona. Odotettavissa oli kyllä, että voi hoitaa kauaa kotoa ja hoidon tarve voi tulla yhtäkkiä niin sain jopa pikana sen hoitopaikan.

[QUOTE="minä";23367637]Ettekö asu Suomessa?[/QUOTE]

Asutaan suomessa mutta kun täytin äsken päivähoitohakemusta niin siellä kysytään jo ensisyksyksi äidin opiskelu tai työpaikkaa ja mulla ei ole niitä kumpaakaan.

[QUOTE="huh huh";23367658]Ap taitaa olla surullinen vain itsensä takia. Laiska olet![/QUOTE]

kyllä mä mielelläni menisin töihin kun edes jotain työtä tältä paikkakunnalta löytyisi.

Vähän ot, mut onko tuo oikeus ihan kaikilla muksuilla? Meiltä otettiin hoitopaikka pois, koska mä olen äitiyslomalla tällä hetkellä. Meidän esikoinen on ollu 10pv kuussa hoidossa mun opiskelujen takia ja nyt olis haluttu pitää siellä että olis saanu leikkiä kavereiden kans ja koska tykkää olla siellä, hoitaja on ihana & tekemistä riittää. Sanottiin et pitää vaihtaa virikepaikkaan, mut ei onnistu meillä, kun se vaatis multa yht. 40 kilsan ajelun niinä päivinä kun on hoidossa... Jos olis saatu pitää tuo tähänastinen paikka, olis voinu kulkea isänsä kanssa ne muutamat päivät ja olla sit loput kotona mun ja vauvan kans.