mä en saa unta!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SiNiLiLJA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SiNiLiLJA

Aktiivinen jäsen
01.04.2009
1 005
0
36
lapsi kipeenä, niin tulee itsekin torkuttua pitkin päivää..
tänään sitten heräsin YHDELTÄ päivällä kun mies tuli herättään, et hänen pitäis lähtee, nousisitko...? :heart:
lisäks torkahdin viel puoleks tuntia tossa seiskan maissa... :xmas:
en tajua mistä nää mun unenlahjat on peräsin, ei ainakaa mun muu perhe pysty tällee nukkuu.. ja siis oon kakarasta asti ollu sellanen, et pystyn nukkuun koska vaan, missä vaan ja miten kauan vaan... :whistle:
nyt mies menossa nukkumaan, muksu nukkumassa ja mua ei väsytä... :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja SiNiLiLJA:
lapsi kipeenä, niin tulee itsekin torkuttua pitkin päivää..
tänään sitten heräsin YHDELTÄ päivällä kun mies tuli herättään, et hänen pitäis lähtee, nousisitko...? :heart:
lisäks torkahdin viel puoleks tuntia tossa seiskan maissa... :xmas:
en tajua mistä nää mun unenlahjat on peräsin, ei ainakaa mun muu perhe pysty tällee nukkuu.. ja siis oon kakarasta asti ollu sellanen, et pystyn nukkuun koska vaan, missä vaan ja miten kauan vaan... :whistle:
nyt mies menossa nukkumaan, muksu nukkumassa ja mua ei väsytä... :xmas:

Oon ihan samanlainen,muutenki mun pitää saada 9 tunnin yöunet tai mun päivästä ei tuu mitään,oon väsynen ja kiukkunen, eikä meil kuopuskaan valvota onneks enää öisin.
Mul on ihan ihmeelliset unenlahjat, nukun tosi sikeästi enkä herää aina edes kelloon
:ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja JääPrinsessa:
Oon ihan samanlainen,muutenki mun pitää saada 9 tunnin yöunet tai mun päivästä ei tuu mitään,oon väsynen ja kiukkunen, eikä meil kuopuskaan valvota onneks enää öisin.
Mul on ihan ihmeelliset unenlahjat, nukun tosi sikeästi enkä herää aina edes kelloon

niin tuttua :D
mäkään en herää ees kelloon välttämättä, meil onkin miehen kaa diili et se soittaa mulle aina vähän sen jälkee ku kello on soinu, siihen kuitenki herään
:o

Alkuperäinen kirjoittaja SiNiLiLJA:
Alkuperäinen kirjoittaja JääPrinsessa:

niin tuttua :D
mäkään en herää ees kelloon välttämättä, meil onkin miehen kaa diili et se soittaa mulle aina vähän sen jälkee ku kello on soinu, siihen kuitenki herään
:o

En sitä käsitä että kuka on säätänyt sellasen lain että aikuisen ihmisen unentarve olis 7 tuntia :o mä en jaksas ellen sais pitkiä päikkäreitä kuten tänään, mutta jos nukun päikkärit ni se on ihan tuskaa nousta,voisin nukkua iltaan asti :D Ja musta tuntuu että en ole tosiaakaan virkeempi päikkäreiden jälkee vaan 2 krt väsyneempi ja menee tosi kauan ennenku oon virkee :snotty:

Olen kanssa semmonen että voin nukkua millon vaan. Onkohan joku diapetes vai mikä, mutta uni kyllä maittaa. Nukkuisin vaikka kaikki päivät jos saisin.
Sitten kumminkin tulee kukuttuakin ihan huvikseen.. ja aamut on helvettiä.
nyt pompin petiin, morjens! :wave: :)

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Olen kanssa semmonen että voin nukkua millon vaan. Onkohan joku diapetes vai mikä, mutta uni kyllä maittaa. Nukkuisin vaikka kaikki päivät jos saisin.
Sitten kumminkin tulee kukuttuakin ihan huvikseen.. ja aamut on helvettiä.
nyt pompin petiin, morjens! :wave: :)

mäkin tulin jo petiin, mut otin koneen mukaan kun ei nukuta :xmas:
öitä!! :)

Mä oon kärsinyt jo vaikka kuinka kauan unettomuudesta; en siis saa unen päästä kiinni ilman tabuja millään :( Aina ei edes lääkkeet auta. Ja aamusin oon väsyksissä, kun on noustava lasten kans...pakko se kuitenki on. En tiedä mikä tähän oikein auttais!

Alkuperäinen kirjoittaja Uneton myös:
Mä oon kärsinyt jo vaikka kuinka kauan unettomuudesta; en siis saa unen päästä kiinni ilman tabuja millään :( Aina ei edes lääkkeet auta. Ja aamusin oon väsyksissä, kun on noustava lasten kans...pakko se kuitenki on. En tiedä mikä tähän oikein auttais!

Unettomuuden syyn selvittäminen :hug:

Yhteistyössä