C
Carlos74
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:tehkää selvät pelisäännöt, monelta noutaa ja monelta palautus. poikkeuksista sitten sovitaan tapauskohtaisestiAlkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen::| tommonen on suoraan jostain. meillä ex on ajatellut mua oikein lämmöllä eikä viitsi ajoissa ilmoittaa moneltako tuo lapsia takaisin jos ovat viikonlopun hällä. saa olla kytiksellä koko päivän..
Älä ole. Ei ole sun velvollisuus odottaa kotona koska lapset tulevat, vaan exäs velvollisuus ilmoittaa monelta tuo. Ja sinun velvollisuutesi on sitten olla kotona kyseisenä kellonaikana.
no sepä just.. ei voi paljon lähteä mihinkään jos sitten tulee viesti perään että tuon lapset puolen tunnin päästä tms. meenasin ens kerralla sanoa kun hakee lapset että kertoo jos sit perjantaina monelta lapset sunnuntaina tulee niin ei tarvitse sitten perään kysellä. on vaan hiton ärsyttävää tuommoinen.
Näin. Ehkä mä vähän huonosti osaan kirjoittaa ajatuksiani :| . Eli meillä se kutakuinkin menee näin. Mut koska mun duuni on tod. epäsäännöllistä, mä joudun monesti likoille soittamaan, että pääsen hakemaan vaik parituntia normaalia myöhemmin.
Tilanne saattaa esim. olla sellanen, että ex on lähtenyt vaikka perjantaina puolen päivän aikaan toiselle paikka kunnalle. Lapset pääsevät koulusta, toinen 13 ja toinen 14. Mä olen sanonut, että yritän tulla 14 hakemaan. No sit tulee jotain esteitä, että en pääsekkään klo 14 vaan vaik 17. Niin en mä todellakaan lähde soittamaan tyttöjen äidille, että voitko ilmottaa lapsille että en pääsekkään sovittuna aikana! Eli kyllä meillä ainakin tää toimii tällein paremmin. Mut meillä on tää systeemi kyllä pyörinyt jo vissiin 7 vuotta.