Mä en taas tee mitään lasten kans...

02.02.2008
251
0
16
voi vitsi mikä äiti mäkin oon. Pihalle ei päästä ku sataa räntää, enkä kyl useimpina päivinä silti jaksa lähteä pihalle. Oon koko aamupäivän surffaillut netissä ja lapset tossa viilettää itsekseen. Vähän alle 3v ja 9kk... TOTTAKAI mä niistä huolehdin tässä samalla, ei ne nyt ilman ruokaa tms oo :whistle:
Mut huono-äiti-olo ku en oo niiden kans leikkimäs tai tekemäs jotain järkevää................

:headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Ulos vaan! Ei räntäsade nyt myrkkyä ole. Piristytte kaikki.

Emmää jaksa...... odottelen että kohta on päikkäriaika ja saan lapset nukkumaan :ashamed:
En mä aina näin laiska ja huono äiti oo (enkö..?) mut tässä viime aikoina on ollut kyl ihan tällaista... tulis jo kevät ja kivat kelit B) (ja varmaan sitteki mä valitan tätä ihan samaa) :laugh:

meillä mies yhtenä päivänä mainitse että kun hän ei koskaan leiki tytön kanssa että minä vaan ,johon minä että kun musta tuntuu ihan päinvastaiselta. Kai sitä vaan aina pitäisi olla niin superhyvä :hug:

Sama täällä :/ Istun koneella ja lapsilla pyörii leffa, jota katsovat.
Mutta, puolustukseksi täytyy sanoa, että kärsin kuumeesta (kuten myöskin 2 lapista)ja joka halvatun lihas on sairaan kipee |O Maata en voi, kun toi pienin tulee muuten hyppimään päälle. Joten tässä sitä vaan istutaan tekemättä mitään :kieh:

Yhteistyössä