mä en tahdo ajaa autoa ku mies on kyydissä.. :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiukkuperse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kiukkuperse

Aktiivinen jäsen
13.06.2006
12 596
0
36
Lahti
Se ainainen neuvominen mitä teen väärin ja kuinka hän tekee oikein.. MUA NIIN SAPETTAA SE KUN PITÄÄ KOKO AJAN OLLA NEUVOMASSA PRKL!

Mä ajan just niinku musta hyvältä tuntuu (ja tietääkseni en aja mitenkään "VÄÄRIN" )

Aina saadaa tappelu aikaseks siitä.. Ja monesti olen sanonut että ÄLÄ NEUVO..

niinkauan kun ei tahallaan vaaranna kenenkään henkeä ei pelkääjän paikalla olevalla ole sanomista.
itse huomautan ylinopeudesta ja ohittamisesta mutta muuten en kommentoi.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
niinkauan kun ei tahallaan vaaranna kenenkään henkeä ei pelkääjän paikalla olevalla ole sanomista.
itse huomautan ylinopeudesta ja ohittamisesta mutta muuten en kommentoi.

näitä asioita en tee mitä mainitsit.. ärsyttää vaan silti ku toinen neuvoo koko ajan.. prkl.. mä lopetan ajamisen sitte kokonaan..

Meillä kan kävi joskus alkuaikoina noin, kun olin saanut kortin.
Mutta parikertaa tuumasin, että jos mie ajan, niin ajan tavallani ja ole hiljaa, kysyn kyllä neuvoa ku tarviin.
Niin ja kerran olen pysäyttäny auton ja hypänny kyyistä ja sai herra ite ajaa..heh ja nyt saan ihan rauhassa ajella.
:laugh: =)

tottakai se mies siellä neuvoo kun 95 % naisista ajaa kun apina (apinat ei edes sais ajaa autolla).
tai sitten niin että auton kunnossapysyminen on vaarassa :attn: :p

Alkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:
Se ainainen neuvominen mitä teen väärin ja kuinka hän tekee oikein.. MUA NIIN SAPETTAA SE KUN PITÄÄ KOKO AJAN OLLA NEUVOMASSA PRKL!

Mä ajan just niinku musta hyvältä tuntuu (ja tietääkseni en aja mitenkään "VÄÄRIN" )

meillä oli alussa ihan sama juttu! kyllä se ajan kans loppuu..mäkin sain huutaa kokoajan että kumpikohan tässä nyt ajaa!! :D

Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
tottakai se mies siellä neuvoo kun 95 % naisista ajaa kun apina (apinat ei edes sais ajaa autolla).

Ehehe eh hee :xmas: vähänks sovinisti
Niin kyllä autoilu on oikeesti gorillojen hommaa :saint:

Meillä ei ole koskaan moista ongelmaa ollut että mua olis neuvottu. Vaikka minä olen se hurjapäisempi kuski. Mutta mä en taas tahdo olla kyydissä jos mies ajaa. Ei ei ei.. Pää siinä hajoaa! :headwall:

Ehkä siksi mä ajan aina.. :laugh: :D Ja todellakin parempi näin!

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:

Ehehe eh hee :xmas: vähänks sovinisti
Niin kyllä autoilu on oikeesti gorillojen hommaa :saint:

no ei millään pahalla , kyllä mä tunnen monta hyvääkin naiskuskia B)

Kerran mies kommentoi pitkän pätkän kun ajoin motarilla ruuhkassa. (Ja ihan oikeasti ilman syytä, on vaan tottunut olemaan itse puikoissa ). Pistin miehen ulos autosta heti ekalla bussipysäkillä motarin jälkeen. Myöhemmin mies pyysi anteeksi ja sanoi että tein ihan oikein kun en häntä pitänyt kyydissä. Eipä ole enää arvostellut.

Miehelläs on sitten vielä paaaljon oppimista. Mutta helpoiten nämäkin asiat oppii kantapään kautta. Mene välillä pelkääjän paikalle, ja anna tulla kaikki hyvät ja autokoulussa opitut neuvot. Esim. vilkun pitää ehtiä naksuttaa 15 kertaa ennen kääntymistä, ajolinjat on oltava just eikä melkein, stop-merkin kohdalla pitää ihan oikeasti pysähtyä, nopeusrajoitusta ei saa ylittää yhtään missään tilanteessa jne. Virheitä tekee kaikki, myös miehesi.

Ja sen jälkeen, kun olet pitänyt miehellesi oppitunnin hänen ajovirheistään, voit kertoa, että jatkuva pälinä ja neuvominen häiritsee kuljettajaa, ja on merkittävä turvallisuusriski. Joten suu kiinni pelkääjän paikalla. Ja ukko voi mennä takapenkille, jos on niin vaikeaa istua siinä edessä.

Arvatkaapa mikä meteli meillä välillä autossa kun kaks rahtaria kuumenee toisen neuvoista...ja niitä neuvoja tulee välillä aika runsaasti onneks on jo vähenemään päin siis neuvominen puolin ja toisin.

Meillä mies pelkää vaan vanteita kun mä ajan. Ja ettei auto sotkeennu, vanteitakin pelkää syystä kun yhdesti olen peruuttaa rymäyttänyt toiseen autoon (ei onneks toiseen autoon tullut mitään) mut meidän takapuskurista lähti maalia ja yhden kerran oon unenpöpperöissäni töihin mennessä (popit paukku ja leuhkana kaarsin muka TYHJÄLLE parkkipaikalle, työkaveri oli oottamassa pihalla) ja pamautin lämmitystolppaan ja puskuri tippu. Työpaikan miehet laitto sen sitten takaisin ja kerroin tapauksesta miehelle noin vuosi tämän jälkeen kun niin nolotti ja hävetti :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:

Joo, tuttua on, ja jos ei muusta keksi sanomista, niin ainakin joka kerta jaksaa varottaa hirvistä!!!!!!!!!! :headwall: Mä kyllä tiedän, että niitä on liikkeellä ja olen sen sata kertaa nähny niitä ratin takaa. Sitä taitaa vaan itseä pelottaa mun kyytissä... :kieh:
Joo, mä myönnän, että ajan aika reippaasti, 80 alueella n. 85-90 ja 100alueella 110-115 (ei tuu mahdottomat sakot jos joutuu tutkaan) mutta itse se ajaa paljon lujempaa. Ja minä sentään osaan hiljentää vauhtia kelin mukaan...

mä kun ajan autoa ja mies istuu pelkääjän paikalla, niin se laittaa silmät kiinni ja NAUTTII! :D tuo on nimittäin autokoulun opettaja ja joutuu päivät pitkät neuvomaan ja ohjaamaan, painamaan jarrua ja tarttumaan joskus rattiinkin... on monesti sanonut mulle, että mun kyydissä on niin ihanan rentouttavaa olla. :)

Yhteistyössä