mä en taida enään olla normaali =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pömppis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pömppis

Aktiivinen jäsen
07.04.2005
2 002
0
36
tai oonkohan edes ikinä ollu..
mutta kun mä en nyt niin kamala ikäloppu vielä oo..
niin mä oon alkanu tykkään irwin goodmanista :snotty: ,lauri tähkästä ja vesa-matti loirista (on muuten aivan upee ääni)

vähän kyllä jo huolestuttaa kun mun musiikkimaku on ollu ennen ihan erinlaista tai no kuuntelenhan mä nyt viäkin niitä mut nyt tullu näitä "humppamaisempia"

tätä kai se vanhuus teettää.. mäkun vannotin aikoinani että vielä kuuskymppisenä kuuntelen apulantaa =)

Ai mä oon tykänny Irwinistä jo 15v... Loirilla myö shieno ääni, vaikken mikään fani olekkaan ja Lauri Tähkä on meidän koko perheen suuri Idoli, varsinkin 5v. pojan ja 10v. tytön, joten miksi vanhus??

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mielestä on säälittävää sanoa, että on 25 vuotiaana vanha, jotain ylemmyydentuntojako saat?

enkös just kirjoittanut että kun EN niin ikäloppu vielä ole.. eli tarkoitin suomennettuna niin että kun en vielä kovin vanha ole..siis eihän 25v ikäloppu ole mutta ei kyllä enään mikään teinikään =)

Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Ai mä oon tykänny Irwinistä jo 15v... Loirilla myö shieno ääni, vaikken mikään fani olekkaan ja Lauri Tähkä on meidän koko perheen suuri Idoli, varsinkin 5v. pojan ja 10v. tytön, joten miksi vanhus??

aivan upea kuulla että muutkin tykkää siis eniten mua kai huolestuttaa toi irwini jota ajattelin et on eläkeläis mummujon suosikki ja loirilla on muutamia hyviä ei siis ihan kaikki tai enhän viä puoliakaan tiä kun vasta jotakin kuunnellu

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
http://googlefight.com/index.php?lang=en_GB&word1=en%E4%E4&word2=en%E4%E4n

;) :whistle:
jos toi joku äänestys on niin enpä ainakaan ole ainut.
toisin itse kun oon muualta tänne savoon muuttanut niin savolaisten "murre" ahdistaa mua siis verrattuna että onko se nyt enää vai enään toisin mua se ei tietty haittaa mut näyttävästi muita haittaa niinkun sekin kun savolaiset sanoo muanantai (maanantai) kuappi (kaappi) imelä (makea)ajakeehan (ajakaahan) muahan se "haittaa" mutta ei savolaisia
haittaa heittomerkeissä että eihän se enään haittaa kun on tottunut tuohon murteeseen ja tietää mitä se tarkottaa ja tottunut kuulemaan kun jokapuolella niin puhutaan

Yhteistyössä