Mä en tajua mihin toi Linda L-C tarvitsee tota Seiskaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vivian
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vivian

Vieras
Miksi hän esittelee vauvansa juuri Seiskalle, roskalehdistä alhaisimmalle - tai miksi hän ylipäätään esittelee vauvansa julkisuudessa? Minusta aika outoa... Mä tajuan nää BB-Hennat, Martinat sun muut, jotka maksattavat roskajulkisuudella silikoninsa tai leukansa, mutta Linda...!? Ymmärtääkö joku muu?

Alkuperäinen kirjoittaja Vivian:
Miksi hän esittelee vauvansa juuri Seiskalle, roskalehdistä alhaisimmalle - tai miksi hän ylipäätään esittelee vauvansa julkisuudessa? Minusta aika outoa... Mä tajuan nää BB-Hennat, Martinat sun muut, jotka maksattavat roskajulkisuudella silikoninsa tai leukansa, mutta Linda...!? Ymmärtääkö joku muu?

Raha kelpaa kai sillekin. Ja sitähän ei ole koskaan tarpeeksi...

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
ei se fingeroos saanukkaan sitä keskenmenoo siitä salamaniskusta jonka sai siitä hiirestä,vai miten se menikään :o :laugh:

whaaat ? :laugh: :o

Saihan se :D http://www.hs.fi/viihde/artikkeli/Salamaniskusta+keskenmenon+saanut+Marika+Fingerroos+taas+raskaana/1135242935843

Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA-pisamapeikko-:
Miten Linda eroaa bb-Hennoista, Fingerooseista ja muista wannabe tyypeistä?

No kyllä Lindalla sentään on OIKEA, vaativa, ja kunnioitettava ammatti. Muutenhan voi ihmisestä olla montaa mieltä, mutta kyllä hän sentään - tisseistään ja taikinatukastaan huolimatta - osaa ihan oikeasti soittaa ja on sillä taidolla itselleen ihan kunnioitettavan uran luonut, eikö?

5444_KANSIARTIKKELI.jpg

Onpas pyöreäpäinen hörökorva-vauva ja siltikin niin suloinen :heart:

Arvailuja vain, mutta ehkä Linda on jollain tapaa katkera, tai ehkä katkera liian voimakas ilmaus, siitä, että häntä ei ole Suomessa otettu vakavasti oikeastaan sen jälkeen, kun hänestä tuli julkkis. Totuushan on kuitenkin se, että hän on ammattimuusikko, kaupungin orkesterin ykkösviulistiksi ei kukaan soittotaidoton pääse, joten lahjoja hänellä kyllä on. Ehkä nuo jutut ovat pieniä "näpäytyksiä" siitä, että naapurimaassa hän on aika isokin nimi, ja arvostettu. Tiedä sitten. Tai sitten hän vain yksinkertaisesti pitää julkisuudesta.

No kyllä Lindalla sentään on OIKEA, vaativa, ja kunnioitettava ammatti. Muutenhan voi ihmisestä olla montaa mieltä, mutta kyllä hän sentään - tisseistään ja taikinatukastaan huolimatta - osaa ihan oikeasti soittaa ja on sillä taidolla itselleen ihan kunnioitettavan uran luonut, eikö?

No mun mielestä kyykky-viulisti ei oo kunnon ammatti :D

Alkuperäinen kirjoittaja sori:

No mun mielestä kyykky-viulisti ei oo kunnon ammatti :D

No soittakoon vaikka päällään, mutta soittaa kuitenkin. Ja siihen ei kuka tahansa pystykään.

Yhteistyössä