Esim. tänään oli kyläpaikassa toinen perhe, jonka lapset oli Onni, Emma ja Aino - kaikkein yleisimmät nimet viime vuosina. Onks sit kiva ku luokalla ja tulevaisuuden työpaikoilla on joka kolmannella sama nimi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:Mä en ymmärrä miten toisten ihmisten nimivalinnat voivat aiheuttaa niin paljon päänvaivaa ja vatsanväänteitä ja harmia ulkopuolisille?
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:Mä en ymmärrä miten toisten ihmisten nimivalinnat voivat aiheuttaa niin paljon päänvaivaa ja vatsanväänteitä ja harmia ulkopuolisille?
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Silloin kun likalle nimi valittiin, niin mä en edes tiennyt sen olevan suosittu. En mä pahemmin seuraa noita mitkä ovat suosittuja nimiä.
Tämän kappaleen kuullessani ajattelin, että Siiri olisi kiva nimi. Istuin silloin autossa odottamassa kun tuleva isä tankkasi autoa, oltiin neuvolan käskystä matkalla äitiyspolille. Likka syntyi pari päivää myöhemmin ja arvaako joku mikä hänen nimensä on?![]()
http://www.youtube.com/watch?v=j_Tbn4i0Chc
Alkuperäinen kirjoittaja x:Samaa ihmettelen, enkä koskaan nimeäisi lastani esim Nicoksi. Kiva, kun samalla luokalla on 5 samannimistä!
Alkuperäinen kirjoittaja dip:Esim. tänään oli kyläpaikassa toinen perhe, jonka lapset oli Onni, Emma ja Aino - kaikkein yleisimmät nimet viime vuosina. Onks sit kiva ku luokalla ja tulevaisuuden työpaikoilla on joka kolmannella sama nimi?