Mä en tajuu noita turvaistuimia

Ostettiin Kiddy Comfort pro. Pärjännyt hyvin testeissä, myös autoliiton testissä, vaikka onkin kasvot menosuuntaan (ja toisin kuin moni selkämenosuuntaan oleva, kuten jo huomasitkin).

Eikä ollu ees kallis (n. 250 e).

Tuo Aktan kolarivideo on brobagandaa. Kuten huomaat, siinä ei ole ne vyöt edes kiinni ollenkaan ja löysää on tosi paljon muutenkin noissa vöissä.
Minä olen katsonut tuon videopätkän monta kertaa ja se on todellakin päin persettä asennettu.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:
Mihin täs maailmas sit uskoo? Kohta lampsin kauppaan ja uskon sitä myyjännulikkaa joka väittää että halvin on paras =)

Mä päätin, et uskon tohon autoliiton testiin. :) Käy kurkkaa autoliiton sivuilta.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Mihin täs maailmas sit uskoo? Kohta lampsin kauppaan ja uskon sitä myyjännulikkaa joka väittää että halvin on paras =)

Mä päätin, et uskon tohon autoliiton testiin. :) Käy kurkkaa autoliiton sivuilta.

Niin mutta kun ongelmahan on juurikin se ettei sieltä löydy hyviä testituloksia selkä menosuuntaan -istuimista, enkä lainkaan nähnyt Maxi Cosin Mobia, Britaxin securaa tai hi-wayta. Osaisko joku linkittää että mitä löytyis?

Alkuperäinen kirjoittaja hei:

Niin mutta kun ongelmahan on juurikin se ettei sieltä löydy hyviä testituloksia selkä menosuuntaan -istuimista, enkä lainkaan nähnyt Maxi Cosin Mobia, Britaxin securaa tai hi-wayta. Osaisko joku linkittää että mitä löytyis?

Mut miks nimenomaan tahdot selkämenosuuntaan olevan, jos kasvot menosuuntaan oleva sai hyvän arvosanan (toisin kuin noi selkämenosuuntaan olevat)? Mikä peruste on selkämenosuuntaan olemiselle, jos tuo istuin sai nimenomaan plussaa siitä, et niskakuormitus on pieni myös etutörmäystilanteessa? Ja istuin siis Kiddy Comfort Pro, kuten aiemminkin sanoin. Se löytyy siitä testilistasta. =)

Yhteistyössä