Mun äiti on alkoholisti..juonut ihan mun lapsuudesta asti,mut ollut nyt kuitenki kuivilla melkein 2v..mut nyt ratkes taas..Mitä helvettiä mä teen?Mä oon itkenyt kaksi päivää ja viime yön...Välillä tunnen tosi suurta vihaa ja välillä suurta tuskaa ja surua..Kauanko mun tarvii jaksaa?Mun 16v pikkusisko joka asuu laitoksessa,oli juuri pääsemässä kotiin ja pikkuveli 9v asuu aivan kamalassa sijaisperheessä..Mitä mä voin tehdä? Mun oma tyttö 2v 8kk rakastaa mummiaan yli kaiken.."mummi mummi mummiiii.."Oppi tuntemaan hänet selvänä aikana..Ja kelaan vaan et jos tilanne menee samaan,en halua(kuinka kamalalta kuulostaakin)et mummi tapaa enää lapsenlastaan..Tytöllä tulis varmasti kamala ikvä..jo muutamassa päivässä..Mut ku en vaan usko et ymmärtäis miks mummi onkin yhtäkkiä semmonen ku on humalassa..V.ittu kaikista pahinta on että äiti syyttää tästä meitä lapsia..oli joskus neljän lapsen yksinhuoltaja..On kuulema kaikkensa tehnyt nmeidän eteen ja kaipaa nyt lomaa..Mä oon vuodet yrittäny autaa täs et sais nuo nuorimmat kotiin..Tehny kaikkeni et kaikilla ois hyvä olla.Paljonko mun tarvii vielä kestää..? :'(
Niin ja toisen mumminsa tyttö menetti vähän yli vuosi sitte..
Niin ja toisen mumminsa tyttö menetti vähän yli vuosi sitte..