H
haluaisin kai
Vieras
eli meillä tilanne tämä : vauva on nyt kuukauden vanha ja täysimetyksellä mennään. nyt vauvalle on ilmaantunut vatsavaivoja joihin alettu käyttää tippoja .. on pumppailtu myös jalkoja, imetetty eriasennoista ja kanniskeltu ja pidetty masullaan pientä, mutta ei auta. oon omasta ruokavaliostani jättänyt pois kahvin, ruisleivän, suklaan. . . ja nyt tuntuu että mulle riittää. mä en jaksais enää tätä yhtään. kun ei pääse mihkää lähtee ilman vauvaa kun pitää imettää niin usein vielä ja vauva vetää välillä muutenkin hirveitä kilareita kun masua kipristää.. ja sekin ahdistaa että kaikki mun syötävät herkut on kiellettyjen listalla - ei oo siis sitäkään iloa enää =( itsekästä, tiedän.
mies koittaa kannustaa imetyksessä ja itekin kai haluisin, mut miks tää on niin vaikeeta. tai tuntuu ainakin kun on noita ilmavaivoja.esikoisen kanssa imetin vain kaks viikkoa täysin sit tuli pullo mukaan.
mies koittaa kannustaa imetyksessä ja itekin kai haluisin, mut miks tää on niin vaikeeta. tai tuntuu ainakin kun on noita ilmavaivoja.esikoisen kanssa imetin vain kaks viikkoa täysin sit tuli pullo mukaan.