mä en tiedä mitä mun pitäs tehdä nyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surullinen

Vieras
Jäin yöksi yhden tyypin luo lauantaina, ei sextattu tms, mutta mies on tajunnut että "ystävä" olikin tuntematon mies. En osaa valehdella.
Nyt mies sanoo et on hänkin ollu huorissa liittomme aikana. :(
Ollaan oltu naimisissa vuosi!
Tiedox teille että menin sen tyypin luo vaan siksi että myöhästyin vika bussista ja ystävät oli jo lähteneet. Mitään ei tapahtunut ja aamulla tulin kotiin.

Oliko mies tosissaan, ja sanoiko tuon huorissa käynnin vaan sua satuttaakseen. Mut voi olla vaikeeta selvittää totuus puolin ja toisin, toivotaan et asiat selvii!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos mun mies tekis noin, niin en mäkään uskos. Taksilla pääsee ja aina voi soittaa kotiin, jos vaikka sattus pääsee hakemaan.

Sorry mutta kaikki ei oo miljonäärejä!
Laitoin viestin että jään ystävälle yöksi koska myöhästyin bussista. Turha olisi ollut herätellä soitolla, meillä ei ole autoa millä ois mut hakenut tms.

Alkuperäinen kirjoittaja surullinen:
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Ei sitten taksit kulkenu yöllä?

Ei ollut varaa. Ois maksanut kotiin n.30e keskustasta ja rahat meni baarissa. Mulla on bussikortti.

huono syy. kotiin taksilla, niin sisältä olisit voinu hakea mieheltä rahaa. Tekosyitä kaikki. Halusit vaan mennä.

No minä olisin ottanut vaikka laskun tai Visalle että olisin päässy kotiin. Typerästi teit. Et sitten vaivautunut soittamaan kotiin? Miehes on nyt niin vihainen että saatto heittää tuommosen heiton siihen. Mutta mä sanon että oma moka.

Jäin yöksi yhden tyypin luo lauantaina, ei sextattu tms, mutta mies on tajunnut että "ystävä" olikin tuntematon mies. En osaa valehdella.
Nyt mies sanoo et on hänkin ollu huorissa liittomme aikana. :(
Ollaan oltu naimisissa vuosi!
Tiedox teille että menin sen tyypin luo vaan siksi että myöhästyin vika bussista ja ystävät oli jo lähteneet. Mitään ei tapahtunut ja aamulla tulin kotiin.

no mikset menny jonku kaverin luo vaikka sitten ennemmin?

Oliko mies tosissaan, ja sanoiko tuon huorissa käynnin vaan sua satuttaakseen. Mut voi olla vaikeeta selvittää totuus puolin ja toisin, toivotaan et asiat selvii!

Sitä mä tässä just mietin että oliko tosissaan. Tai mitä tarkotti "huorilla". Ei se ennen oo käyttänyt edes tota sanaa.:(

En ymmärrä miksi et suoraan kertonut miehellesi että jäät tuntemattoman tyypin luo yöksi, jos siinä ei kerran mitään hämärää ollut niin miksi yritit valehdella? Jos miehesi oli tosissaan puheissaan niin varmaan kannattais erota.. Puolison pitäis olla läheisin ihminen jolle voi kertoa kaiken, teillä ei taida ihan noin olla.

huono syy. kotiin taksilla, niin sisältä olisit voinu hakea mieheltä rahaa. Tekosyitä kaikki. Halusit vaan mennä.

Ei mun mies ole sen rikkaampi, meillä on yhteiset rahat. 30e ois aika iso raha meille, varsinkin kun mulla jo maksettu bussikortti.

Miksi et lähteny samaan aikaan kavereittes kans vaan piti jäädä sen tuntemattoman kans sinne flirttaan? Myöntäisit edes että "jotain" tapahtu. Pusuttelitte ainakin. se on saletti.

Alkuperäinen kirjoittaja ihme tyyppi:
Miksi et lähteny samaan aikaan kavereittes kans vaan piti jäädä sen tuntemattoman kans sinne flirttaan? Myöntäisit edes että "jotain" tapahtu. Pusuttelitte ainakin. se on saletti.

Onko sulla kaikki inkkarit kanootissa? Jos ap puhuu totta, niin hemmetin pahantahtoiselta ainakin vaikutat!

Viinaan on rahaa, mutta ei järkeä päässä et kerkee vikaan bussiin. Oli sitten hyvät jutut tän tuntemattoman kanssa. Huonoja selityksiä. Vaikka kaverit lähteneet, ei tullut mieleen soittaa missä ne on, jos vaikka siellä taksi jonossa. Täysin oma moka. Kaiken huipuks toi tuntematon ois voinu siellä asunnolla tehdä mitä tahansa sulle.

Alkuperäinen kirjoittaja ihme tyyppi:

*huoh*
Se jätkä asui soluasunnossa, nukkui omassa huoneessaan ja mä nukuin olohuoneen sohvalla. En tiedä oliko siel muita kotona. Aamulla poistuin enkä edes nähnyt sitä tyyppiä.

Viinaan on rahaa, mutta ei järkeä päässä et kerkee vikaan bussiin. Oli sitten hyvät jutut tän tuntemattoman kanssa. Huonoja selityksiä. Vaikka kaverit lähteneet, ei tullut mieleen soittaa missä ne on, jos vaikka siellä taksi jonossa. Täysin oma moka. Kaiken huipuks toi tuntematon ois voinu siellä asunnolla tehdä mitä tahansa sulle.

Sä et koskaan tee mitään virheitä? Kuten myöhästy bussista?

No ehkä oon tyhmä idiootti, mutta enää en voi asiaa korjata.

Ei mun mies ole sen rikkaampi, meillä on yhteiset rahat. 30e ois aika iso raha meille, varsinkin kun mulla jo maksettu bussikortti.

Jep jep. Harvalla raha kasvaa puussa, mut sit voi miettiä valintojaan. Jääkö parisuhteen kustannuksella toisen miehen luo yöksi vai kärvisteleekö vähän ja menee taksilla. Olisit lainannut siltä mieheltä taksi rahat ja palauttanut myöhemmin. Aina on vaihtoehtoja.

Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:

Sä et koskaan tee mitään virheitä? Kuten myöhästy bussista?

Kyllä virheitä teen ja olen myöhästynyt bussista, mutta en ikinä menis baarituttavuuden luokse yöksi (varattuna). Vaihtoehtoja on aina, kuten sanoin.

Yhteistyössä