mä en tiedä mitä mun pitäs tehdä nyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja puolisoaan kunnioittava:
Mun mielestä tässä on nolointa nimenomaan se, että aikuinen ihminen ei ole osannut pitää huolta siitä että rahaa on sen verran että pääsee kotiin vaikka toinen suunnitelma pettäisikin.. aina kuitenkin on mahdollista että se bussi ei kulje..

itse pyytäisin vaikka poliiseja viemään mut kotiin ku että menisin ventovieraan kotiin yöksi.. jos kerran on muuten täysin mahdotonta päästä kotiin..

Poliisin toimenkuvaan ei kuulu taksipalvelut. Mutta muuten oon samaa mieltä, jos on varaa lähteä baariin, pitäisi miettiä myös millä sitä sitten kotiin mennään. En edes uskaltaisi lähteä ventovieraan matkaan, 30 euroa on kuitenkin pieni hinta turvallisuudesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Harmuli:
Mun mielestä tässä on nolointa nimenomaan se, että aikuinen ihminen ei ole osannut pitää huolta siitä että rahaa on sen verran että pääsee kotiin vaikka toinen suunnitelma pettäisikin.. aina kuitenkin on mahdollista että se bussi ei kulje..

itse pyytäisin vaikka poliiseja viemään mut kotiin ku että menisin ventovieraan kotiin yöksi.. jos kerran on muuten täysin mahdotonta päästä kotiin..

Poliisin toimenkuvaan ei kuulu taksipalvelut. Mutta muuten oon samaa mieltä, jos on varaa lähteä baariin, pitäisi miettiä myös millä sitä sitten kotiin mennään. En edes uskaltaisi lähteä ventovieraan matkaan, 30 euroa on kuitenkin pieni hinta turvallisuudesta.

ei kuulu taksipalvelut ei, en tarkoittanutkaan että pitäisi tuota keinoa jatkuvasti käyttää.
Kyse oli siitä, että jos itselläni todella niin hätätilanne ettei kotiin pääse ja pitäisi mennä ventovieraan luo yöksi, niin ennemmin käyn kysymässä poliiseilta jos veisivät kotiin.
onneksi näin ei tarvitse tehdä koska osaan huolehtia itsestäni.

Just, kun kerran puoleen vuoteen pääsen. Siinä puolessa vuodessako unohtuu realiteetit. Ja toi bussilippu juttu nyt on jo kuultu, sulla ei taida ola ikää hirveästi. Ja niitä aikatauluja näkee pysäkeillä ja netistä, millon se viimenen minäkin pvnä menee.

Alkuperäinen kirjoittaja vii:
Just, kun kerran puoleen vuoteen pääsen. Siinä puolessa vuodessako unohtuu realiteetit. Ja toi bussilippu juttu nyt on jo kuultu, sulla ei taida ola ikää hirveästi. Ja niitä aikatauluja näkee pysäkeillä ja netistä, millon se viimenen minäkin pvnä menee.

Palstalla on vain täydellisiä ihmisiä? :o

Mä olen joskus pelkkää huolimattomuuttani (yleensä jonkin sortin tunnekuohun vallassa - yksityiskohtiin menemättä ) noussut jopa väärään bussiin, mutta täydellisille palstamammoillehan sellaista ei koskaan sattuisi? :o

Alkuperäinen kirjoittaja Harmuli:

Joo, tuskin kannattaa poliisia ainakaan pelkistä rahansäästösyistä käyttää... Jollakin tavalla pelottavassa tilanteessa pitäisi olla (eikä takseja lähimailla), että tulisi mieleen poliisin kyytiin pyrkiä.. Ja poliisin kirjoihin jää varmaan merkintä.

Siis aikuinen ihminen ei mene baariin siten, että rahat loppuu eikä pääse kotiin. Ja jos juo rahansa siksi kun on se bussikortti, ni kyllä pitäs osata kattoo että ehtii siihen viimeseen bussiin. Ja mikäli se nyt jostain syystä ehtii mennä, tai kattonu aikataulun väärin, ni sit soittaa ekana kotiin ja sanoo että nyt kävi näin. MItä tehdään. Luulis, että miehesi haluaisi sun tulevan taksilla ja vaikka maksatte sen sitte kotona, mies odottamassa taksirahan kanssa. Vaikka olette köyhiä, se on iso raha, niin kyllä se paras vaihtoehto olisi tuossa tilanteessa ollut.

Minä en niele tuota tarinaa alkuunkaan. Ja jos ihan vilpittömästi menet vieraan luokse niin siltikin olisit soittanu ensin miehellesi ja keskustellut hänen kanssa vaihtoehdoista!!!! Haloo!!

Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Alkuperäinen kirjoittaja surullinen:
Jäin yöksi yhden tyypin luo lauantaina, ei sextattu tms, mutta mies on tajunnut että "ystävä" olikin tuntematon mies. En osaa valehdella.
Nyt mies sanoo et on hänkin ollu huorissa liittomme aikana. :(

Jäit kiinni valheesta, joten miehellä ei ole mitään erityistä syytä uskoa loputkaan sinun tarinasta.

Mies ei välttämättä vielä ole käynyt missään, mutta pettämällä hänen luottamusta annoit nyt vapaakortin huoriin.

Voit korjata tilanteen osoittamalla että olet pahoillasi ja haluat jatkossakin olla miehen kanssa - vihanpito johtaa kilpapettämiseen.

:headwall: :headwall: :headwall:

"Vaimo p**kele saattoi käydä vieraissa, vaikka muuta väittää. Saan siis mennä huoriin."

Lohdutustissit. Lohdutushorot...

:headwall: :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja tuotanoin:
Siis aikuinen ihminen ei mene baariin siten, että rahat loppuu eikä pääse kotiin. Ja jos juo rahansa siksi kun on se bussikortti, ni kyllä pitäs osata kattoo että ehtii siihen viimeseen bussiin. Ja mikäli se nyt jostain syystä ehtii mennä, tai kattonu aikataulun väärin, ni sit soittaa ekana kotiin ja sanoo että nyt kävi näin. MItä tehdään. Luulis, että miehesi haluaisi sun tulevan taksilla ja vaikka maksatte sen sitte kotona, mies odottamassa taksirahan kanssa. Vaikka olette köyhiä, se on iso raha, niin kyllä se paras vaihtoehto olisi tuossa tilanteessa ollut.

Minä en niele tuota tarinaa alkuunkaan. Ja jos ihan vilpittömästi menet vieraan luokse niin siltikin olisit soittanu ensin miehellesi ja keskustellut hänen kanssa vaihtoehdoista!!!! Haloo!!

Ap kirjoitti aiemmin: "Mä textasin yöllä että "meen kaverille yöks kun myöhästyin bussista. Nähdään aamulla kulta!"
En mä ole päin naamaa valehdellut mitään. Kun mies kysy et kenen frendin luona olin niin sanoin että jonkun tyypin jota en tuntenut tms, en muista mitä sanoin mut ainakaan en valehdellut. "

Ei siis mennyt ilmoittamatta. Olishan mies voinut soittaa hänelle takaisin ja kommentoida, jos uutinen oli jotenkin hälyttävä...

Alkuperäinen kirjoittaja surullinen:
Alkuperäinen kirjoittaja ihme tyyppi:
Miksi et lähteny samaan aikaan kavereittes kans vaan piti jäädä sen tuntemattoman kans sinne flirttaan? Myöntäisit edes että "jotain" tapahtu. Pusuttelitte ainakin. se on saletti.

*huoh*
Se jätkä asui soluasunnossa, nukkui omassa huoneessaan ja mä nukuin olohuoneen sohvalla. En tiedä oliko siel muita kotona. Aamulla poistuin enkä edes nähnyt sitä tyyppiä.

Voi börje. Kyllä mäkin opiskeluaikana tein joskus samalla tavalla. Jos oltiin bilettämässä porukalla ja syystä tai toisesta en päässyt keskellä yötä kotiin (esim. teekkarikylästä ei välttis tuu busseja kaupungin keskustaan) niin jonkun tapaamani kaverin/tutun solukämpän sohvalle menin nukkumaan. Ei se mitään huorissaolemista ole. Oot varmaan kertonut ihan suoraan miehellesi missä olit ja missä nukuit?? Aika törkeää käytöstä häneltä.

Yhteistyössä