mä en tiennytkään että musta löytyy näin lapsellinen puoli.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lapsellinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lapsellinen

Vieras
toissaviikonloppuna lähdettiin kumpikin omien kavereiden kanssa viihteelle, minä ja mies.
päädyttiin kumminkin porukoinemme samaan baariin ja märkä rätti lävähti naamalle kun näin miehen.
sen kummallakin polvella istu ehkä just täysikänen blondi ja toista piti lujasti kiinni, supisivat ja kuiskivat ja nauroivat.
mulla sumeni silmissä, kävelin paikanpäälle, heitin täyden siiderituopin miehen naamalle ja kävelin baarista ulos ja lähdin kotiin.
sen jälkeen koko tän kaksi viikkoa mä olen jokaiseen miehen kommenttiin kommentoinut ihan omituisesti. siis en ole oma itseni.
mies ehdottaa et lähdetään syömään, mä kuittaan et mee sä vaan, etköhän seuraa löydä....
mies sanoo et olipas rankka päivä, mä kuittaan et oliko liikaa blondeja polvella?
mies kysyy tarviiko kaupasta jotain, mä kuittaan et soita sille beibelles ja kysy, me kyl pärjätään ilman sun kauppapalveluita yms.

oikeesti, mikä mua vaivaa....

ja eroa tehdään, olen muuttamassa kaverin kämppään elokuun alusta.
mutta voi tulla tuskaset viikot kun en vaan pysty oleen kuittailematta.

kyllä, mies selitti et mitään ei tehnyt niiden kanssa ja hänen omatuntonsa on puhdas ja plääplää. mutta en mä noin toimi kun olen ilman miestä liikenteessä. todellakaan. ei tarvii kylkikyljessä kyhnätä mun, eikä kyllä sit muidenkaan kanssa.

miks mä oon näin lapsellinen...

mut mua ärsyttää tää oma kakaramaisuuteni, oon aina ollu niin järkevä ja asiallinen tällasissa tilanteissa (siis vastaavia ei oo ennen tapahtunu, mutta ylipäätään..) ja nyt en yhtäkkiä hallitse omia juttujani yhtään. koko miehen naama ärsyttää kun nään sen, niin verkkokalvoille lävähtää kuva siitä kun ne neidot istu sen polvilla.
ehkä mä ylireagoin, mutta petyin todella. tollanenko se on ilman mua?! yök.

Siis täh? Oli varmaan tosi nuoria, todella tyhmiä tai sun miehes on julkkis. Siis kaks böönaa saman miehen sylissä :confused:.

No niinhän tossa luki että tosi nuoria olivat. Mutta silti. Yök.

mutta en mä noin toimi kun olen ilman miestä liikenteessä. todellakaan. ei tarvii kylkikyljessä kyhnätä mun, eikä kyllä sit muidenkaan kanssa.

Tuossahan on vastaus; sinä et koskaan voisi tehdä niinkuin miehesi teki ja niinkuin Criminal Mind sanoikin niin olet loukkaantunut. Ja jos on syvästi loukkantunut niin ei silloin pysty kohtelemaan sitä loukkaajaa mitenkään neutraalisti.

• Tykkää
Reactions: Criminal Mind
Siis täh? Oli varmaan tosi nuoria, todella tyhmiä tai sun miehes on julkkis. Siis kaks böönaa saman miehen sylissä :confused:.

kyllä, olivat 18/19-vuotiaita ja mun mies reilu 30v.
tyhmyydestä en tiedä, mutta mun mies ei ole mikään julkkis...

mä en tiedä mikä mun miehessä vetoaa naisiin (itseni mukaanlukien) kun se on ihan tavallinen mies ja silti sitä piirittää akat joka paikassa vaikka kuljettais käsi kädessä...

siin on jotain outoo vetovoimaa varmaan..

en ihmettele, multa olis voinu lennähtää käsistä yhtä sun toista muutakin vastaavassa tilanteessa :( mies on käyttäytynyt törkeästi ja vain aika näyttää, pääsetkö yli tuosta näkemästäsi vai et. älä kuitenkaan jää katkerana roikkumaan suhteeseen, jos ylipääseminen tuntuu mahdottomalta!

[QUOTE="...";24087714]en ihmettele, multa olis voinu lennähtää käsistä yhtä sun toista muutakin vastaavassa tilanteessa :( mies on käyttäytynyt törkeästi ja vain aika näyttää, pääsetkö yli tuosta näkemästäsi vai et. älä kuitenkaan jää katkerana roikkumaan suhteeseen, jos ylipääseminen tuntuu mahdottomalta![/QUOTE]

mä pääsen kaverin kämppään vuokralle elokuun alusta....
tuntuu et en pääse yli tästä... taidan olla yliherkkä, mutta....

Eli eroatte tämän asian vuoksi?
Miten miehesi on suhtautunut asiaan? Onko hän niinkuin mitään ihmeellistä ei ole tapahtunut vai yrittääkö estellä muuttoasi?
Aikalisä on hyvä idea kerta et pysty asiaa käsittelemään.

[QUOTE="satu";24087952]Eli eroatte tämän asian vuoksi?
Miten miehesi on suhtautunut asiaan? Onko hän niinkuin mitään ihmeellistä ei ole tapahtunut vai yrittääkö estellä muuttoasi?
Aikalisä on hyvä idea kerta et pysty asiaa käsittelemään.[/QUOTE]

ei.
emme eroa tämän asiasn vuoksi vaan tämä asia katkaisi kamelin selän.
mieheni on sitä mieltä, että hänen omatuntonsa on puhdas ja minä olen vainoharhainen, mustasukkainen ja tein itsestäni idiootin.
aikalisä on erittäin hyvä nyt just...

Yhteistyössä