mä en tierä ny yhtää mitä miehen suhteen pitääs tehä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PuPuLi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PuPuLi

Jäsen
08.09.2007
521
0
16
tätä on jatkunu ny jo varmaan 3kk,alakuloa,väsymystä,ärtymistä/hiljasuutta ja sellasta että se tekee niinku robotti esim vaihjtaa vaipan tai jotain muuta.
sanoi olevansa väsyny ja töis ei kuulemma nappaa,töitä ei oikeestaan oo sen enempää ku normaalistikkaa mut laadussa on valittamista.
puhuttuki on mut tuntuu et se vaan vajoo sohvannurkkaan ja on hiljaa.
ollaan menos viikonlopuksi ns. huvilalle ja ajattelin että jos sielä rentoutuis.
hirvittää vaan kun itellä kokemusta masennuksesta et jos ois jotain sellasta ja sitä pelkää että kuinka kauan tää kestää ja auttaako mikään.

jotain konkreettista pitäis tehdä.jotain irrottelevaa mut ku tietäs mitä..veiskö tekeen benjihypyn tai jotain...plääääh!!

Kuulostaa kyllä masennukselle. Onko mieheläs helppo puhua asioista? Avautuuko sinulle vai olisko helpompi puhua jollekki ulkopuoliselle? Tai lähtiskö ylipäänsä hakemaan ulkopuolista apua?
Jotain pitäs kuitenki tehä, ette ipääse menemään liian pitkälle. Ku vaan tietäis mitä. Tutkaileppa piristääkö se pikku loma yhtään?
Tsemppiä jokatapauksessa :hug:
Muista kuitenkin, että miehesi kaipaa nyt sun tukea, ei missään tapauksessa arvosteluja apaattisuudstaan jne.

mulle avautuu toisinaan mutta apua ei hae/puhu muille ,se on varma,
itse kuitenkin tiedän kokemuksesta että juuri toi vipa lause on totta ja osaan puhuakkin hänelle siten ettei ruu sellasta tunnetta.
sama juttu oli kyllä viimeksikin ku oli entisessä työpaikassa.helpotti kun vaihto työpaikkaa mut tuli sitte takas. :(

joo no onhan tuo seksipuoli jääny viime kuukausina vähemmälle mut kylse tästä,kylse tästä! :D :heart:

kauhee ku tuli mietittyy jo kaikkee kamalaa itekki ku eipä tuo oikeen kova puhumaan oo jos joku ontuu.

Yhteistyössä