Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ei oo pakko jos ei taho.
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:En minäkään, tai enemmän vielä niin, että tunnen etteivät kissat pidä minusta, katsovat jotenkin epäluuloisesti ja ilkeästikin, etenkin vanhemmat kissat =) Pysyn loitolla.
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Eivät pidä mustakaan kyllä. Kumma juttu:xmas:
Samaa mieltä. Kenestäkään ei ole pakko tyätä. Mäkään en yleensä pidä ihmisistä, jotka ei tykkää kissoista, mutta ei siitä ole vielä koskaan mitään haittaakaan ollut.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ei oo pakko jos ei taho.
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Eivät pidä mustakaan kyllä. Kumma juttu:xmas:
Minulla ei ole mitään synkeää kissamenneisyyttä, en varmasti ole kiusannut koskaan kissoja, eikä mikään kissa ole minuakaan kiusannutMutta emme vain ole toistemme kavereita.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Samaa mieltä. Kenestäkään ei ole pakko tyätä. Mäkään en yleensä pidä ihmisistä, jotka ei tykkää kissoista, mutta ei siitä ole vielä koskaan mitään haittaakaan ollut.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ei oo pakko jos ei taho.
Siinä oli sana yleensä :hug: :hug: Ja pssst, mä en juurikaan pidä vauvoistaAlkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Samaa mieltä. Kenestäkään ei ole pakko tyätä. Mäkään en yleensä pidä ihmisistä, jotka ei tykkää kissoista, mutta ei siitä ole vielä koskaan mitään haittaakaan ollut.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ei oo pakko jos ei taho.
:'(
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Siinä oli sana yleensä :hug: :hug: Ja pssst, mä en juurikaan pidä vauvoista.. ne huutaa, kuolaa ja haisee pahalle. Mutta en mä joudu vauvojenkaan kanssa mihinkään hankaluuksiin, pystyn jopa hoitamaan vauvoja jonkun aikaa =)
Meillä on kissat aina olleet huomattavasti diplomaattisempia kuin tuo koira. Kissoja ei ole koskaan tarvinnut pistää toiseen huoneeseen sen takia, että on käynyt vierata. Koska mun issat eivät ole koskaan olleet kiinnostuneet vieraista ihmisistä. Sen sijaan tuo koira sattaa joskus heittäytyä varsin rasittavaksi.Alkuperäinen kirjoittaja fanta:No hyväSitäpaitsi voihan siitä vastuusta ainakin vähän niille kissoillekin vierittää, mitäs mulkoilevat minua niin ilkeästi, vaikka olen ihan kiltti ihminen, kissoillekin
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Meillä on kissat aina olleet huomattavasti diplomaattisempia kuin tuo koira. Kissoja ei ole koskaan tarvinnut pistää toiseen huoneeseen sen takia, että on käynyt vierata. Koska mun issat eivät ole koskaan olleet kiinnostuneet vieraista ihmisistä. Sen sijaan tuo koira sattaa joskus heittäytyä varsin rasittavaksi.
Meidän puudeli on sellainen, että jos se huomaa jonkun vähänkin pelkäävän sitä (kuten esim siskoni) niin sehän kampeaa suu auki koko 50 kiloisen ruhonsa justiinsa sen pelkääjän syliin. Siitä oikein näkee, siis sen katseesta, että se kirjaimellisesti kiusaa. Ja kun se normitilanteissakin kommunikoi murisemalla, niin pelkäävälle vieraalle se suorastaan röhkii. Joten välillä joudun huutamaan junnulle yläkertaan, että tuu hakemaan toi puudeli pois.Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Minulla on koirista kokemusta enemmän, ymmärrän niitä enemmän. Mutta en myöskään ole kovin innostunut koirista, jotka ovat työntämässä kuonoaan hameeni alle tai käyvät nilkkaani kiinni. =)
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Nyt mä sen tunnustin itselleni, mä EN tykkää kissoista! Ettäs tiedätte. :kieh: :kieh: :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Löysin tämän ketjun haulla;30130263:...kun aloin etsiä tietoa Googlesta, inhoaako muut kissaansa tai kissoja. Noh, en varsinaisesti inhoa meidän kissaa. Itseasiassa lähes rakastuin häneen aikanaan, tutustuin Hesyllä kissan luonteeseen. Erittäin rauhallinen ja rakastettava, soveltuu hyvin lapsiperheeseen. Kissa on ollut meillä nyt reilut 2 vuotta. MUTTA. Hän on ottanut minut äidikseen, jonka perään huutaa öisin. En tajua miksi. Kissa ei voi nukkua samassa huoneessa/sängyssä, koska hyppii päälläni ja aamuyöstä alkaa leikkiin haastamisen. Makuuhuoneiden ovien kahvat on käännetty ylösalaisin, että ei pompi ovia auki yöllä. Siitä huolimatta perään huutaminen ja oven takana maukuminen on RASITTAVAA, olen perheestä myös ainoa joka siihen useimmiten herää.
Annan kissalle märkäruokaa aamulla, iltapäivällä ja illalla, kuivaruokaa on aina tarjolla, samoin vettä. Yöllä en noteeraa enkä puhu kissalle, vaikka kerjää huomiota kun ensin saa mut heräämään ja käyn sitten vessassa/juomassa. Joku toinen olis varmaan ihan onnessaan, kun on noin hellyyden ja huomionkipeä kissa, minua se lähinnä rasittaaOlen nyt raskaana, ja mietin vain miten jaksan vauva-ajan, kun vauvakin herättelee öisin. Menee varmaan siinä vaiheessa totaalisesti hermot kissaan, taitaa olla niin että kissan olisi parempi jossain muualla....