mä en uskalla tehdä r-testiä.en halua olla raskaana.( sisältää turhaa narinaa,ei lainkaan asiaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huuh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huuh

Vieras
Testi on odottamassa tuolla veskis.Mä en yksinkertaisesti uskalla tehdä testiä,koska en halua olla raskaana.:(
Menkat on 6 päivää myöhässä.Silloin,kun "vahinko" sattui,otin 24 h sisään jälkiehkäisypillerin,mutta kuulin sitten jälkeenpäin ettei nekään aina auta. ( kai niitä pitäisi olla kaapissa valmiina,et voisi ottaa heti,jos vahinko sattuu,eikä odottaa et koska pääsee apteekkiin. )

argh. ihan kamalaa. :( Minusta tulisi kahden lapsen yh.Ei vaan käy tasan onnenlahjat. Olisi pakko tehdä abortti varmaan ja pää ei sitä kestä.

jälkiehkäisy pilleri sisältää niin paljon hormonia, että on ihan normaalia että kuukautiskierto heittelee sen jälkeen.

suuri todennäköisyys että myöhästyminen tai poisjäänti johtuu jälkiehkäisystä

Koskaan, ikinä en ole ollut niin onnellinen kk:n alkamisesta kuin viime kesänä! Vahinko oli tapahtunut, menkat myöhässä mutta testit negoja. Voi sitä onnenpäivää kun vuoto alkoi!

tsemppiä :hug:

Minä tulin raskaaksi juuri tuollaisessa tilanteessa ja vaikka sen pillerin otin alle 6 tunnissa tapahtuneesta.
Silloin tuntui ettei tulla mitenkään selviämään,mutta nyt olen ikionnellinen että se "vahinko" tuhisee tuolla sängyssään =)

juu.Raskaana ollaan.:( Nyt kyllä hajottaa.:´( Olen aivan sekaisin,miten jaksan eteenpäin ja ennenkaikkea mitä teen tämän raskauden kanssa. Varmaan se sikiökin saanut aimo annoksen jo alkoholia,tupakkaa ja jälkiehkäisyä,enhän ole lainkaan odottanut tälläistä enkä varonut mitään.
apua.

ota nyt ihan rauhassa ja mieti. kaikki selviää ajallaan. itsellä myös ollut sama tilanne,mieti tarkkaan mitä teet ja mitä siitä seuraa, ehkä näin löydät sopivan ratkaisun

Varaa aika terveyskeskukseen, pääset juttelemaan vaihtoehdoista sairaanhoitajan kanssa-
Ei se aborttikaan välttämättä ainoa vaihtoehto ole. Shokkihan tuo varmasti on, mutta mieti rauhassa. Tupakat, viinat jne. tuskin vielä aiheuttaneet ongelmia, kunhan et nyt enää niitä käytä ja se jälkiehkäsypilleri juttukin voi olla harmiton. Siitäkin kannattaa jutskata tervarissa.
Voimia sun taipaleelle, tsemppiä, mitä tahansa päätätkin-
Hirmusti halauksia!

Kiitos kaikille tsemppaajille. Ihanaa,kun olemassa vielä empaattisiä ihmisiä.Koetan jaksaa huomenna soittaa lääkäriin,nyt tuntuu etten kykene mihinkään,varsinkaan ajattelemaan järkevästi.

Voimahali täältäkin! :hug: Kuulostaa siltä, että eräs pieni ihmisenalku on aika päättäväistä sorttia ;) Asioilla on tapana järjestyä, tavalla tai toisella :) Mulla oli raskauden alkuvaiheessa koko ajan ihan toivoton olo, vaikka siis ihan tarkoituksella oltiin vauvaa yritetty. Se hormonimyrsky omalta osaltaan aiheuttaa aikamoista kuohuntaa. Mutta vauvan synnyttyä tunteen tasaantui ja nythän tää hoituu jo ihan itsestään, niin siinä taitaa yleensäkin käydä :heart:
Mutta siis voimia sinulle, päätitpä sitten mitä tahansa :hug:

Yhteistyössä