Mä en vaan aina jaksa noita lapsia.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "alkup."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"alkup."

Vieras
Päivät oon töissä, mutta kotiin tullessa haluaisin olla vaan yksin. En tunne mitään suurta nautintoa ja intoa palata kotiin. Mies sitten heidän kanssaan touhuaa, mä yleensä hoidan kotihommat. Ei musta ole leikkimään legoilla ja rakentelemaan majoja, jaksan vartin ja sitten on kiire jo jonnekin.

[QUOTE="alkup.";23300885]En mä töitä mielummin tee. Kaipaan vaan rauhaa niin paljon enemmän kuin meiheni. Sillä on uskomaton kyky sietää kiljumistä, ininää, kitinää, riskaamista jne. Mulla ei sitä oo.[/QUOTE]

mitä sä teet työkses? jos työ on semmosta ettei sielläkään saa hetken rauhaa niin ymmärrän hyvin rauhoittumisen tarpeen.
musta tuntuu välillä että mies on paremmalla tuulella töistä tullessaan jos se on juuttunu hetkeks ruuhkaa ja saanu rauhassa istua autossa ennenku astuu tänne hullunmyllyyn..

mitä sä teet työkses? jos työ on semmosta ettei sielläkään saa hetken rauhaa niin ymmärrän hyvin rauhoittumisen tarpeen.
musta tuntuu välillä että mies on paremmalla tuulella töistä tullessaan jos se on juuttunu hetkeks ruuhkaa ja saanu rauhassa istua autossa ennenku astuu tänne hullunmyllyyn..

Hoitoalalla olen, puolikkaana. Eli kotona oon enemmän kuin mies, mut se jaksaa aina vaan tätä hullunmyllyä, toisin kuin minä.