Mä en varmaan saa sit ikinä lapsia!!! :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paha olla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Paha olla

Vieras
Erosin just pitkästä suhteesta, ja suunnitelmissa oli perheenlisäystä ihan lähivuosina. No nyt oon 21, eli en vanha todellakaan, mutta tuskin aivan heti löydän hyvää miestä, joka haluaa vakavan suhteen ja lapsiakin lisäksi! Ei ehkä ois pitänyt erota, pelkään että mun haaveet lapsista kaatuivat nyt tähän enkä ehdi koskaan saada lapsia tai et saan ensimmäiseni niin vanhana, etten pysty tekemään enää toista enkä kolmattakaan :'(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
21? Kuinka pitkässä suhteessa ehdit olla? Voi kumpa itsekin olisin vasta 21, olisi päätäksen tekeminen huomattavasti helpompaa.

Ihan yläasteikäisestä lähtien. Minusta 6 vuotta on pitkä aika - tässä vaiheessa elämää varsinkin.
Minäkin lähdin NYT, koska myöhemmin se tuskin olisi onnistunut enää. Mietin, että ellei nyt niin ei sitten koskaan. Itse eroa en muutoin kadu, en todellakaan ollut onnellinen, mutta vauvahaaveet siirtyvät nyt ties kuinka monella vuodella...

Alkuperäinen kirjoittaja s:
No huh huh. "Kaikki" eroaa tuossa iässä.

Oikeestiko? Mä en tunne nimittäin ketään, joten vertaistuen löytäminen on äärimmäisen hankalaa. Varsinkin sellaisten löytäminen, jotka ovat yhtä vauvakuumeisia kuin minä.

hei vali vali ,mä oon jo pian 30 eikä lasta varmaan tuu vaikka mies onkin ja kummallakin vauvakuume eikä nyt kuitenkaan kärsitä lapsettomuudesta,muut syyt.

sulla vielä aikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Paha olla:

Oikeestiko? Mä en tunne nimittäin ketään, joten vertaistuen löytäminen on äärimmäisen hankalaa. Varsinkin sellaisten löytäminen, jotka ovat yhtä vauvakuumeisia kuin minä.

:o Et tunne ketään joka on eronnut parikymppisenä? Öööh no joo. Deittipalstat on muuten täynnä miehiä jotka on eronnut siitä nuoruuden rakkaudesta (ja niistä on mahdollisesti lapsi/lapsia), ei ne nimittäin kestä kuin erittäin harvalla.

No en minäkään eronnut tuossa iässä, vaan sain esikoiseni.:)

Alkuperäinen kirjoittaja veetuuntunut:
Alkuperäinen kirjoittaja pöh:
halooo!!!
oot viel ihan kakara!!
sulla on viel ainaskin 10 vuotta aikaa hankkia ne kolme lastas :)

Paremminkin 20-25 vuotta.

No 21-vuotiaalla on vain noin 10 vuotta aikaa saada lapset "tehtyä". Ei niitä liian vanhana kannata edes yrittää enää..

Älä huoli. Olin itse ihan samanlaisessa tilanteessa sun ikäisenä, 6 v seurustelu päättyi ja ajattelin myös, etten enää "ehdi" saada lapsia edes suht nuorena jos koskaan. Nyt 28-vuotiaana mulla on tuossa touhuamassa ihana 1,5-vuotias tyttö ja toinen vauva tulossa.

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:

:o Et tunne ketään joka on eronnut parikymppisenä? Öööh no joo. Deittipalstat on muuten täynnä miehiä jotka on eronnut siitä nuoruuden rakkaudesta (ja niistä on mahdollisesti lapsi/lapsia), ei ne nimittäin kestä kuin erittäin harvalla.

siis mikä kestää erittäin harvalla?

ENSI-lapsen hankintaan keski-ikä on 28 vuotta :-D ! Et ole yhtään jäljessä. Itse löysin miehen vasta 24 ikävuoden lopussa ja lapsia aloimme suunnitella VASTA kun olin 30v ja saimme esikoisen kun olin 31 ja toinen syntyy 1kk kuluttua .. Olen nyt 32.

Mulla on pari kaveria seurustellut sieltä teini-iästä lähtien ja molemmat erosi tuossa 25 paikkeilla ja nyt toisella on jo uusi mies ja lapsi, toisellakin on mies, mutta ei lapsia, eikä niitä kyllä ilmeisesti koskaan tulekaan
Itse löysin miehen vasta 26-vuotiaana ja eka lapsi syntyi kun 33-vuotiaana, että ap:lla on aikaa vaikka kuinka.

Et osaa vielä edes hahmottaa, miten pitkä aika on vaikka 10 vuotta. Se aika sinulla on ihan kevyesti etsiä uutta kumppania ja perustaa perhe :) Vaikka nyt tuntuisi surulliselta, anna ajan kulua. Se auttaa. Ota ihan iisisti ja usko vain, että sinulla on aikaa toteuttaa haaveesi.

Alkuperäinen kirjoittaja ahaa:
Alkuperäinen kirjoittaja veetuuntunut:
Alkuperäinen kirjoittaja pöh:
halooo!!!
oot viel ihan kakara!!
sulla on viel ainaskin 10 vuotta aikaa hankkia ne kolme lastas :)

Paremminkin 20-25 vuotta.

No 21-vuotiaalla on vain noin 10 vuotta aikaa saada lapset "tehtyä". Ei niitä liian vanhana kannata edes yrittää enää..

No ei todellakaan ole noin! Jotkut nyt vain ei saa niitä lapsia tehtyä silloin kun teidän täydellisten mielestä pitäisi! Palstalla on loistava äiti jos lapset on tehtynä alle 30-vuotiaana. Muut on sitten luusereita.

Alkuperäinen kirjoittaja öö:
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:

siis mikä kestää erittäin harvalla?

Siis se sama suhde hautaan saakka jos on aloittanut teininä seurustelun. Jossain vaiheessa ero todennäköisesti tulee ja varsinkin ne teininä aloitetut suhteet katkeaa. Tietysti on niitä onnellisia ikuisen kestäviä suhteitakin :)

Yhteistyössä