Mä en voi käsittää miten mä olen voinut saada noin mahtavan ja upean miehen!!! <3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mun mies ei petä, ei hakkaa, ei pura kiukkujaan muhun, se käy kaupassa ostamassa pakollisia ja tuo samalla mulle ihania ylläreitä (suklaata, joskus kukkia tms), se hassuttelee lasten kanssa, antaa mulle omaa aikaa lähtemällä lasten kanssa ulkoilemaan, sain olla kotona kunnes kuopus oli melkein 3-vuotias ja mies elätti meidät <3, nyt kun käyn töissä niin mies järjestää välillä niin, että sekä vie ja hakee lapset hoidosta ja minä saan töiden jälkeen mennä vaikka shoppailemaan tai kaveria tapaamaan.
Se on niin ihana ja komea ja kun katselen kun se touhuaa lasten kanssa ja pitää mua kuin kukkaa kämmenellä niin meinaan pakahtua!!

Kavereiden juttuja kun kuuntelee, niin ihan hirveitä miehiä sitä onkin olemassa. Mä en voi käsittää miten minä, joka oon ihan tavis harmaavarpunen, oon voinut saada tuon upeuden itselleni ja lasteni isäksi!!

Onnittelut siitä.:)

Just itse täällä päässäni manailen kun joku tuli töistä kotiin ja on niin hirveen huonolla tuulella eikä ees kerro miksi.
Rasittavaa kun ei jaksas kattella yhden kiukutteluja turhasta kun kotona on jo yks uhmaikänen.

Tästä(kin) kirjoituksesta paistaa se että nainen "saa" olla kotona ja mies "antaa omaa aikaa..", "saa töiden jälkeen mennä kaveria tapaamaan" ...

tällainen kirjoitustyyli valitettavasti tuo mieleen lähinnä isällisen suhteen jossa mies "antaa" tehdä kaikenlaista sen sijaan että nainen olisi ihmisenä itsensä määrääjä ja yksilö

Kuulostaa samanlaiselta kuin mun mies <3 Pidetään niistä kiinni, eiks vaan ;)

Ja mä kun olen kuvitellut tälläisen parisuhteen ja toisen huomioimisen olevan normaalia, mutta eipä kai se ole, niin paljon on p*skoja ukkoja lähipiirissä. Myös palstalla ihmettelen monesti, että kaikenlaisten helmien kanssa sitä jotkut lapsia tekeekään.

Tällaset alotukset on niin ihania. Aivan mahtava mies sulla,aika samalta kuulostaa kun mun mies <3 Nauti elämästäsi - ja varmaan muistat myös osottaa miehelles miten paljon arvostat häntä!

=) Ihana mies siullakin, kuulostaa miun mieheltä, paitsi ettei meillä ole lapsia, joiden kanssa
hassutella ja ulkoilla.

Tästä(kin) kirjoituksesta paistaa se että nainen "saa" olla kotona ja mies "antaa omaa aikaa..", "saa töiden jälkeen mennä kaveria tapaamaan" ...

tällainen kirjoitustyyli valitettavasti tuo mieleen lähinnä isällisen suhteen jossa mies "antaa" tehdä kaikenlaista sen sijaan että nainen olisi ihmisenä itsensä määrääjä ja yksilö

Sama tuli mieleen. Kahden aikuisen pitää kyetä sopimaan kukin omista menoistaan ilman, että toinen "antaa luvan" toiselle tehdä ja mennä jotakin omia juttuja. Totta kai niin, että kumpikin kunnioittaa toisen tarpeita.

[QUOTE="Juppi";25882079]Aikuisiän kynnyksellä teiniaikana en kelvannut tytöille koska en ryypännyt, en tapellut, en kinastellut, kävin töissä ja hemmottelin. Siis liian tylsä.[/QUOTE]

Sun olis kannattanut vongata jotain palstamamma yh:ta.

[QUOTE="Aikuinen";25881682]Sama tuli mieleen. Kahden aikuisen pitää kyetä sopimaan kukin omista menoistaan ilman, että toinen "antaa luvan" toiselle tehdä ja mennä jotakin omia juttuja. Totta kai niin, että kumpikin kunnioittaa toisen tarpeita.[/QUOTE]
Olette vaan kateellisia, niin täytyy takertua sanamuotoihin.

Hienoa!

Kuulostaa ihan meidän suhteelta, paitsi että meillä kumpikaan "ei anna lupaa" toiselle vaan yhteisistä menoista ja perheen asioista neuvotellaan yhdessä tasa-arvoisesti.

Onneksi minä en tarvitse miestä tekemään elämästäni nautittavaa ja sellaista, mitä sen haluan olevankin.
Mies on rakkauteni kohde, elämäni rikastuttaja mutta ei elämäni ohjaaja.

Suomi on täynnä hyviä miehiä, moni heistä ei kelpaa. On paljon jännempää olla psykopaattisen kusipään kanssa kuin tasapainoisen miehen. Onneksi jotkut kuitenkin tykkäävät ns. normaaleista miehistä, heillä kuitenkin harvoin käy flaksi baareissa.

No, mutta ihan sama. Tälläisen havainnon olen tehnyt, kusipäillä, narsisteilla ja mulkuilla riittää naisia joka viikko uusi hoito menossa. Valitettavasti kaikki eivät halua ryhtyä kusipääksi vain sentakia, että saisi enemmän pillua.

[QUOTE="sama";25882117]No, mun mies saisi kenkää jos kohtelisi minua noin alentuvasti. "Saat mennä kavereittesi luo". Just.[/QUOTE]
Kuka sellaista on väittänyt. Yhtä hyvin ap olisi voinut kirjoittaa, että hän voi mennä johonkin.

Sama täällä, en parempaa miestä tiedä kuin omani. Rakastaa mua kaikkine vikoineni ja on tasavertainen kumppani elämän joka käänteessä ja maailman paras iskä. Ei tarvitse lupia kysellä, eikä lupia antaa, elämä soljuu ja päätökset tehdään yhdessä. Ihana, täydellinen mieheni <3 :)

Mun piti oikein lukee uudestaa ja joo, jokaikinen kohta täsmää mun lasteni isään josta erosin juuri. Ainoa ero kirjoitukseesi on se, että mä en ole edelleenkään töissä. Mutta joo, ihanaa kun olet onnellinen ja tyytyväinen. Mulle nuokaan piirteet miehessä ei riittäneet.

Munkaan mies ei petä, ei hakkaa, no joskus kiukkuaa kyllä mutta niinhän minäkin, eikä tuo nyt niin usein kukkiakaan tuo, mutta pojan kanssa tykkää leikkiä ja mun kanssa sitä kasvattaa kunnon ihmiseksi. Ja arvostaa mun työtä kotiäitinä niin paljon, et "elättää" mut. Minäkin saan shoppailla ja käydä miehen työpäivän jälkeen jumpassa. Kivan näköinenkin on, ei nyt mikään tosi komea, mutta ihmisen näköinen. Mutta perheensä laittaa kaiken edelle vaikka vaativaa työtä tekeekin, eikä koskaan aliarvioi mua, vaikka olenkin "vain kotiäiti" enkä kauhean kunnianhimoinen.

Huh, olipa ihanaa munkin nyt kehua miestä näin julkisesti, en varmaan ikinä muista sitä tarpeeksi usein hänelle sanoa tai osoittaa, kuinka paljon meidän elämää ja perhettä rakastan.

Yhteistyössä