V
"vieras"
Vieras
Mun mies ei petä, ei hakkaa, ei pura kiukkujaan muhun, se käy kaupassa ostamassa pakollisia ja tuo samalla mulle ihania ylläreitä (suklaata, joskus kukkia tms), se hassuttelee lasten kanssa, antaa mulle omaa aikaa lähtemällä lasten kanssa ulkoilemaan, sain olla kotona kunnes kuopus oli melkein 3-vuotias ja mies elätti meidät <3, nyt kun käyn töissä niin mies järjestää välillä niin, että sekä vie ja hakee lapset hoidosta ja minä saan töiden jälkeen mennä vaikka shoppailemaan tai kaveria tapaamaan.
Se on niin ihana ja komea ja kun katselen kun se touhuaa lasten kanssa ja pitää mua kuin kukkaa kämmenellä niin meinaan pakahtua!!
Kavereiden juttuja kun kuuntelee, niin ihan hirveitä miehiä sitä onkin olemassa. Mä en voi käsittää miten minä, joka oon ihan tavis harmaavarpunen, oon voinut saada tuon upeuden itselleni ja lasteni isäksi!!
Se on niin ihana ja komea ja kun katselen kun se touhuaa lasten kanssa ja pitää mua kuin kukkaa kämmenellä niin meinaan pakahtua!!
Kavereiden juttuja kun kuuntelee, niin ihan hirveitä miehiä sitä onkin olemassa. Mä en voi käsittää miten minä, joka oon ihan tavis harmaavarpunen, oon voinut saada tuon upeuden itselleni ja lasteni isäksi!!