Mä en voiymmärtää tätä *asunnon lämitysasiaa*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keittiönoita

Vieras
Meillä mittari näyttää 25 astetta. Ulkona +8. Puudeli läähättää ja mä istun alusvaatteisillani. Kaikki ikkunat ja parvekkeen ovi auki. Mistä v**sta toi lämpö tulee? Lämmitys on ollut päällä viimeksi maaliskuussa 2007.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Meillä mittari näyttää 25 astetta. Ulkona +8. Puudeli läähättää ja mä istun alusvaatteisillani. Kaikki ikkunat ja parvekkeen ovi auki. Mistä v**sta toi lämpö tulee? Lämmitys on ollut päällä viimeksi maaliskuussa 2007.

2007?

Alkuperäinen kirjoittaja Tunnelma Tuuli:
Asut kerrostalossa?
Rivitalossa. Kiertoilmalämmitys. Asuntokohtainen lämmitys.

Jos siinä lämmityksessä on joku häikkä ja joku naapuri maksaa sunkin lämpös? Itellä okt ja kyllä mä oon saanu jo patterit pistää päälle ja takkaa lämmitellä. Nyt onneksi nää aurinkoiset kelit on vähän auttanut!

Alkuperäinen kirjoittaja Tunnelma Tuuli:
Jos siinä lämmityksessä on joku häikkä ja joku naapuri maksaa sunkin lämpös? Itellä okt ja kyllä mä oon saanu jo patterit pistää päälle ja takkaa lämmitellä. Nyt onneksi nää aurinkoiset kelit on vähän auttanut!
Voi olla.Kävin jo varmistamassa, ettei meillä lämmitys ole mennyt vahingossa päälle. Mutta ei..hana on kiinni ja putket kylmiä.

Vaihdetaan. Mä paistun tänne. Junnu ei saa unta, kun on niin kuuma.

Kun koko ajan on iho vähän nihkeä, on hyvä olla lämmön puolesta. Äijä nukkuu froteen alla ja minulla on kaksi paksua peittoa. Ja mokoma valittaa, että on kuuma ja minulla on kylmä ja ystävällisesti tarjoudun vaihtamaan paikkaa kylmästä kuumaan, että hänellä on hyvä tai vaihtoehtoisesti tulla saman peiton alle viilentämään kropallani... Vaan ei, ei ole sekään hyvä. :headwall: :saint: Aina on kuulemma kuuma. Hiton jääkarhu.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:
Kun koko ajan on iho vähän nihkeä, on hyvä olla lämmön puolesta. Äijä nukkuu froteen alla ja minulla on kaksi paksua peittoa. Ja mokoma valittaa, että on kuuma ja minulla on kylmä ja ystävällisesti tarjoudun vaihtamaan paikkaa kylmästä kuumaan, että hänellä on hyvä tai vaihtoehtoisesti tulla saman peiton alle viilentämään kropallani... Vaan ei, ei ole sekään hyvä. :headwall: :saint: Aina on kuulemma kuuma. Hiton jääkarhu.
Mä olen meidän perheen eniten lämpimästä pitävä. Voin vaan kuvitella, miten junnu ja koira kärsii tästä helteestä, kun mullakin on jo tuskainen olo.

Minä en B) Kotona syyskuun puolivälin jälkeen olisi kuitenkin kiva hillua vaikka vaan yöpaidassa. Bikinitkin on nyt liikaa.

Yöpaita on pirullinen verme: kun käännyt oikealle, se kääntyy vasemmalle ja kohta ei enää henki kulje :/ suosittelen bikinejä.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:
Yöpaita on pirullinen verme: kun käännyt oikealle, se kääntyy vasemmalle ja kohta ei enää henki kulje :/ suosittelen bikinejä.
Nää bikinit on kyllä aika hyvä yövaatetus tähän aikaan vuodesta.

Yhteistyössä