Mä en voiymmärtää tätä *asunnon lämitysasiaa*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:
:p Hyvää, tässä on pihlajanmarjaa ja ruusunkiulukkaa joukossa...
Nams :p

Arvaas muuten mitä? Junnulla oli tänään ensimmäinen kokemus. Siis kyvystä. Se on aika sekaisin asiasta. Nyt se kyllä nukkuu.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Arvaas muuten mitä? Junnulla oli tänään ensimmäinen kokemus. Siis kyvystä. Se on aika sekaisin asiasta. Nyt se kyllä nukkuu.

:D

Toivottavasti ottaa asian itsestäänselvyytenä, kuten Mossad ja Hekakin. Stasilla on kieltämisen kausi... =)

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Lela-Pala-Tute:
Toivottavasti ottaa asian itsestäänselvyytenä, kuten Mossad ja Hekakin. Stasilla on kieltämisen kausi... =)
Nää jutut ei sovi yhtään junnun pirtaan. Se on henkeen ja vereen kristitty.

Nää jutut ei sovi yhtään junnun pirtaan. Se on henkeen ja vereen kristitty.

Oijoi-joi... :whistle: Joutuu miettimään asioita uudelleen, ellei löydä itselleen sopivaa selitystä. Lycka till, toivottavasti ei heitä hukkaan arvokasta asiaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Tunnelma Tuuli:
Asut kerrostalossa?
Rivitalossa. Kiertoilmalämmitys. Asuntokohtainen lämmitys.

Mä taas jäädyin koko viime talven kun asuntoon ei saanut ku noin 17 lämmintä. Kesällä tiivistettiin ikkunat, mut ne eivät sossun mielestä olleet pakollinen meno.

Alkuperäinen kirjoittaja köyhä:
Mä taas jäädyin koko viime talven kun asuntoon ei saanut ku noin 17 lämmintä. Kesällä tiivistettiin ikkunat, mut ne eivät sossun mielestä olleet pakollinen meno.
Vaihdetaan =) Mulle talvisaikaan sellanen 17-18 on just hyvä.

Alkuperäinen kirjoittaja köyhä:
Vaihdetaan =) Mulle talvisaikaan sellanen 17-18 on just hyvä.

Tuntu kyllä paljon kylmemmältä, etten oo varma, oliko noinkaan lämmintä.
Varpaat ainakin oli aina jäässä. Tuuli tuntu lattaianraosta tai tuolta jalkalistasta oikein kovilla pakkasilla ja meillä on ihan pieniä lapsiakin.Laitettiin sitten mattoja niiden listojen eteen.

Yhteistyössä