mä en ymmärrä mikä tässä mättää! painosta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "apua"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"apua"

Vieras
viime syksynä marraskuussa painoin 8kg vähemmän kuin nyt, sitten tapahtui jotain, tulin vahingossa raskaaksi ja rv 5+2 alkoi vuoto eli keskenmeno tuli. noiden raskausviikkojen aikana painoni nousi äkillisesti 4kg mutta tuon keskenmenon jälkeen se on noussut 4kg lisää ja olen vuoden alusta asti koittanut laihduttaa, viimeiset kaksi viikkoa rankemmalla dietillä ja mikä on tulos -300g! en käynyt lääkärissä keskenmenon jälkeen kun sanoivat ettei tarvi tulla jos vuoto runsasta, minulla on km jälkeen ollut 2 menkat ihan normaalisti mutta välillä tunnen kipua munasarjoissa tai tuolla alavatsalla ja mahani turpoaa välillä todella paljon ja nyt mietin mikä ihme mua oikeen vaivaa :0 miksi paino ei putoa? vaikka viime vuonna laihduttaessani se putosi todella hyvin. ja minulla on kyllä mistä lähteä! alan olla epätoivoinen..

itseasiassa en, sinä päivänä kun km alkoi tein testin ja se näytti ei raskaana, siis digitesti. en kuitenkaan usko että olen raskaana kun ei ole mitään oireita, normaalisti olen vuodepotilaana pahoinvoinnin takia ja toiseksi olen varma että viime kierrossa ja tässä kierrossa oli ovis.

itseasiassa en, sinä päivänä kun km alkoi tein testin ja se näytti ei raskaana, siis digitesti. en kuitenkaan usko että olen raskaana kun ei ole mitään oireita, normaalisti olen vuodepotilaana pahoinvoinnin takia ja toiseksi olen varma että viime kierrossa ja tässä kierrossa oli ovis.

Hmm, raskaushormoni ei kyllä katoa kehosta samana päivänä keskenmenon kanssa..

Tee uus raskaustesti!Ehdottomasti,vaikka oireeton oletkin.Toinen,ni voi hormoonit olla sekasin,lääkärissä käynti vois olla hyväksi.Onko kuukautiset ollu normaalit ja säännölliset?

[QUOTE="V ieras";29692603]Hmm, raskaushormoni ei kyllä katoa kehosta samana päivänä keskenmenon kanssa..[/QUOTE]

sitä mäkin mietin että oliko se raskaus ns. kemiallinen. oireita kyllä tuli pahoinvointia ja rinnat oli kipeet. eka testi näytti 4+2 raskaana ja 5+2 ei raskaana ja pari tuntia siitä alkoi vuoto. ja aamupissasta molemmat otettu.

[QUOTE="riia";29692612]Tee uus raskaustesti!Ehdottomasti,vaikka oireeton oletkin.Toinen,ni voi hormoonit olla sekasin,lääkärissä käynti vois olla hyväksi.Onko kuukautiset ollu normaalit ja säännölliset?[/QUOTE]

kuukautiset ollu ihan normaalit ja ajallaan. kyllä se on pakko lääkäriin mennä mutta täällä on 3kk jonot että yksityiselle kai sitten.

Yhteistyössä