Mä en ymmärrä miksi H-M Seppälän asua kehuttiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja offUgo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

offUgo

Vieras
Siis mun mielestäni se näytti ihan hirveältä! Tylsä kun mikä, ja valkoinenkin vielä. Ihan kuin oikein perus-perus-tavis hääpuku, noita saa bongata kesälauantaisin kirkonportailla. Ja jos on niin harteikas ja lihaksikas kuin H-M on, ei todellakaan kannattaisi laittaa pukua, joka ei yhtään tasapainoita vartalonmuotoja. Olis kannattanut korostaa vaikka timmiä vatsaa ja tiukkoja käsiä, tässä puvussa tulee esiin uimarin leveät (miehekkäät) hartiat ja epäkkäät.

Mutta tämä on vain minun mielipiteeni :)

Alkuperäinen kirjoittaja offUgo:
Siis mun mielestäni se näytti ihan hirveältä! Tylsä kun mikä, ja valkoinenkin vielä. Ihan kuin oikein perus-perus-tavis hääpuku, noita saa bongata kesälauantaisin kirkonportailla. Ja jos on niin harteikas ja lihaksikas kuin H-M on, ei todellakaan kannattaisi laittaa pukua, joka ei yhtään tasapainoita vartalonmuotoja. Olis kannattanut korostaa vaikka timmiä vatsaa ja tiukkoja käsiä, tässä puvussa tulee esiin uimarin leveät (miehekkäät) hartiat ja epäkkäät.

Mutta tämä on vain minun mielipiteeni :)

iso peesi :heart:

Olihan se nätti mekko joo, mutta eipä jäänyt mieleen mitenkään erityisen hyvänä kokonaisuutena.

Itse harmittelin hänen kohdallaan lähinnä sitä, että olen saman ikäinen ja aikanani myös uintia harrastin. Kunpa vanhempani olisivat silloin vähän edes patistelleet reeneihin ja käskeneet miettiä jatkamista hieman tarkemmin, olisin voinut eilen hänen sijastaan kävellä linnassa.

Mutta ei, nyt minä olen vain ylipainoinen laiskimus, jonka pitäis justiin lähteä salille eikä taaskaan yhtään innostais..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olihan se nätti mekko joo, mutta eipä jäänyt mieleen mitenkään erityisen hyvänä kokonaisuutena.

Itse harmittelin hänen kohdallaan lähinnä sitä, että olen saman ikäinen ja aikanani myös uintia harrastin. Kunpa vanhempani olisivat silloin vähän edes patistelleet reeneihin ja käskeneet miettiä jatkamista hieman tarkemmin, olisin voinut eilen hänen sijastaan kävellä linnassa.

Mutta ei, nyt minä olen vain ylipainoinen laiskimus, jonka pitäis justiin lähteä salille eikä taaskaan yhtään innostais..

Joo, vanhempien vikahan se on....

Mä en ymmärrä kanssa, koska oli ihan tavallisen näköinen, yksi rusetti vaan siinä lantiolla.

Musta se taiveahon puku oli ihana ja sen Hyttisen.

Inhosin sitä Elina Salovaaran pukua! KAMALA KAULA-AUKKO ei mielestäni noin isorintaiselle sovi.

Noloa sanoa, mutta kun siitä kuvasta peittää pään, näytti kuin siinä olisi ollut joku drag queen.. kaunis nainen muuten se Seppälä, mutta ne hartiat ovat niin lihaksikkaat.. toisenlainen puku olisi ollut kyllä hienompi..

minusta myös se puku jotenkin huono hänen päällään. itse tykkäisin, että tuollainen olkaimeton puku lähtisi heti kainaloista, mutta tämän yläreuna ainakin oli paljon alempana. korosti tosiaan hartioita ja pienensi rintoja.

Yhteistyössä