Mun veli (on myös mun miehen kollega ) soitti mulle toissa iltana. Ensin rupatteli niitä näitä (mikä sinänsä on ihan tavallista ) mutta sitten kertoi olevansa työporukan (siis myös mun miehen työporukan ) kanssa keilaamassa ja ottamassa kaljaa. Mulla alkoi hälytyskellot soida jo siinä vaiheessa. Ja kun puhelu eteni kävihän se puhelun syykin selväksi: ilmeisesti miehen työkaverit (koska en usko että mun veljeä oikeasti kiinnostaisi niin paljon että soittaisi yksin ja kysyisi ) olivat jälleen pohtineet ett enkö mä päästä mun miestä viettämään iltaa niiden kanssa kun kuulemma kokoontuvat kerran kahdessa viikossa keilaamaan ( ja ryyppäämään ) yhdessä, ja että miten käy pikkujoulujen.. Mun veli sentään kohteliaasti kysyi että ollaanko me tulossa yhdessä, mutta kun mä sanoin että mua ei se tän vuotinen teatteri ihan hirveästi innostanut, kysyi että no mites jarkko, kai se tulee ??
Ehkä hauskinta tässä on se että mä en edes toissailtaan asti ollut tietoinen että ne ylipäätään harrastaa mitään yhteisiä illanviettoja pikkujoulujen, syksyn saunaillan ja sellaisten lisäksi... Mutta luonnollisesti, jos mies ei mene niin syyhän on vaimossa. Piste.
Mutt pointsit siitä että ainakin tällä kertaa ne soitti mulle suoraan (tai laittoivat mun veljen soittamaan ), viimeksihän ne oli kännipäissään soittaneet mun äidille.
Ett sinänsä ihan hyvä homma tällä kertaa.

Ehkä hauskinta tässä on se että mä en edes toissailtaan asti ollut tietoinen että ne ylipäätään harrastaa mitään yhteisiä illanviettoja pikkujoulujen, syksyn saunaillan ja sellaisten lisäksi... Mutta luonnollisesti, jos mies ei mene niin syyhän on vaimossa. Piste.
Mutt pointsit siitä että ainakin tällä kertaa ne soitti mulle suoraan (tai laittoivat mun veljen soittamaan ), viimeksihän ne oli kännipäissään soittaneet mun äidille.
Ett sinänsä ihan hyvä homma tällä kertaa.