Mä en ymmärrä sellaisia polttareita missä morsian nolataan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KVG-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

KVG-

Jäsen
04.04.2009
655
0
16
Nii en ymmärrä en. Omiin polttareihini en todellakaan haluaisi että joutuisin samoilemaan kaupungilla jossain noloissa vaatteissa laulaen ohikulkijoille rahasta tai jostain muusta. Mä en ymmärrä miksi miesten polttarit on sitä,että lähdetään miesporukalla ryyppäämään,naisiin ja sitten hankitaan vähintään musta silmä. Miksi ei voisi järjestää yhteispolttareita,sellasia oikein kunnon megakemuja ystäville ennen häitä. Jotenkin säälittää kun joku jossain vauvapuvussa hiihtää pitkin katuja "morsian 09" kyltti selässä,eikö tuonkin touhun voisi hoitaa hyvällä maulla? |O

Meistä kumpaakaan ei nolattu polttareissa. :) Mulle ostettiin kyllä sellanen vaaleenpunanen pääkallosarvilla varustettu hiuspanta ja pidinki sitä päässäni... Sit käytettiin leikkikentällä leikkimässä kerranki ilman lasta :D ja se oli ihan hauskaa. Kyl jotain hassua voi teettää ja huumoria on syytä olla mukana... Sitä nolaamista en mäkään ymmärrä. Ite jos joskus jollekin polttareita oon järjestämässä, niin pyrin välttään nolaamispuuhat... Tilalle keksii kyllä jotain oikeesti kaikille kivaa. :) Eri asia, jos morsian / sulhanen ite toivoo sellasta "perinteistä" roolipukemista ja rahan tienaamispuuhaa.

en mäkään kyllä ymmärrä noita nolo-juttuja tai örveltämistä, mutta en kyllä ymmärrä yhteispolttareitakaan. ei ne oo sillon polttarit vaan jotku muut juhlat..