Mä en ymmärrä tätä touhu täällä palstalla!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25676134]Koska kirjoitustyylisi ja aiheesi ovat provosoivia. Puhut asioista joilla on tapana ärsyttää monia. Rahasta ei kuulu puhua, ainakaan niin avoimesti kuin mitä sinä puhut. On ihan ok, että on rahaa, mutta jos sillä kerskuu, sitä ei katsota hyvällä. Se antaa öykkärimäistä kuvaa. Fiksut ihmiset eivät selitä joka toinen päivä viidensadan setelesitään, koska se ei muille kuulu. Lisäksi annat aikamoista kuvaa itsestäsi selittämällä vain materiaan liittyvistä asioista, sekä puhumalla miten lapsesi ovat niin kauniita. Eikä siinä mitään, mutta tapa jolla sen teet on ihan oikeasti puhtaasti rasittava. Sinä olet persoona, jonka moni kokee hyvin ärsyttäväksi. Suomalaiset ovat juroa kansaa, eikä täällä pidetä kehuskelusta ym. Näin yleensä siis, toki poikkeuksia löytyy. Mitä jos ottaisit vähän happea etkä palstailisi hetkeen. Voisi tehdä ihan hyvää, kun kerran itsekin huomaat ettei monikaan jaksa juttujasi kuunnella.[/QUOTE]

Entäpä jos ne, jotka eivät osaa käyttäytyä, pitäisivät vähän breikkiä ja ottaisivat happea?

• Tykkää
Reactions: rops
[QUOTE="vieras";25676227]Entäpä jos ne, jotka eivät osaa käyttäytyä, pitäisivät vähän breikkiä ja ottaisivat happea?[/QUOTE]

Miten minä en nyt käyttäytynyt? Sanoin rehellisen ja suoran mielipiteeni, mutten kuitenkaan alkanut haukkumaan. Tottahan se on mitä sanoin, vaikka kuulostaakin hieman inhottavalta. Ihan niinkuin ap:llakin on oikeus täällä jauhaa rahastaan niin, yhtälainen oikeus on minulla sanoa mitä mieltä olen siitä rahalla jauhamisesta. Ja otathan huomioon, että ap itse kysyi miksi saa ilkeitä kommentteja, minä vain vastasin. Aika jännä jos et pysty ymmärtämään miksi olen tätä mieltä, eiköhän jokainen täällä ymmärrä miksi joku voi ärsyyntyä ap aloituksista, vaikkei ne itseään häiritsisikään. Kyllä jokainen huomaa aloitusten olevan provosoivia!

Ei jonkun ärsyttävä tyyli ole mikään peruste! Hah! Naurettavaa!

Miten niin se ei ole peruste?? :D Tottakai on! Jos joku puhuu provosoivasti niin totta helvetissä on ihmisiä jotka eivät jaksa sellaista lukea! Jos ne samat aiheet toistuvat viikko toisensa jälkeen, niin ei ole mikään ihme että osalla menee kuppi nurin. Tämä on keskustelupalsta! :D Ei tietenkään ole hyvän maun mukaista alkaa haukkumaan, mutta ei se silti ihme ole että joku siihen sortuu ap:n juttujen jälkeen, ne ovat aivan älyttömiä välillä!

[QUOTE="vieras";25676278]Miten niin se ei ole peruste?? :D Tottakai on! Jos joku puhuu provosoivasti niin totta helvetissä on ihmisiä jotka eivät jaksa sellaista lukea! Jos ne samat aiheet toistuvat viikko toisensa jälkeen, niin ei ole mikään ihme että osalla menee kuppi nurin. Tämä on keskustelupalsta! :D Ei tietenkään ole hyvän maun mukaista alkaa haukkumaan, mutta ei se silti ihme ole että joku siihen sortuu ap:n juttujen jälkeen, ne ovat aivan älyttömiä välillä![/QUOTE]

Mikä ihme niihin ketjuihin vetää, joissa se kuppi menee nurin? Pysyy poissa, niin ei mene mielenterveys. Ihme touhua.

• Tykkää
[QUOTE="vieras";25676278]Miten niin se ei ole peruste?? :D Tottakai on! Jos joku puhuu provosoivasti niin totta helvetissä on ihmisiä jotka eivät jaksa sellaista lukea! Jos ne samat aiheet toistuvat viikko toisensa jälkeen, niin ei ole mikään ihme että osalla menee kuppi nurin. Tämä on keskustelupalsta! :D Ei tietenkään ole hyvän maun mukaista alkaa haukkumaan, mutta ei se silti ihme ole että joku siihen sortuu ap:n juttujen jälkeen, ne ovat aivan älyttömiä välillä![/QUOTE]

Jokaiselta mennöö se kuppi joskus nurin. :)
Myös tän ketjun aloittajalta joka sortuu usein haistattelemaan ja haukkumaan myöskin,kun tuntee olonsa ns uhatuksi.. ( tajusitte EHKÄ mitä tarkoitan )..
Se ei ole yhtään sen oikeutetumpaa,kuin se että muut antavat jonkun provosoida niin että alentuvat sitten haukkumaan..vai?

[QUOTE="vieras";25676266]Miten minä en nyt käyttäytynyt? Sanoin rehellisen ja suoran mielipiteeni, mutten kuitenkaan alkanut haukkumaan. Tottahan se on mitä sanoin, vaikka kuulostaakin hieman inhottavalta. Ihan niinkuin ap:llakin on oikeus täällä jauhaa rahastaan niin, yhtälainen oikeus on minulla sanoa mitä mieltä olen siitä rahalla jauhamisesta. Ja otathan huomioon, että ap itse kysyi miksi saa ilkeitä kommentteja, minä vain vastasin. Aika jännä jos et pysty ymmärtämään miksi olen tätä mieltä, eiköhän jokainen täällä ymmärrä miksi joku voi ärsyyntyä ap aloituksista, vaikkei ne itseään häiritsisikään. Kyllä jokainen huomaa aloitusten olevan provosoivia![/QUOTE]

Sinä laskit itsesi "niihin", en minä. Jokaisella on oikeus kirjoitella tänne sääntöjen puitteissa, myös Milannalla.

[QUOTE="vieras";25676299]Sinä laskit itsesi "niihin", en minä. Jokaisella on oikeus kirjoitella tänne sääntöjen puitteissa, myös Milannalla.[/QUOTE]

Suhteellisen näsäviisasta ;) Eiköhän me molemmat tiedetä, että tarkoitit myös minua. Tuskin olisit muuten kommenttiani lainannut.

Urpo! ei ole peruste aloitusten poistamiseen, kerta et näytä tajuavan.

Kaksplus tuntuu välillä olevan kuin hiekkalaatikko/ tarkkis jossa osa mammoista käyttääntyy pahemmin kuin koulukiusaajat.
Aikuiset ihmiset joiden pitäisi kasvattaa tulevaa sukupolvea.

Jos koulukiusaaminen on kiellettyä/paha-asia niin miksi "palstalla" saa sitten kiusata? Se punaisen rastin painaminen koskee niitä turvanaukojia myös että jos ei jonkun aloitukset miellytä ni hopi hopi delete nappia peliin.

Jotkut jotka aktiivisesti kiusaa milannaa vetoaa mielipiteen kertomiseen..as if se mitään mielipiteen kertomista oo ku suoranaista vittuilua eikä edes taitavaa piilovittuilua.
Monesti aikuiset ihmiset vois miettii vähän miten käyttääntyy. Elämä on, kaikki ei elä niinku standardinomaset suomalaiset.

Kaksplus tuntuu välillä olevan kuin hiekkalaatikko/ tarkkis jossa osa mammoista käyttääntyy pahemmin kuin koulukiusaajat.

Jos koulukiusaaminen on kiellettyä/paha-asia niin miksi "palstalla" saa sitten kiusata? Se punaisen rastin painaminen koskee niitä turvanaukojia myös että jos ei jonkun aloitukset miellytä ni hopi hopi delete nappia peliin.

Jotkut jotka aktiivisesti kiusaa milannaa vetoaa mielipiteen kertomiseen..as if se mitään mielipiteen kertomista oo ku suoranaista vittuilua eikä edes taitavaa piilovittuilua.
Monesti aikuiset ihmiset vois miettii vähän miten käyttääntyy. Elämä on, kaikki ei elä niinku standardinomaset suomalaiset.

Totta toinen puoli, mutta vain toinen!
Nii-iin voihan se olla että tyhmyys on osalle kirjoittelijoista oikeutettua?

Samaa mieltä. Vaikka Milanna ärsyttäisikin, miksi pitäisi saada kiusata???

Mä oon taustalla lukenu milannan ketjuja ja mä kyllä tykkään niistä. Mä oon ainakin saanu milannasta sellasen pirtsakan menevän ja huollitellun kuvan. Tosielämässä milannan tyylinen kaveri voisi olla ihan kiva. Ja mä luulen, että meillä on vain kultturellisia näkemyseroja asioista, mutta mä en voi olla pitämättä milannasta.

• Tykkää
Mä oon taustalla lukenu milannan ketjuja ja mä kyllä tykkään niistä. Mä oon ainakin saanu milannasta sellasen pirtsakan menevän ja huollitellun kuvan. Tosielämässä milannan tyylinen kaveri voisi olla ihan kiva. Ja mä luulen, että meillä on vain kultturellisia näkemyseroja asioista, mutta mä en voi olla pitämättä milannasta.

tosi hyvä viesti :). Vähän lisää suvaitsevaisuutta ja erityyppisten ajatusten sietämistä toivon ihmisiltä. Minä puolestani ihailen sitä, että haukkujista huolimatta Milanna sisukkaasti (vrt. Sisu ja suomalaisuus?) kirjoittaa palstalla nikillään eikä muunna kameleonttimaisesti näkemyksiään haukkujien mieliksi :).

• Tykkää
Minä en usko, että 70% palstalaisista inhoaa sinua, mutta epäilemättä elämäsi on monen mielestä niin kadehdittavaa, että "osuu hermoon".
Itse pidän kovasti jutuistasi.
Ne viihdyttävät.

Ja silti toki kadehdinkin; jonkinlaista perusviattomuuttasi ja itseriittoisuuttasi.
Upeita ominaisuuksia ihmisessä.

:)

• Tykkää
Olisit poissa täältä, kymmenen aloitusta päivässä missä aiheina pelkästään miehesi rahat. Urpo!!!

Mä en tee kelle pahaa täällä palstalla, mutta 70% palstalaisiat inhoavat mua. Mä en ymmärrä edes mitä mä sellaista teen, että mun aloitukset pitää laita lukkoon? Iloitsen jostain asiasta? Onko se kieletty? Pahaa olo aina pakko olla vaikka tästäkin kerron ja harvoin saan asiallisia komenttia. Miks teitä niin tökkä mun elämää, kaikki mua haukku, että en tee muuta kun provoilen ja keksin juttuja. Miks mun pitää keksiä jotain? Minkälainen elämää sitten pitäis olla että se kuulosta oikealta? Synkältä? Kotonako pitää olla? Eikö meillä kaikilla erilainen elämää ja valinnat miten joku elää tai halua elää?

Miks kaikenlaiset TrueBloodit, Bonairet, täällä voivat joka ketjussa huuta minusta vaikka mitä, miks harmaat voivat levittää minusta vaikka minkälaista kakka, mutta ei ne edes saa bannit? Päivästä toiseen samat on huutamassa, mutta mua jooko bannataan tai ketjuja laitetaan lukkoon? Miks? Siks että iloitsen ja kerron jostain?
Miksi joku sekopäinen Lunatic täällä voi sekoilla? Mutta haukku mua sekopääksi, vaikka mä en koko ihmistä edes koske, ehkä halua, kun ei mua sellaista kiinnosta, vaikka mun mielipide hänestä ei ole mikään hyvää. Kun en ymmärrä miten joku yli 40v voi olla noin lapsellinen ja tekemättä mitään, elää ja hengittää vaan palstan kanssa...

Kyl mä sanon että olen SAIRAAN kateellinen sulle ja rahoillesi.
Ihan oikeesti moni muukin vaikka suureen ääneen sanoo pthyi vaan ei kelpasi muka heil raha ja rakkaus .

Meil välillä tiukkaa vaikka tarkkoja ollaan kuluttamisessa. Isommat hankinnat säästetään ja asuntolainaa lyhennellään rivakasti kun matalat korot.

Välillä sun tuhlailut saa mut näkeen punaista ja lipsautan tahallani jotain jolla haluaisin sut ravistella sut hereille meidän todellisuuteen. Siis MEIDÄN. ja mahdotontahan tuo on.

Joskus toivon sun olevan vain fiktiivihahmo jolla haluat saada ihmiset kiehuun .

Toisaalta olen tosi pettynyt eläämäni kun vertaan niitä noin materian kannalta. Vaikka ollaan vain keskitulon alapuolella olevia ihmisiä ja haluaa meidän perhe välillä materiaalia ja jotain helpotusta elämään.

Sellasta. Sitähän sä kysyit?

Yhteistyössä